ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

جزئیات پروژه هر کس به جز «احمدی نژاد»

جزئیات پروژه "نه احمدی‌نژاد" به نقل از هاشمی 

 

پروژه «نه احمدی‌نژاد» پروژه‌ای بود که چند ماه قبل گفته شد مبتکر اصلی آن هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت است. بر مبنای این پروژه در حقیقت بنا بود اصولگرایان از ترس مرگ، به خودکشی واداشته شوند و احمدی‌نژاد را وادار به عدم کاندیداتوری کنند تا از آن‌سو، هاشمی نیز اقدام به منصرف کردن خاتمی کند.

ادامه مطلب ...

احمدی نژاد پایبندترین رئیس جمهور به قانون اساسی است.

بلوکات:  احمدی نژاد پایبندترین رئیس جمهور به قانون اساسی است. 

 

یک کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اصول قانون اساسی کشور، گفت: احمدی نژاد پایبندترین رئیس جمهور در 20 سال اخیر به قانون اساسی است.
Image
مهدی بلوکات در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی «شبکه خبر دانشجو»، قانون اساسی را موثق ترین و معتبرترین سند حال حاضر کشور دانست و گفت: اگر ما به قانون اساسی، از یک سو به عنوان متن ساختاری – حقوقی جمهوری اسلامی و از طرف دیگر به عنوان سند نظری و تئوریک انقلاب اسلامی نگاه کنیم، باید قبول داشته باشیم که احمدی نژاد در این 20 سال اخیر پایبند ترین و عامل ترین رئیس جمهور به قانون اساسی بوده است.

ادامه مطلب ...

مست و محتسب در موضوع «الگوی مصرف»

 مست و محتسب در موضوع «الگوی مصرف»

 

از روز نخست سال نو که لوگوی شبکه های تلویزیونی به نامگذاری سال اصلاح الگوی مصرف توسط رهبر معظم انقلاب اختصاص یافته بود، تا پایان سال برنامه های گوناگونی حول این موضوع شکل خواهد گرفت: از برنامه های شعاری صداوسیما و طرحهای تحقیقاتی بودجه سوز و سمیناهارهای صوری گرفته تا برخی اقدامات فرهنگی و اجرایی موثر و مفید. در این میان و پیش از هر چیز یک ایضاح مفهومی شایسته تذکر است:

ادامه مطلب ...

مدیران با تجربه برای کشور مهمتر از چاههای نفت هستند

 

میرحسین موسوی: مدیران با تجربه برای کشور مهمتر از چاههای نفت هستند.  

 نخست وزیر دوران دفاع مقدس در نشت خبری در ایلام در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسیده بود:« چرا احزاب مساله داری مانند مشارکت ومجاهدین انقلاب از شما حمایت کرده اند؟» گفت: چرا درمورد گروه‌ها و احزابی که رسمیت دارند و قانونی هستند، طوری صحبت می‌کنیم که انگار در مورد اسرائیل صحبت می‌کنیم؟ آیا در مسجد ایلام کسانی که به نماز می‌ایستند می‌روید و روی سینه‌های آنها را نگاه می‌کنید که برچسب مشارکتی یا مجاهدینی دارند؟ 
وی تاکید کرد: هرفرد سالمی که بخواهد در این کشور خدمت کند مرز خود را با افرادی که مخالف نظام و رهبری هستند، حفظ خواهد کرد.من ذهنم به مانند شما بسته نیست و ذهنم بسیار باز است.

ادامه مطلب ...

حکایت آن روزهای هاشمی و داستان این روزهای موسوی

 

حکایت آن روزهای هاشمی و داستان این روزهای موسوی

 

روزهای اخیر و قافله حمایت های حزبی و گروهی دوم خردادی‌ها از میرحسین موسوی یادآور روزهای 28 خرداد 84 تا سوم تیر همان سال است و بیشترین شباهت را به کاروان حامیان هاشمی در آن دوران دارد؛ کاروانی که از سید محمد خاتمی در کسوت رئیس جمهور گرفته تا طیف ها و چهره های برانداز را در خود جای داده بود و به زعم خود پروژه "نجات کشور" را به پیش می برد.

ادامه مطلب ...

آقای خاتمی! با مردم ترکیه دست بدهید نه...

 

آقای خاتمی! با مردم ترکیه دست بدهید نه...

 

محمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات، که تازه از سفر به استرالیا بازگشته بود یکبار دیگر از کشور خارج شد و این بار به ترکیه کشوری در میانه سنت و مدرنیته! –همان آسیا و اروپا!- سفر کرد.

 

Image


 اما اصل ماجرا به حضور آقای خاتمی در نشست ائتلاف تمدن ها در استانبول ترکیه  بر می گردد، بحثی  که از سوی محافل خراج نشین و یا دوستان و طرفداران رئیس سابق دولت مورد استقبال شدید قرار گرفته است به هر حال برای هر ایرانی افتخار بزرگی محسوب می شود وقتی می بیند یکی از هموطنانش این طور با استقبال خارجی ها روبرو می شود، ولی خوب این پایان ماجرا نیست.

ادامه مطلب ...

میرحسین موسوی هیچ‌گاه از اصلاح‌طلبان دفاع نکرد.

میرحسین موسوی هیچ‌گاه از اصلاح‌طلبان دفاع نکرد. 

 

  سید ناصر قوامی در نشستی که با اصحاب رسانه در قزوین داشت به تشریح گوشه‌ای از فضای انتخابات ریاست جمهوری امسال پرداخت.
وی با توجه به اینکه محور سخنانش تعریف از ابعاد شخصیتی کروبی و اقدامات وی بود، اظهار داشت: در حال حاضر سه نفر برای تصدی پست ریاست جمهوری اعلام آمادگی کرده‌اند و این افراد محمود احمدی‌نژاد، میرحسین موسوی و مهدی کروبی هستند.
عضو اکثریت مجلس ششم تصریح کرد: از بین این افراد کسی که دفاع از اصلاحات می‌کند، کروبی است و میرحسین موسوی نیز خود را کاندیدای اصلاح‌طلبان نمی‌داند و طی نامه‌ گلایه‌آمیزی که به خاتمی نوشته، بیان کرده من کاندیدای مستقلی هستم.   

   

                                                                                    

ادامه مطلب ...

انتخابات بیمار یا بیماران انتخاباتی؟

انتخابات بیمار یا بیماران انتخاباتی؟

دوازدهم آذرماه سال گذشته، هاشمی رفسنجانی در همایش 30 سال قانونگذاری اظهار داشت: "بعید است مردم ضد انقلاب شوند، اما اگر احساس کنند رأی‌شان در سرنوشت‌شان بی اثر است و متولیانی پیدا می‌شوند که رأی آن‌ها را هر جور که می‌خواهند، می‌خوانند، آنگاه دلسرد می‌شوند." سخنان هاشمی بلافاصله تیتر اول بی‌بی‌سی شد!

ادامه مطلب ...