ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

حجت الاسلام محمدیان،در اختتامیه دهمین نشست انجمن های اسلامی

حجت الاسلام محمدیان در اختتامیه دهمین نشست انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل   

 

Image

    جریان دانشجویی به شدت مطالبه گراست. فضای آینده دانشگاه فضای مطالبه گری از کسانی است  که افتخار حضور باشکوه مردم را با شبهات و تردید آغشته کردند، با اینکه خود و اربابانشان می دانستند رایشان پایین است کام مردم را تلخ کردند.

ادامه مطلب ...

نمایشگاه «برون‌داد مدیریت مادام‌العمری جاسبی»

مسعودی در گفتگو با فارس: 
نمایشگاه «برون‌داد مدیریت مادام‌العمری جاسبی» به کار خود ادامه می‌دهد. 

 دبیر دهمین نشست سالانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با اشاره به فشار دانشگاه آزاد به مسئولان دانشگاه علوم‌پزشکی شهید بهشتی برای تعطیلی نمایشگاه «برون‌داد مدیریت مادام‌العمری عبدالله جاسبی» تأکید کرد که این نمایشگاه به کار خود ادامه می‌دهد.

محمد محمدی مسعودی دبیر دهمین نشست سالانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس اظهار داشت: نمایشگاه «برون‌داد مدیریت مادام‌العمری! عبدالله جاسبی» با موضوع سوءمدیریت جاسبی در دهمین نشست سالانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در دانشگاه علوم‌پزشکی شهید بهشتی برپا شده بود که کاملا مستند و منطبق بر مدارک موجود در گزارش هیئت تحقیق و تفحص مجلس هفتم از مراکز آموزش‌عالی است.
وی افزود: مدیریت دانشگاه آزاد با فشار آوردن به مسئولان دانشگاه علوم‌پزشکی شهید بهشتی خواستار لغو این نمایشگاه شدند اما اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل براساس رسالت خود که روشنگری افکار عمومی است، این نمایشگاه را تعطیل نخواهد کرد.

ولایتی در جمع اعضای انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل

ولایتی در جمع اعضای انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل :

برخی کاندیداها از حمایت اوباما و پرز اعلام برائت کنند. 

                                            

 عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اگر اوباما اسم از کاندیدایی می‌برد و پرز نیز به نفع کاندیدایی سخن می‌گوید، گفت: افراد باید غیرت دینی داشته باشند و زمانی که اوباما و پرز از آنها حمایت می‌کند، ساکت ننشسته‌ و از این افراد اعلام برائت کنند.

ادامه مطلب ...

یاران مهدی (عج) رعب و وحشت را در دل سران جهانی ایجاد می‌کنند.

رحیم‌پور ازغدی در اردوی آموزش سیاسی دانشجویان پسر:
یاران مهدی (عج) رعب و وحشت را در دل سران جهانی ایجاد می‌کنند. 
 
                                             

 عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی اظهار داشت: یاران مهدی(ع) رعب و ترسی در دلشان وجود ندارد، بلکه ترس و وحشت را در دل سران جهانی ایجاد می‌کنند.

ادامه مطلب ...

ویژگی‌های ظهور منجی در بیانات رهبر معظم انقلاب؛

ویژگی‌های ظهور منجی در بیانات رهبر معظم انقلاب؛
 
انسان‌هاى پاک قبل از ظهور مهدى(عج) در میدان‌هاى مجاهدت امتحان مى‌شوند.  

                                                             

قبل از ظهور مهدى موعود، در میدانهاى مجاهدت، انسانهاى پاک امتحان مى‌شوند؛ در کوره‌هاى آزمایش وارد مى‌شوند و سربلند بیرون مى‌آیند و جهان به دوران آرمانى و هدفىِ مهدى موعود(عج) روزبه‌روز نزدیکتر مى‌شود؛ این، آن امید بزرگ است؛ لذا روز نیمه‌ى شعبان، روز عید بزرگ است.

ادامه مطلب ...

آنفلوانزای خوکی

 آنفلوانزای خوکی

                                 

آنفلوانزای خوکی چیست؟

خوک ها نیز مانند انسان ها به آنفلوانزا مبتلا می شوند، اما ویروس آنفلوانزای خوکی (H1N1) مشابه ویروس آنفلوانزای انسانی نیست و در حالت عادی این ویروس باعث ابتلا انسان ها به این بیماری نمی شود، فقط در گذشته موارد بسیار کمی از ابتلا به این بیماری در افرادی که در تماس نزدیک با این حیوانات بوده اند گزارش شده است. اما جدیدا یک نوع جدید از این ویروس در اثر جهش ژنتیکی ایجاد شده است که انسان ها را مبتلا می کند و در عین حال به راحتی از انسانی به انسان دیگر سرایت می کند و به این ترتیب افرادی که هیچ گونه تماسی با این حیوانات ندارند نیز در معرض ابتلا قرار می گیرند.

ادامه مطلب ...

برقراری ارتباط تاجزاده،حجاریان،عطریانفرو... با بنیادانقلاب رنگی

 تاجبخش از متهمان اغتشاشات اخیر خبر داد:

برقراری ارتباط تاجزاده، حجاریان، هادیان، سمتی و عطریانفر با بنیادهای انقلاب رنگی 

 

                                

 یحیی کیان تاجبخش از متهمان اغتشاشات اخیر درباره ارتباط مستقیم اصلاح طلبان با انقلاب رنگی گفت: تاجزاده، حجاریان، هادیان، سمتی، حقیقت جو و عطریانفر با بنیادهای انقلاب رنگی ارتباط برقرار کرده بودند و برخی نیز بورسیه این موسسات شده بودند.

ادامه مطلب ...

نقش آمریکا در اغتشاشات اخیر و همکاری برخی عناصر داخلی با آنها

 

طائب در همایش اساتید بسیجی فاش کرد:
نقش آمریکا در اغتشاشات اخیر و همکاری برخی عناصر داخلی با آنها

 فرمانده نیروی مقاومت بسیج ‌گوشه‌ای از پشت پرده و نقش آمریکا در اغتشاشات بعد از انتخابات و همکاری برخی عناصر داخلی با آنها را فاش کرد.

                                                                   
ادامه مطلب ...