ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

حدیث کربلا

 

امام حسین(ع): مردم بنده دنیایند ، و دین برسر زبان آنهاست،تا برای آنهاوسیله زندگی است می چرخانندش و وقتی به بلا آزموده شوند دیندار کم است.          

                                                                           تحف العقول ص 50

حضور سرزده رئیس جمهور در مسجد ارک تهران

 

حضور سرزده رئیس جمهور در مسجد ارک تهران

 

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمود احمدی نژاد که با این حضور مورد استقبال مردم حاضر در مسجد ارک قرار گرفته بود، در جمع عزاداران حسینی به سخنرانی پرداخت.
وی تاکید کرد: من هرگز خاک پای سینه‌زنان امام حسین (ع) را با دنیای سیاستمداران مخالف ولایت عوض نمی‌کنم.

کروبی:در مجلس ششم تندروی کردند حالا ناله می‌کنند

 

کروبی:در مجلس ششم تندروی کردند حالا ناله می‌کنند

 

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس مهدی کروبی دبیرکل حزب اعتماد ملی عصر امروز چهارشنبه و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی خبرنگاری مبنی بر اینکه چرا اخیراً انتقادهای تندی نسبت به مجلس ششم طرح می‌کنید؟ گفت: اگر فردی نماینده شود برکات آن متوجه جمع زیادی می‌شود و اگر خطایی مرتکب شود، آن خطا دامنگیر عده‌ زیادی خواهد شد.
مهدی کروبی در ادامه افزود: ما یک جریانی بودیم که با حرکتی پیروز شدیم و من نیز از پیشگامان این حرکت بودم، اما بعدها یک حرکت دیگری آغاز شد که خارج از این بحث‌ها بود و همه تلاش‌هایی را انجام دادیم که این حرکت‌ها صورت نگیرد و نتیجه آن نیز این شد که الان همه شاهد آن هستیم.
وی در ادامه افزود: در بخش قتل‌های زنجیره‌ای، مدام از بازخوانی آن سخن می‌گفتند که من موافق این بحث‌ها نبودم، آنها کار را به اینجا رساندند و حالا ناله می‌کنند.
کروبی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه موسوی لاری گفته‌ است که برآیند مجلس ششم کروبی بوده و اگر تندروی صورت گرفته مقصر کروبی بوده است، خاطرنشان کرد: آنها از اول با ریاست من مخالف بودند، آقای امیر جهانی نماینده ابهر که روحانی و مشارکتی بود، علیه من امضا جمع می‌کرد و حتی 63 نفر از آنها به من رأی ندادند. البته آنها کار خود را با حمایت و پشتیبانی بعضی وزارتخانه‌ها ادامه دادند.
وی در پایان و در خصوص مرزبندی‌های احزاب با کشورهای خارجی گفت: احزاب با اساسنامه‌، بحث‌ها و طرح‌هایشان نشان می‌دهند که با دشمنان افتراق و مرزبندی دارند.

 

نامه سرگشاده 31 انجمن اسلامی به سران کشورهای عربی

 

 نامه سرگشاده 31 انجمن اسلامی به سران کشورهای عربی 

 

سران و  رؤسای جمهور کشورهای عربی- اسلامی خاورمیانه

عده ای از صاحب نظران غربی معتقدند، حساسیت در خصوص آموزه های اسلامی، زمانی بیشتر خواهد شد که موقعیت های ژئوپلتیکی مسلمانان هم در نظر گرفته شود.  ژئوپلتیک اسلامی به مفهوم امتداد جغرافیای سیاسی آن در کشورهای مختلف خاورمیانه قلمداد می شود.

از طرفی با توجه به خصوصیات ژئوپلتیکی کشورهای واقع در خاورمیانه، ساختار طبیعی و انسانی این منطقه، صفاتی را به آن بخشیده که به منزله یک واحد کارکردی فعال و مؤثر در نظام جهانی عمل می نماید.  صفاتی نظیر منابع، جمعیت، طرز قرارگیری، موقعیت جغرافیایی و نظایر آن، منطقه را در مسائل مهم جهانی نظیر انرژی، عملیات و راهبرد نظامی، اندیشه دینی، امنیت بین المللی، تجارت جهانی و ... درگیر نموده است.

در چنین فضایی با توجه به این که مؤلفه های مثبت جغرافیایی کشورهای اسلامی، ظرفیت های بالقوه فراوانی برای ایفای نقش آنان فراهم آورده است، اما شاهدیم که در عمل چنین نقشی را به عرصه ظهور نگذاشته اند امروز شاهدیم که صهیونیسم بین الملل با درک درست از این نیروی عظیم بالقوه تلاش می نماید تا با حاشیه سازی و انحراف کشورهای اسلامی آنها را از اتحاد عملی کشورهای منطقه و همبستگی قلبی ملتهای مسلمان باز دارد.

 

سران کشورهای مسلمان

بی هیچ مقدمه ای از شما می پرسیم که آیا امروز اگر در زمان حکومت رسول گرامی اسلام ، روزانه صدها مسلمان به دست کافران یهودی و مشرکان قریش مظلومانه جان می سپردند، ایشان چگونه برخوردی را شایسته آنها می دید؟

آیا این رسول گرامی اسلام نبود که با یک خیانت کوچک از سوی قبیله یهودی بنی قینقاع با آنها وارد جنگ شد؟ و جرم آنها آیا غیر از تمسخر حجاب یک زن مسلمان بود؟!

آیا اینگونه نیست که به خاطر فقط قصد حمایت مشرکان قریش و نه حتی جنگ آشکار قبیله یهودی بنی قریظه، تمامی مردان این قبیله را مسلمانان و صحابی پیامبر یک به یک از لبه تیغ گذراندند؟!

پس چگونه است که امروز شاهدیم رئیس جمهورآمریکا از دستان شما مدال افتخار می گیرد و دقیقاً در همین زمان مردم مظلوم فلسطین خونشان بر کف خیابان ها جاریست؟!

آیا رژیم اشغالگر و سفاک صهیونیستی این جسارت و گستاخی را در قبال ملت مسلمان فلسطین مرهون حمایت های آمریکاست؟! یا غفلت و سهل انگاری سران کشورهای اسلامی؟!

 

سران کشورهای عربی منطقه خاورمیانه

با صراحت با شما صحبت می کنیم و معتقدیم که امروز شما خواسته یا ناخواسته همراه با سیاست های  استکباری آمریکائیان  همچون دو لبه قیچی عمل می کنید که به دست صهیونیستها به جان ملت فلسطین افتاده و هر روز تعداد قابل توجهی از آنها را به شهادت می رساند.

 

آقایان

تاریخ اسلام را حتما خوانده اید؟ و دیده اید که چه بسیار کسانی که در طول مدت تشکیل حکومت اسلامی از زمان رسول گرامی اسلام تا کنون بر این سرزمین ها حکومت کرده اند.

و حتماً براین نکته تامل نموده اید که اگر آنها ماندگار بودند امروز حکومت به شما نمی رسید و به خاطر دارید که در یک دهه گذشته چقدر از سران کشورهای اسلامی جای خود را به شما سپرده اند و  مطمئن باشید برای شما هم غیر این نخواهد شد؟

و به شما یادآور می شویم صدام رئیس جمهور منحوس عراق را که به گواه همه چه بسیار مورد حمایت آمریکا بود اما عاقبت چه شد؟

پس چه طور هنوز شما به این جرثومه سرتا پا فساد و خیانت اطمینان می ورزید و تداوم حکومت های خود را ازآنها طلب می کنید؟! و خواست ملت های خود را در مقابله با امپریالیسم و صهیونیسم بین الملل نادیده انگاشته اید، در حالی که تنها و تنها این ملت های کشورها هستند که در بدترین شرایط می توانند حاکمان خود را محافظت و حمایت نمایند؟

آیا سید حسن نصرالله با اتکای به همین اصل در مقابل این عربده کشی ها ایستادگی نکرد؟

به نظر می رسد امروز تنها راه برون رفت از این وضعیت  الگوپذیری و تأثیر چنین بینشی است که می تواند ظرفیت های بالقوه جهان اسلام  را بالفعل سازد و منافع کشورهای منطقه را محفوظ و به تبع آن منافع قدرت های غربی را به مخاطره اندازد.

در پایان از خداوند متعال توفیق خدمت به امت واحده اسلامی را برای تمام حاکمان مسلمان و نابودی دشمنان قسم خورده حق و حقیقت را مسئلت می نمائیم.

 

 

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

حمایت امریکا از هرکسی در ایران یک ننگ است

حمایت امریکا از هرکسی در ایران یک ننگ است

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به وظیفه مردم و همچنین مسئولان و نخبگان در قبال انتخابات خاطرنشان کردند: باید جایگاه، ارزش و عظمت انتخابات حفظ شود و مردم با امید و اعتماد به پای صندوق‌های رأی بروند.

ایشان با اظهار تأسف از برخی سخنان درخصوص مراقبت از تخلف در انتخابات تأکید کردند: در 28 سال گذشته همواره انتخابات در این کشور در سلامت کامل برگزار شده است، چرا برخی افراد با این سخنان که امیدواریم از روی غرض‌ورزی نباشد به حیثیت انتخابات خدشه وارد می‌کنند.

رهبر انقلاب اسلامی اظهارات برخی دیگر از افراد را مبنی بر دعوت از ناظران بین‌المللی و دشمنان ایران برای نظارت بر انتخابات ، بی‌شرمی و بزرگ‌ترین جسارت به ملت ایران خواندند و خاطرنشان کردند: مسئولان اجرایی و نظارتی انتخابات همواره به وظیفه خود در حفظ امانت آرای مردم به خوبی عمل کرده‌اند و در انتخابات مجلس هشتم نیز به همین صورت خواهد بود.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تأکید مجدد بر رعایت اخلاق انتخاباتی از جانب جناحها و گروه‌های سیاسی و پرهیز از بداخلاقی، اهانت و تهمت، به لزوم هوشیاری در مقابل تحرکات دشمن از جمله سخنان چند روز پیش رئیس جمهور امریکا مبنی بر حمایت از فلان دسته در ایران اشاره و تصریح کردند:‌ حمایت امریکا از هرکسی در ایران یک ننگ است .

ایشان افزودند: هم مردم و هم آن دسته‌ای که

 رییس‌جمهور امریکا از آن اعلام حمایت کرده است باید فکر کنند که چرا امریکا

 می‌خواهد از آن دسته حمایت کند و آن دسته چه نقصی داشته که امریکا را به   فکر حمایت از آن انداخته است.

دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی باجمعی از مردم و روحانیان قم ۱۹/۱۰/۸۶

امواج تلفن همراه و خطر بروز تومورهای مغزی در کودکان

 

 

امواج تلفن همراه خطر بروز تومورهای مغزی را در کودکان

تشدید می‌کند

 

به عقیده یک استاد دانشگاه اوربرو سوئد، استفاده از تلفن‌های همراه برای

 

 کودکان و نوجوانان به دلیل کوچک بودن اندازه جمجمه آنان صحیح نیست.

 
کیجل مایلد همچنین معتقد است استفاده از تلفن همراه به مدت
۱۰ سال

 

 افزایش خطر ابتلا به سرطان مغز را در پی دارد.


وی گفت: جمجمه کوچک و سیستم عصبی در حال رشد کودکان در اثر

 

 استفاده از تلفن همراه مستعد تشکیل تومورهای مغزی می‌شود.


وی گفت: برای من کاملا عجیب است که سازمان‌ها اعلام می‌کنند تلفن

 

 همراه هیچ گونه خطری ندارد. نشانه‌هایی قوی وجود دارد که پس از ۱۰

 

 سال استفاده از تلفن همراه یقینا اتفاقی رخ می‌دهد.

 
تحقیق دکتر مایلد در این زمینه اظهار می‌کند که
۱۰ سال استفاده از تلفن

 

 همراه حداقل زمان ممکن برای بروز بیماری‌های‌ مغزی است.


این در حالی است که درست یک ماه پیش از انتشار تحقیق این دانشمند،

 

 سازمان‌ها و مؤسسات دولتی با انتشار گزارش‌هایی اعلام کرده بودند که

 

 استفاده درازمدت از تلفن همراه نقشی بسیار جزئی در بروز تومورهای

 مغزی دارد.

 


به زعم برخی کارشناسان، تحقیقات استاد کیجل مایلد منشان می‌دهد که

 

 شرکت‌های مخابراتی و سازمان‌های بهداشتی تحقیقات کافی در زمینه اثرات

 

 درازمدت استفاده از تلفن همراه انجام نداده‌اند.

رسالت دانشجو


رسالت دانشجو
 دانشجورسالتش دراین است که دربرابردردهای جامعه برای همیشه حساس بماند.
  وای به روزی که تحصیل کرده های جامعه اعم از روحانی،معمم، دانشگاهی،درشکل آموزگار، دبیر،امام جماعت،مرجع تقلید،محقق، اسلام شناس، نویسنده و... تبدیل شود به گروه بی درد.               شهید آیت ا... دکتر بهشتی

اولین سلام

 

دوستان عزیز سلام

با یاری خدا وبلاگ بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان راه اندازی گردید.

منتظر مطالب ونظرات زیبای شما می مانیم.

                                             یا علی مدد