ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

آیت‌الله نوری همدانی در محکومیت حمله به کاروان «آزادی غزه»:

رژیم صهیونیستی منتظر عواقب اقدام خود باشد.  
 
 
یکی از مراجع تقلید قم با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به کاروان «آزادی غزه»گفت: مسلمانان در مقابل این اقدام صهیونیست‌ها آرام نمی‌نشینند و رژیم صهیونیستی باید منتظر عواقب اقدام خود باشد.



به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی ظهر امروز در دیدار با اعضای بسیج شهرستان ساوه، اعضای سپاه رباط کریم تهران و تعدادی از اعضای ستاد هماهنگی ارتحال امام(ره) اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم جامعه داشتن فرهنگ‌اسلامی است.
وی با بیان اینکه عاشورا و غدیر همیشه زنده هستند، اظهار داشت: با گذشت زمان هیچ‌یک از این موضوعات کهنه نمی‌شوند و با گذشت سال‌های طولانی همیشه تازه و زنده‌اند.
این مرجع تقلید با اشاره به دین اسلام و انقلاب اسلامی بیان داشت: با وجود انقلاب اسلامی و دین، قیام 15 خرداد و ارتحال امام خمینی(ره) نیز برای همیشه زنده می‌ماند.
وی با اشاره به اصول و پایه دین و انقلاب خاطرنشان کرد: با دانستن چندین موضوع همچون ارکان انقلاب، اهداف انقلاب، برکات انقلاب و آسیب‌هایی که ممکن است به آن وارد شود، زمینه فهمیدن انقلاب آسان‌تر می‌‌شود.
نوری‌همدانی ادامه داد: اینکه بدانیم انقلاب با چه وسیله‌ای پیروز شده است یا هدف از تحقق آن چه بود و آثار و برکات این انقلاب چه بوده بسیار مهم است، چراکه دانستن این موضوعات یعنی افزایش فرهنگ مردم و هرچه‌قدر فرهنگ مردم بیشتر باشد، درک آنها از موضوعات هم بیشتر می‌شود.
وی با اشاره به احادیث نهج‌البلاغه در خصوص پیغمبران و جانشینان آنها تصریح کرد: خداوند هیچگاه زمین را بدون پیغمبر،‌ امام و جانشینان آنها قرار نمی‌دهد و همیشه این کاروان حق را به گوش مردم می‌رسانند و آنها را به حق دعوت می‌کنند.
این مرجع تقلید با بیان اینکه در طول تاریخ سلاطین و مزدوران بر مردم حاکم بوده‌اند، اظهار داشت: همواره در مقابل کاروان الهی دو خط استبداد و استکبار قرار گرفته‌اند و با قدرت و زورگویی ‌خواسته‌اند بر مردم مسلط شوند.
وی با تاکید بر اینکه خط استکبار و کفر همواره وجود داشته‌ است، عنوان داشت: در خط استکبار سلطه‌گران سعی می‌کنند با کشورگشایی بر بسیاری از کشورها مسلط شوند و یا با تهاجم نظامی، فرهنگی و سیاسی خود می‌خواهند خود را در کشورها حاکم کنند.
نوری همدانی با بیان اینکه دو خط استکبار و استبداد تا زمانی که خداوند یک فقیه بسیار شجاع،‌ زمان‌شناس و جهان‌شناس را در زمان ما قرار داد بر ایران حکومت‌ می‌کردند، اظهار داشت: خداوند فقیهی به مردم ما عطا کرد تا آنان را از زیر سیطره استکبار و رنج و غم آنها آزاد کند و فریاد همه فریادگران را فریاد بزند.
وی با تاکید براینکه امام خمینی(ره) با توکل بر خدا اخلاص عمیق و اراده قاطع در برابر استبداد و استکبار قیام کرد، ادامه داد: دو اردگاه غرب و شرق در مقابل اسلام و مسلمانان ایستاده‌اند که در رأس آنها امریکا قرار دارد.
این مرجع تقلید افزود: کار و قیام امام خمینی(ره)، کار پیغمبران بود و امام با رهروی از راه امامان و پیغمبران توانست به پیروزی برسد.
وی با بیان اینکه قبل از انقلاب اسلام بود اما حکومت‌اسلامی و فرهنگ جهاد و شهادت وجود نداشت، بیان کرد: امام خمینی نخست تصمیم گرفت که قیام کند و سپس مردم را با خود موافق کرد و به هدف خود رسید.
آیت‌الله نوری‌همدانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حمله صهیونیست‌ها به کاروان «آزادی غزه» ابراز داشت: اسرائیل با وجود شکست در جنگ 22 روزه دست از حمله به مردم غزه نکشید و حتی کاروان حامل غذا و دارو به غزه را مورد تهاجم قرار داد.
وی تاکید کرد: مسلمانان و تمامی مردم آزادی‌خواه جهان در مقابل این اقدام رژیم صهیونیستی آرام نمی‌نشینند و رژیم صهیونیستی باید منتظر عواقب کار خود باشد.

نظرات 6 + ارسال نظر
کبریا دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:34 ب.ظ

لعنه الله علیهم اجمعین.

آرش دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:55 ب.ظ

چیزی به نابودی کامل اسرائیل نمونده و یکی از علائم ظهور امام زمان همینه

ح.ق سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:21 ق.ظ http://gvbg.blogfa.com

سلام بروزم [گل]

آرش سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:37 ب.ظ

ای کاش که حافظان دین ما باشیم/ با فضل خدا مجاهدین ما باشیم/ امروز اگر خط مقدم « غزه » است/یا رب مپسند که قاعدین ما باشیم

حسین پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:46 ق.ظ http://bideh.blogfa.com

سلام
میلاد حضرت فاطمه زهرا{علیهاالسلام} و همچنین میلاد حضرت امام خمینی مبارک باد
روز محشر که از شفاعت خویش
حشر دیگر بپا کند زهرا{علیهاالسلام}
همچو مرغی که دانه برچیند
دوستان را جدا کند زهرا{علیهاالسلام}
یاعلی

کبریا پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:12 ب.ظ

زنده بادمرجع بیداروبصیر.برای سلامتی تمام مراجع بیدار وبیداری تمام مراجع خفته صلوات.اللهم صل علی محمدوآل محمد

اللهم صل علی محمدوآل محمدو عجل فرجهم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد