ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

حمله اسرائیل به ناوگان آزادی غزه 20 کشته بر جای گذاشت.

حمله اسرائیل به ناوگان آزادی غزه 20 کشته بر جای گذاشت.
 

 

ناوگان آزادی که با همراهی 9 فروند کشتی از کشورهای مختلف منتطقه و کشورهای اروپایی توسط "بنیاد حقوق بشر، آزادی‌ها و امدادهای بشری مستقر در استانبول (IHH)" برای شکستن محاصره غزه عازم این منطقه بود، در آبهای بین اللمللی اطراف فلسطین با هجوم نیروهای اسرائیلی مواجه شده است.

به گزارش رجانیوز خبرگزاری‌های منطقه از حمله شدید صبح امروز نیروهای اسرائیلی به 9 فروند کشتی آزادی که حامل 1000 نفر از فعالین بین‌المللی حامی فلسطین و 20 میلیون یورو مایحتاج ضروری محاصره‌شدگان نوار غزه بوده اند، خبر داده اند. این حمله تاکنون 20 کشته و 40 زخمی به دنبال داشته است.

در همین حال مردم ترکیه با حمله به کنسولگری اسرائیل در این کشور، آنرا سنگباران کرده و برای دقایقی به تصرف خود در آورده اند.

شبکه العالم نیز از حمله موشکی به بندر اسکندرون ترکیه توسط اسرائیل خبر داده است. این حمله تا کنون 6 کشته که از نظامیان ترکیه بوده اند به دنبال داشته است.

وزارت امور خارجه ترکیه در واکنش به این اقدامات، با صدور بیانیه ای حمله نیروهای رژیم صهیونیستی به کشتی های حامل کمک های انسان دوستانه برای مردم غزه را به شدت محکوم کرده و هشدار داده است این اقدام اسرائیل لطمات جبران ناپذیری به روابط ترکیه و اسرائیل وارد خواهد کرد.

وزارت امور خارجه ترکیه با محکوم کردن شدید حمله رژیم صهیونیستی به ناوگان آزادی تصریح کرد اسرائیل با این اقدام غیر انسانی و هدف قرار دادن غیر نظامیان نشان داد که اهمیتی به حیات انسان ها و تلاش های صلح دوستانه نمی دهد.

شبکه تلویزیونی العالم ، شیخ رائد صلاح رهبر جنبش اسلامی فلسطین یکی از سرنشینان ناوگان ازادی بوده است را یکی از قربانیان این حمله خوانده است.

در همین حال شبکه الجزیره نیز از کشته شدن هانی سلمیان رئیس ائتلاف لبنانی آزادی غزه خبر داده است. این شبکه تلویزیونی از کشتی های ناوگان آزادی به بندر اشدود توسط ارتش اسرائیل خبر داده است. این گزارش می افزاید که اسرائیل از این افراد به عنوان گروگان یاد کرده است.

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز با توجه به تهدیدات و کارشکنی‌های رژیم صهیونیستی در رسیدن کمک‌های انسان‌دوستانه به مردم فلسطین، ضمن محکوم کردن این اقدام صهیونیست‌ها اعلام می‌کند، تعرض به این کاروان در حکم تعرض به اصول و بنیادهای بین‌المللی و حقوق بشری و نابخشودنی خواهد بود.

رژیم صهیونیستی با تایید خبر حمله به ناوگان آزادی شمار کشته شدگان را 16نفر اعلام کرده است.

نظرات 2 + ارسال نظر
آرش دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:52 ب.ظ

صهیونیست جهانی باید از صحنه ی روزگار محو ، و در تاریخ مدفون گردد ...

منصوری سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:12 ق.ظ

تقدیر تاریخ در جنگی که میان مسلمانان با اشغال‌گران کنونیِ فلسطین روی خواهد داد، معنا خواهد شد. بیت‌المقدس، معراج پیامبر اسلام و پاره‌ی قلب ماست. چگونه می‌توانیم که آن را به دشمن واگذاریم و چشم از غیرت دینیِ خویش بپوشانیم؟بیت‌المقدس، آماده باش. سپاه محمد(ص) خواهد آمد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد