ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

'پرسپولیس زلزله، آل سعود قاتله' در ورزشگاه آزادی

'پرسپولیس زلزله، آل سعود قاتله' در ورزشگاه آزادی

 

 

دیدار حساس تیم های پرسپولیس ایران و الاتحاد عربستان در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا 13 اردیبهشت ماه در تهران برگزار می شود که احتمالا با حواشی همراه خواهد شد. 

 
به گزارش مشرق، در ادامه لیگ قهرمانان آسیا، دیدار حساسی در ورزشگاه آزادی بین نمایندگان ایران و عربستان برگزار می شود. شواهد و قرائن نشان می دهد که این دیدار فراتر از یک مسابقه فوتبال خواهد بود. 

 در شرایطی که رژیم آل سعود در حمایت از دیکتاتوری آل خلیفه دست به کشتار بی حد و مرز شیعیان بحرین زده، بسیاری از جوانان ایرانی قصد دارند در حرکتی شایسته، این بازی را به صحنه حمایت از مسلمانان بحرین و یمن تبدیل کنند. 


 در همین زمینه، فعالیت های فراوانی در فضای مجازی صورت گرفته است. یکی از وبلاگ نویسان شعارهای جالبی را برای روز بازی طراحی کرده‌ که می‌تواند تأثیر بسزایی در انتقال مظلومیت مردم بحرین و انزجاز از دخالت نظامی نیروهای وهابی آل سعود به مخاطبان قاره ای انتقال دهد.
برخی شعارها عبارت‌اند از: 

 پرسپولیس زلزله……………………………. آل سعود قاتله
بحرین ……. هورا………………………. خلیفه ……. سوراخ
شیر سماور- اگزوز خاور………………… تو چشم آل خلیفه بی‌پدر مادر
بحرین چی کارش کرده… سوراخ سوراخش کرده
خلیفه حیا کن…. مدینه رو‌‌ رها کن
خلیفه سرنگون می‌شه …. خدا می‌دونه که حقشه …. به لطف بحرین و بچه‌ها …. سعودی واژگون می‌شه …. لا لا لای لای لا لای لا لای… 

 این جریان در روزهای اخیر در فضای مجازی با استقبال مواجه شده و به نظر می رسد با خروجی اجتماعی در روز این مسابقه همراه باشد.

جوانان مسلمان ایرانی که در حال حاضر امکان چندانی برای حمایت مستقیم از مبارزان بحرینی و یمنی ندارند، قصد دارند از فرصت 13 اردیبهشت ماه استفاده کرده و برابر رفتار متجاوزانه آل سعود در خاک کشور بحرین بایستند و اعتراض خود را نشان دهند. 

نظرات 2 + ارسال نظر
ابراهیم پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:31 ق.ظ http://www.khattemoghadam313.blogfa.com

اینوری هم بیا

میثم یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:08 ب.ظ http://www.rahpooyanevelayat.blogfa.com

وبلاگ خیلی زیبایی دارید و علاوه بر آن حرفهای جدید و مهم و تاثیر گذاری می زنید امید وارم که در این راه با تمام قوت حرکت کنید و مایوس نشوید.پاداش شما را ان شاالله سیدالشهدا بدهد. و اگر اجازه می دهید از اطلاعات شما در وبلاگم استفاده کنم و با هم تبادل لینک کنیم

http://www.rahpooyanevelayat.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد