ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

افکانه:اخراج نمایندگان موافق وقف اموال دانشگاه آزاد

نمایندگان موافق وقف اموال دانشگاه آزاد از فراکسیون اصولگرایان اخراج شوند .  

 

 

 محمد افکانه با اشاره به تصویب قانون حمایت از وقف اموال دانشگاه آزاد در صحن مجلس، تاکید کرد: نمایندگان حامی وقف اموال دانشگاه آزاد بایستی به سرعت از فراکسیون اصولگرایان اخراج شده و برای خود فراکسیون دیگری به نام جاسبی‌گرا تشکیل دهند.

 

محمد افکانه دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان سراسر کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: دیروز در مجلس فاجعه بزرگی در مجلس روی داد که مجلسیان خودشان باید این اشتباه بزرگ را جبران کنند.

وی با بیان اینکه فراکسیون اصولگرای مجلس و شورای داوری اصولگرایی که در مورد مسائلی چون نامه نگاشته شده از سوی علی مطهری در مورد وقایع 14 خرداد و حتی مقاله حمید رسایی جلسه تشکیل داده و اصولگرایی این دو را بررسی کردند باید در مورد نمایندگانی که از این فراکسیون به این قانون رأی داده‌اند تشکیل جلسه بدهند، تصریح کرد: فراکسیون اصولگرایی باید به طور جدی اصولگرا بودن نمایندگان حامی جاسبی را بررسی کند و اگر به این نتیجه رسید که اکثریت این به این به ظاهر اصولگرایان موافق طرح وقف اموال دانشگاه آزاد بوده‌اند، نام فراکسیون خود را از اصولگرا به جاسبی‌گرا تغییر دهند.

دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان سراسر کشور اضافه کرد: تصویب این قانون حیثیت مجلس اصولگرا را از بین برد.

افکانه در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به این که انفعال دولت و نمایندگان حامی آن در مجلس نیز برای جای سؤال دارد گفت: چرا دولتی که شعار اصلی خود را مبارزه با مفاسد و بی عدالتی قرار داده است نمی‌تواند از نفوذ خود در مجلس استفاده کند؟ و به این راحتی اجازه تصویب طرح سرقت اموال عمومی و دولتی را در مجلس می‌دهد.

وی اضافه کرد: شاید بتوان علت این انفعال را جلسات مکرر چند هفته اخیر جاسبی با مسئول دفتر رئیس جمهور دانست.

دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان سراسر کشور در پایان گفت: به اعتقاد جنبش دانشجویی بهترین راه‌حل و کم‌هزینه‌ترین آن برای اعاده حیثیت مجلسیان این است که خودشان قبل از اینکه اشتباهی همانند رأی اعتماد به وزارت کردان روی دهد خود جلوی این فاجعه در قانون‌گذاری را بگیرند.

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:31 ب.ظ http://barkhiz.blogfa.com

سلام
به روزم / وقت داشتین سر بزنین


این مدیریت دانشگاه آزاد هم گندشو در آورده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد