ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

رهبر معظم انقلاب در جمع زائران حرم رضوی- ۱

پیروزی حرکت‌های‌ اسلامی منطقه قطعی است؛  

سلسله شکست‌های آمریکا ادامه می‌یابد.

 

 مقام معظم رهبری با تأکید بر اینکه حرکت‌های اسلامی مردم منطقه قطعاً به پیروزی خواهد انجامید، خاطرنشان کردند که سلسله‌ شکست‌های آمریکا در منطقه ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در ادامه سخنانشان در جمع زائران حرم ملکوتی ثامن‌الحج(ع) که در رواق امام خمینی(ره) صورت گرفت، به ایراد سخنان مهمی درباره تحولات منطقه پرداختند.

*
تحولی بنیادین در منطقه در حال وقوع است ایشان در ابتدا اظهار داشتند: حوادث اخیر منطقه، حوادث مصر، تونس، لیبی و بحرین، حوادث بسیار مهمی است و تحولی بنیادین در این منطقه عربی و اسلامی در حال وقوع است که نشانه بیداری امت اسلام است. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای 2 خصوصیت و عنصر اساسی در این تحولات را حضور فیزیکی مردم در صحنه و سمت و سوی دینی در این حرکت‌ها عنوان و تصریح کردند: حضور مردم با جسم خود در صحنه اتفاقی است که در انقلاب اسلامی ایران رخ داد و این در حالی بود که احزاب، پشت‌میزنشینان و عاج‌نشینان و تحلیل‌گران ذهنی کاری نتوانستند انجام دهند. رهبر معظم انقلاب اسلامی در ادامه فرمودند: آنچه مردم مصر، تونس و دیگر کشورها را به صحنه کشاند، مسئله عزت و کرامت انسانی آنها بود، چرا که غرورشان به دست حاکمان ظالم جریحه‌دار شده بود. ایشان با اشاره به اقدامات حسنی مبارک رئیس جمهور مخلوع مصر در همراهی با رژیم غاصب صهیونیستی برای حصر مردم مظلوم غزه، یادآور شدند: وقتی مردم مصر دیدند که رئیس آنها که در رأس کشور است به نیابت اسرائیل کثیف‌ترین کارها و جنایات را مرتکب می‌شود، جریحه‌دار شدند.  

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: اگر در جریان محاصره غزه، مبارک با اسرائیل همکاری نمی‌کرد، اسرائیل نمی‌توانست غزه را آنطور زیر فشار قرار دهد و آن جنایات را مرتکب شود. ایشان افزودند: در لیبی هم با آنکه قذافی در سال‌های اول روی کار آمدن خود گرایش ضدغربی از خود نشان می‌داد، در این سال‌ها خدمات بزرگی به آنها انجام داد و مردم که دیدند آن آقا با تهدید خشک و خالی غرب، امکانات هسته‌ای خود را جمع کرد و سوار بر کشتی به غربی‌ها تحویل داد، دلشان خون شد. رهبر فرزانه انقلاب در عین حال متذکر شدند که در سوی دیگر، ملت ایران مشاهده کرد که همه دنیا به سردمدارای آمریکا علیه حرکت هسته‌ای ایران قیام کرد اما مسئولان کشور نه تنها در برابر تهدیدها و تحریم‌ها عقب‌نشینی نکردند بلکه علیرغم اقدامات دشمن، امکانات هسته‌ای خود را هر سال چندین برابر سال گذشته بیشتر کردند.

*
موضع روشن و صریح جمهوری اسلامی ایران در مسائل منطقه دفاع از حقوق ملت‌های مسلمان و مخالفت با دیکتاتورهاست حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره موضع جمهوری اسلامی ایران در قبال تحولات منطقه فرمودند: موضع روشن و صریح جمهوری اسلامی ایران در مسائل منطقه دفاع از حقوق ملت‌های مسلمان و مظلوم و مخالفت با دیکتاتورها و مستکبران است.

*
حرکت اسلامی که در منطقه آغاز شده قطعاً به پیروزی خواهد رسید ایشان عملکرد آمریکا و غرب را در قبال تحولات منطقه خباثت‌آمیز و مزورانه توصیف و تأکید کردند: حرکتی که در منطقه آغاز شده است، حرکت امت اسلامی و به سمت اهداف اسلامی است و طبق وعده الهی قطعاً به پیروزی خواهد رسید.

*
آمریکا در مقابله حوادث منطقه متحیر ماند و دچار تناقض‌گویی شد  

رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تأکید کردند: آمریکایی‌ها در ابتدا در مقابل حوادث منطقه متحیر مانده و باورشان نمی‌شد که چنین تحولی رخ داده باشد و از این روی دچار بی‌تحلیلی شدند و بعد هم چون تحلیل درستی از حوادث نداشتند و مردم را نمی‌شناختند، مواضع متناقضی گرفتند.

*
آمریکا همواره از دیکتاتورها حمایت کرده است حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ادامه دادند: آنچه همواره در رفتارهای آمریکایی‌ها تا به امروز دیده شده، پشتیبانی از دیکتاتورها بوده است و آنها حتی از حسنی مبارک هم تا آخرین لحظه دفاع کردند و وقتی دیدند نمی‌شود، او را دور انداختند که این هم درس عبرتی برای سردمداران وابسته به آمریکا است که بدانند وقتی تاریخ مصرف خود را طی کرده و بی‌فایده شوند، آنها را مانند کهنه‌ای دور می‌اندازند. ایشان با بیان اینکه تحولات منطقه برای غرب و آمریکا غیرقابل باور بوده و هست، اظهار داشتند: مصر از ستون‌های اصلی سیاست خاورمیانه‌ای آمریکاست و آنها به این سیاست متکی بودند اما نتوانستند این ستون را به نفع خود حفظ کنند و ملت‌ها بر ‌آنان فائق آمدند.

*
ملت مصر و تونس بر توطئه‌های ثانویه آمریکایی‌ها هم فائق آمدند

"تلاش کردند با تزویرها و ترفندهای آمریکایی و غربی که موذیانه و خباثت‌آلود اما در عین حال سطحی است و اگر ملت‌ها هوشیار باشند می‌توانند این ترفندها را باطل کنند، حالا که حسنی مبارک یا بن‌علی را از دست داده‌اند شاید بتوانند شاکله نظام را حفظ کنند و از این روی اصرار کردند نخست‌وزیرها بمانند اما ملت‌ها با ادامه قیام خود بر این ترفندها نیز فائق آمده و این دولت‌ها را نیز ساقط کردند
. "
این سخنان رهبر معظم انقلاب با فریادهای پرشور "مرگ بر آمریکا " از سوی حاضرین در حرم رضوی همراه شد.

*
سلسله شکست‌های آمریکا در منطقه ادامه می‌یابد 

 رهبر معظم انقلاب تأکید کردند: با عنایت و توفیق الهی و به حول و قوه الهی، سلسله شکست‌های آمریکا در منطقه ادامه پیدا خواهد کرد. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تصریح کردند: آمریکا و غرب بعد از ازدست دادن عوامل خود در کشورهای یاد شده، 2 ترفند دیگر را در پیش گرفتند که یکی "فرصت‌طلبی " و دیگری "شبیه‌سازی " بود که فرصت‌طلبی آنها این بود که خواستند انقلاب‌ها را مصادره کنند ولی در آن شکست خورند و دوم آنکه تلاش کردند آنچه در این کشورها اتفاق افتاد را در ایران اسلامی، ایران مردمسالاری و ایران ملت، پیاده کنند.

"
در این ترفند، عوامل آنها در داخل کشور، افراد ضعیف و فرومایه و حقیقتاً دست‌خوش هواهای نفسانی که سعی کردند شاید بتوانند این کار را انجام دهند اما معلوم بود حرکت شکست‌خورده و کاریکاتوری مضحک و بی‌نتیجه است و ملت ایران بر دهان آنها کوبیدند. "
مردم حاضر در حرم رضوی پس از شنیدن این جملات رهبر معظم انقلاب، در واکنش به اقدامات فتنه‌گران یکپارچه شعار مرگ‌بر منافق سر دادند.

*
منافق واقعی آمریکاست حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خطاب به مردم حاضر تأکید کردند که منافق واقعی آمریکاست. این رهنمود رهبر معظم انقلاب جهت‌گیری شعارهای خیل عظیم مردم حاضر را به سمت آمریکا سوق داد و مردم شعار مرگ بر آمریکا سر دادند. مقام معظم رهبری در ادامه فرمودند: نفاق واقعی عملی است که آمریکایی‌ها انجام می‌دهند و ادعای دفاع از ملت‌ها را دارند و در مورد مصر نفاق به خرج داده و می‌گویند که ما طرفدار ملتیم و این در حالی است که آنها دروغ می‌گویند و با دشمنان آن ملت‌ تا آخر همراهی کردند. ایشان ادامه دادند: آمریکایی‌ها در مورد تونس هم گفتند که ما طرفدار ملتیم اما این هم دروغ بود و بد نیست که ملت عزیز ایران بدانند که رئیس‌جمهور آمریکا پیغام داده به ملت ایران که ما طرفدار شما هستیم! این سخنان رهبر معظم انقلاب بار دیگر با فریادهای یکپارچه و خروشان "مرگ بر آمریکا " از سوی مردم حاضر در محل سخنرانی همراه شد.  

 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ادامه سخنان خود تأکید کردند: آنها(آمریکایی‌ها) ادعا می‌کنند که ما با دیکتاتوری‌ مخالف و با حقوق ملت‌ها موافقیم اما دروغ می‌گویند، به دلیل آنکه اینها نه فقط به ملت‌های دیگر رحم نمی‌کنند بلکه به ملت خودشان هم رحم نمی‌کنند. همین رئیس‌جمهور کنونی آمریکا، هزاران میلیارد دلار را در وضعیت اقتصادی بسیار بد و رکود اقتصادی این کشور از کیسه ملت خود صرف کرد تا بانک‌ها و صنایع یعنی کمپانی‌ها را زنده نگهدارد. ایشان با بیان اینکه معلوم نیست رئیس‌جمهور آمریکا متوجه می‌شود که پشت سر سیاست‌های او چه کسانی هستند یا نمی‌فهمد و غافل و گیج است، اظهار داشتند: او )اوباما) می‌گوید مردم در میدان آزادی تهران همان مردم میدان التحریر مصر هستند؛ راست می‌گوید، چرا که مردم ایران در 22 بهمن هر سال در میدان آزادی جمع می‌شوند و شعار آنها مرگ بر آمریکاست. این سخنان رهبر انقلاب بار دیگر با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ اوباما حاضرین مورد استقبال قرار گرفت.

نظرات 1 + ارسال نظر
کبریائی سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:40 ب.ظ

سلام بردوستان خوبم،واقعادستتون درد نکنه.
هرموقع بشارتهای مقام معظم رهبری را درموردآینده
می شنوم حقیقتا به آینده خیلی امیدوار می شم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد