ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

نامه سرگشاده دانشجویان خطاب به رئیس مجمع تشخیص

 

دانشجویان خطاب به آیت الله هاشمی رفسنجانی:

وارد عمل شوید و فرزندتان را به ایران برگردانید. 

 

  

 

بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در نامه سرگشاده خطاب به رئیس مجمع تشخیص، تاکید کرد که فارغ از وارد بودن یا نبودن اتهامات وارده به فرزندتان، وارد عمل شده و با فراخواندن وی به ایران، به اجرای سریعتر مراحل قانونی کمک کنید.

بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در نامه سرگشاده خود خطاب به آیتالله هاشمی رفسنجانی، آورده است: اکنون حدود 10ماه از انتخابات پرشکوه ریاست جمهوری دهم که با حضور حماسی مردم آزاده و با بصیرت ایران، صحنهای بیبدیل از اعتماد مردم به این نظام مقدس را در سایه اسلام رقم زد، میگذرد.
بدون شک با ما همعقیده هستید که اگر در امر مهم برخورد با نامردمیها و معاندتها و فتنه‌‌انگیزیهای مغرضانه عدهای متظاهر و در یک کلام منافقین امروز انقلاب که پس از دهنکجی مردم به آنها در انتخابات، کمر به خیانت به راه امام(ره) و امت بستند، بیش از این کوتاهی شود، مردم دو گروه را هرگز نخواهند بخشید؛ یکی خائنان و متجاوزان به جمهوریت و اسلامیت نظام و دیگری مسئولانی که تمام دارایی و آبرو و اعتبار خود را مدیون این انقلاب هستند، در ادای تکلیف خود در برخورد با عوامل این توطئهها عمدا یا سهوا اهمال کاری میکنند یا مانع از اقامه دعوی میشوند!
در ادامه این نامه سرگشاده، خاطرنشان شده است: در همین زمینه باخبر شدیم، طی مراحل رسیدگی به جرائم صورت گرفته پس از انتخابات- که متاسفانه باعث هدر رفتن برخی از سرمایههای مادی و معنوی نظام مقدس جمهوریاسلامی در برههای از زمان شد- برای یکی از فرزندان شما- آقای مهدی هاشمی - حکم جلب از سوی قوه قضائیه صادر شده است.
نویسندگان این نامه در ادامه تصریح کردند: تاریخ انقلاب ما شاهد برخوردهای عدالتخواهانه و افتخارآمیز مسئولان نظام با فرزندانشان بوده است، به طوری که شاید بتوان این میزان از عدالتخواهی مسئولان را در تاریخ بینظیر نامید. لذا از آنجایی که حضرتعالی را طبق فرموده مقام معظم رهبری از سابقهداران و مبارزان پر افتخار نهضت امامخمینی(ره) و زحمتکشان نظام میدانیم، و همچنین طبق فرموده خودتان، خود شما به فرزندتان توصیه کردهاید که علیرغم میلش برای بازگشت، برای انجام کارهایش در خارج از کشور بماند(البته قبل از احضاریه قوه قضائیه)، تقاضا داریم فارغ از وارد بودن یا نبودن اتهامات وارده به فرزندتان، وارد عمل شده و با فراخواندن وی به ایران، به اجرای سریعتر مراحل قانونی کمک کنید تا خدای ناکرده شک و تردیدی نسبت به صلاحیت مسئولان نظام در دلها ایجاد نشود.
در پایان این نامه تاکید شده است: همچنین انتظار داریم جلوی هرگونه فشار بر دستگاه قضایی در رسیدگی به اتهامات دیگر فرزندانتان بایستید تا فضای تردید و دو دلی در میان مردم نسبت به برخی مسئولان از بین برود.

نظرات 1 + ارسال نظر
کبریا شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:41 ب.ظ

احسنت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد