ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

روز بقیع

روز بقیع  

   

بقیع قبل از تخریب 

 

  

           

  

 قبور ائمه مظلوم بقیع

 

حضرت آیت‌الله صافی‌گلپایگانی در پیامی، خواستار نامگذاری هشتم شوال سالروز تخریب قبور ائمه‌(ع) بقیع به دست وهابیون به نام روز «بقیع» و اقامه عزاداری شدند.

متن پیام این مرجع تقلید که در قالب پاسخ به نامه جمعی از مومنین انتشار یافته است، بدین شرح می‌باشد. 

ادامه مطلب ...

برخی نمایندگان با هزینه چند میلیارد پول قصد تداوم نمایندگی دارند

محمدیان در نشست سالانه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل:
برخی نمایندگان با هزینه چند میلیارد پول قصد تداوم نمایندگی دارند.

 

بعضی از نمایندگان مجلس در حال نزدیک شدن به کانون‌های قدرت و ثروت هستند و ما باید هوشیار باشیم؛  

نماینده‌ای که با چند میلیارد می‌خواهد وارد مجلس شود، چگونه می‌تواند پاسخ دهد. افرادی که از اموال عمومی و بیت المال استفاده می‌کنند نباید وارد مجلس شوند. 

خبرگزاری فارس: برخی نمایندگان با هزینه چند میلیارد پول قصد تداوم نمایندگی دارند

 

 

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، افتتاحیه دوازدهمین نشست سالیانه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت‌الاسلام محمدمهدی دستغیب تولیت آستان حرم احمد بن موسی (شاهچراغ) و حجت‌الاسلام دژکام نماینده ولی فقیه در شهر جهرم برگزار شد.
 

ادامه مطلب ...

پس ما بچه حزب اللهی ها به چه دردی می خوریم؟!

تحریم کالاهای صهیونیستی  

 

پس ما بچه حزب اللهی ها به چه دردی می خوریم؟!

 

چند وقت پیش دعوت به شرکت در کارگاهی شدم با عنوان : «روشهای پیگیری مطالبات رهبری» محل برگزاری این کارگاه ساختمان سابق لانه جاسوسی آمریکا بود. آنچه اینجا می خواهم بیان کنم درباره محتوای برنامه های این همایش نیست؛ بلکه حاشیه ای از آن برنامه است:

به علت گرمای شدید هوا و تشنگی شرکت کنندگان، برگزار کنندگان همایش بطری های آب معدنی در بین حضار توزیع می کردند. وقتی خواستم از آب گوارای یکی از آن بطری ها بنوشم ناگهان مطلبی نظرم را جلب کرد: بطری مذکور تحت لیسانس شرکت صهیونیستی پپسی بود!! بهت زده شده بودم، چرا که در کارگاه پیگیری مطالبات رهبری عملا بر خلاف مطالبه آقا رفتار میشد.

وقتی مطلب را به یکی از آقایان گوشزد کردم که چرا با وجود مارک های مختلف در بازار باید از چنین شرکتی خرید شود؟ آن هم در همایشی که در مرکزو نماد استکبار ستیزی یعنی لانه جاسوسی برگزار می شود؟! در جواب گفت که معمولا موقع خرید به این مسائل دقت نمی کنیم!! به عبارت دیگر اصلا این مسئله (تحریم کالاهای صهیونیستی) به «دغدغه» برای بچه بسیجی های ما  تبدیل نشده است. به علاوه اگر پپسی یا محصولات دیگر مثل کوکاکولا، صهیونیستی هستند چرا در ایران اسلامی تولید و توزیع می شوند؟

در جواب گفتم این سوالی است که باید مسئولین پاسخ دهند، ولی تکلیف ما به این بهانه ساقط نمی شود. اگر ما بچه حزب اللهی ها عُرضه این را هم نداشته باشیم که پپسی و کوکاکولارا لااقل از محافل خودمان جمع کنیم، پس به چه دردی می خوریم؟! 

 در آن زمان مجموعه ای به نام ساختمان پزشکان از سیما پخش می شد که در یکی از قسمتهایش یک شرکت کنسرو سازی را به خاطر پیدا کردن سنگ در یکی از کنسروهایش تحریم کردند و چنان بر نظر خود پافشاری نموده و بین دوستان و آشنایان تبلیغ کردند که ضرر هنگفتی به شرکت مذکور وارد شد و در نهایت از در مذاکره و پرداخت خسارت(!) به آن خانواده بر آمد تا بیش از این خسارت نبیند!

یعنی ما بچه بسیجی ها از پدر دکتر نیما در سریال مذکور کمتریم که نمی توانیم برای تحقق عملی شعار«مرگ براسرائیل» محصولات کوکاکولا و پپسی و دیگر شرکت های صهیونیستی را لااقل در بین فامیل ودوستان و آشنایان خودمان تحریم کنیم؟ مطمئنا می توانیم اگر اراده کنیم... پس یا علی از تو مدد.

پیش بینی آیت​الله بهجت ازامام موسی صدر

 
پیش بینی آیت​الله بهجت ازامام موسی صدر
 
سایت مرکز اسناد انقلاب اسلامی در یادداشتی با عنوان «بازگشت امام صدر و خیر امت محمدیه» نوشت:
 

در نقلی که از آیت​الله بهجت مطرح گردیده ایشان به این نکته تاکید دارند که امام موسی صدر ذخیره​ای الهی است و در شرایط حساس واقعه در منطقه باز خواهند گشت و آنگونه که خواست خدا بر این قرار گرفته بر بسیاری از معادلات واقعه در جهان اسلام و منطقه تاثیر خواهند گذاشت.

اسرائیل پول خرید کالاهایش را در چه بخشی هزینه می‌کند؟

 

 

کالای صهیونیستی می‌خریم/ کالای صهیونیستی نمی‌خریم! 

اسرائیل پول خرید کالاهایش را در چه بخشی هزینه می‌کند؟

 

 

دی‌ماه سال ۸۷ بود که دانشجویان کشور در اعتراض به جنایت ها و ددمنشی‌های رژیم اشغالگر قدس در غزه، در فرودگاه های کشور تحصن کردند، تحصنی که البته در کلام رهبر فرزانه انقلاب نیز مورد تقدیر و تحسین قرار گرفت.

در خلال همین تحصن بود که بحث مبارزه با کالاهای صهیونیستی وارده به کشور توسط دانشجویان به شدت مورد توجه قرار گرفت و در جامعه نیز تسرّی مناسبی یافت.

حتی در برخی شهرهای بزرگ کشور نیز تبلیغات برخی کالاهای صهیونیستی توسط دانشجویان پایین کشیده شد و موج مطلوبی در زمینه تحریم کالاهای وابسته به کمپانی های اسرائیلی به راه افتاد.

موج ایجاد شده همچنان ادامه داشت تا اینکه کم کم و به هر دلیلی رو به سردی گرایید.

ادامه مطلب ...