ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

پس ما بچه حزب اللهی ها به چه دردی می خوریم؟!

تحریم کالاهای صهیونیستی  

 

پس ما بچه حزب اللهی ها به چه دردی می خوریم؟!

 

چند وقت پیش دعوت به شرکت در کارگاهی شدم با عنوان : «روشهای پیگیری مطالبات رهبری» محل برگزاری این کارگاه ساختمان سابق لانه جاسوسی آمریکا بود. آنچه اینجا می خواهم بیان کنم درباره محتوای برنامه های این همایش نیست؛ بلکه حاشیه ای از آن برنامه است:

به علت گرمای شدید هوا و تشنگی شرکت کنندگان، برگزار کنندگان همایش بطری های آب معدنی در بین حضار توزیع می کردند. وقتی خواستم از آب گوارای یکی از آن بطری ها بنوشم ناگهان مطلبی نظرم را جلب کرد: بطری مذکور تحت لیسانس شرکت صهیونیستی پپسی بود!! بهت زده شده بودم، چرا که در کارگاه پیگیری مطالبات رهبری عملا بر خلاف مطالبه آقا رفتار میشد.

وقتی مطلب را به یکی از آقایان گوشزد کردم که چرا با وجود مارک های مختلف در بازار باید از چنین شرکتی خرید شود؟ آن هم در همایشی که در مرکزو نماد استکبار ستیزی یعنی لانه جاسوسی برگزار می شود؟! در جواب گفت که معمولا موقع خرید به این مسائل دقت نمی کنیم!! به عبارت دیگر اصلا این مسئله (تحریم کالاهای صهیونیستی) به «دغدغه» برای بچه بسیجی های ما  تبدیل نشده است. به علاوه اگر پپسی یا محصولات دیگر مثل کوکاکولا، صهیونیستی هستند چرا در ایران اسلامی تولید و توزیع می شوند؟

در جواب گفتم این سوالی است که باید مسئولین پاسخ دهند، ولی تکلیف ما به این بهانه ساقط نمی شود. اگر ما بچه حزب اللهی ها عُرضه این را هم نداشته باشیم که پپسی و کوکاکولارا لااقل از محافل خودمان جمع کنیم، پس به چه دردی می خوریم؟! 

 در آن زمان مجموعه ای به نام ساختمان پزشکان از سیما پخش می شد که در یکی از قسمتهایش یک شرکت کنسرو سازی را به خاطر پیدا کردن سنگ در یکی از کنسروهایش تحریم کردند و چنان بر نظر خود پافشاری نموده و بین دوستان و آشنایان تبلیغ کردند که ضرر هنگفتی به شرکت مذکور وارد شد و در نهایت از در مذاکره و پرداخت خسارت(!) به آن خانواده بر آمد تا بیش از این خسارت نبیند!

یعنی ما بچه بسیجی ها از پدر دکتر نیما در سریال مذکور کمتریم که نمی توانیم برای تحقق عملی شعار«مرگ براسرائیل» محصولات کوکاکولا و پپسی و دیگر شرکت های صهیونیستی را لااقل در بین فامیل ودوستان و آشنایان خودمان تحریم کنیم؟ مطمئنا می توانیم اگر اراده کنیم... پس یا علی از تو مدد.

نظرات 2 + ارسال نظر
رضاکبریائی یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:11 ق.ظ

سلام برادر.
بچه حزب اللهی چی؟کشک چی؟بچه حزب اللهی دیدید سلام گرم ماروهم بهش ابلاغ کنید.ماهافقط به درداشغال کردن صندلیهای همایشهای پرطمطراق وپرکردن قاب عکس دروربینهای آمریکایی وبه دندان کشیدن مرغهای بریان سفره ی بسیج مستضعفین میخوریم!بلانسبت شمایک عده بی مایه وکم سوادکه باعنوان مقدس حزبی اللهی برای خودشون دکان بازکردندمتاسفانه باهزینه بیت المال دارندبازی میکنند!نسبت به همه کس وهمه چیزخائف وخاشع اندجزخدا!الاان حزب الله لاخوف علیهم ولاهم یحزنون....ان شاءالله ادامه دارد.

آرش یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:20 ب.ظ

من که واقعا شرمنده ام...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد