ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

انتظار

منتظر می مونم...

  

ای تمام آرزویم

غم تو شد آبرویم

آقا  درد دل زیاده

از کجا برات بگویم

تویی اوج مهربونی

ای همای آسمونی

من به دنبال تو هستم

که شاید بدی نشونی

من با تو ترانه ساختم

ندیده دل به تو باختم

تو رو بعضی وقتا دیدم

اما افسوس نشناختم

ای گل باغ و بهارم

ای همه دار و ندارم

آرزومه وقت مردن

سر رو شونه هات بذارم

دیگه بسه این جدایی

کی میشه آقا بیایی


با نوای دل می خونم

مهدی زهرا کجایی

عاشقی بی کس و کارم

غم ندارم تو رو ندارم

باشه منتظر می مونم

بیایی سر مزارم


تویی آرزوی زهرا

شبنم وضوی زهرا

بیا آقا بسه دوری

مرهم بازوی زهرا

آقاجون تو رو ندیدم

فقط از چشات شنیدم

اما با این همه دوری

ندیده تو رو خریدم

آقاجون بذار ببینم

چون که من فقط شنیدم

دیگه خسته شدم از بس

عکس جمکران خریدم


آقاجون بذار ببینم

چون که من فقط شنیدم

دیگه خسته شدم از بس

عکس شیش گوشه خریدم


ای تمام آرزویم

غم تو شد آبرویم

آقا درد دل زیاده

از کجا برات بگویم  

اللهم عجل لولیک الفرج  

منبع: http://entezar14.mihanblog.com/post/105

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد