ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

ریشه اختلافات مسئولان کجاست ؟!

 صرفا جهت اطلاع مسئولین:  

امام خمینی (ره):   

در باطن ذات همه هست که آن که با من خوب است خوب است و آن که با من بد است بد.   

نه آنکه به حسب حکم خدا خوب است و به حسب واقع خوب است،  نخیر،  

 

 آنی که با من خوب است آن میزان است.  

 

آن قانون میزان است که برای من باشد،  

 

و آن مجلس میزان است که برای من باشد 

  

و آن ارتش میزان است که برای من باشد!  

 

آن که برای من نباشد آن فاسد است!  

 

این یک چیزی است که در قلب همه هست، اختصاص به یکی و دو تا ندارد.  

 

 

رهبر انقلاب:   

 

مسئولین کشور اتحاد لازم را با هم داشته باشند؛  

 

همدلی داشته باشند، برنامه ریزی داشته باشند،  

 مسئولیت شناسی و مسئولیت پذیری داشته باشند،  

 تقصیرها را گردن هم نیندازند، 

 

 حدود قانون اساسی را نسبت به خودشان حفظ کنند، 

 

 با هم همدلی کنند، با هم همراهی کنند، با هم همزبانی کنند. 

امام خمینی (ره):  

ما چی جواب این مردم را بدهیم که هی می آیند از من الان وقت خواسته اند از بازار تهران که بیایند بگویند این چه خبر است، 

 این آقایان چه شان است با هم،  

این آقای رییس جمهور با مجلس ، مجلس با رییس جمهور چرا این طور رفتار می کنند؟ 

 

چرا باید این طور باشد که صدای مردم در آید؟ چرا این طور رفتار می کنند؟  

من نصیحت به آنها می کنم،   

من از لسان اسلام به آنها نصیحت می کنم که با هم اختلاف نکنید.  

شما اگر اختلاف بکنید، راه را برای دیگران باز می کنید. 

 شما اختلاف با هم نداشته باشید.   

سر چه اختلاف می کنید؟  

چه میراثی هست که شما می خواهید قسمت کنید و سرش اختلاف می کنید؟ 


 
رهبر معظم انقلاب:   

این اختلافاتی که انسان می بیند بین این حضرات هست،
چیزهایی نیست که اینقدر اهمیت داشته باشد که حالا با ادعاهای گوناگون، ما اینها را بزرگ کنیم، جلوی چشم مردم نگه داریم، به اینها اهمیت بدهیم؛ که اهمیت هم ندارد. 


اختلافات را نباید علنی کرد؛ اختلافات را نباید به مردم کشاند؛  

 

احساسات مردم را نباید در جهت ایجاد اختلاف تحریک کرد.

 

امام:  

 

دعواهای ما دعوایی نیست که برای خدا باشد.   


 این را همه از گوشتان بیرون کنید!  

همه تان همه ما، از گوشمان بیرون کنیم که دعوای
ما برای خداست، ما برای مصالح اسلام دعوا می کنیم. خیر!

مساله این حرف ها نیست.  من را نمی شود بازی داد!  

 دعوای خود من و شما و همه کسانی که دعوا می کنند همه برای
خودشان است.  

 

همه می گویند پیش بده برای ما! همه می خواهند تمام این قدرت چی چی. 


 آخر من نمی فهمم چه قدرتی الان در کار هست. 

 
رهبر انقلاب:  

 

اختلافات مضر است. هم اختلافات بین مسئولین مضر است؛ هم بدتر
از آن، کشاندن اختلاف میان مردم مضر است.  

این را من به مسئولین، به رؤسای محترم هشدار می دهم. 

 من از این رؤسای قوا حمایت کردم، باز هم حمایت می کنم- مسئولند،
باید کمکشان کرد- اما به آنها هشدار می دهم، مراقب باشند.
 


امام خمینی (ره) :

یک قدری آرام باشید. یک قدری هوای نفس را کنار بگذارید،  

اشتهار را کنار بگذارید.
تمام گرفتاریهای ما سر این هوای نفسی است که ما داریم.

اعدا - عدو انسان این نفس انسان است که در بین جنبیه است. 

 این اعدا - عدو انسان است. یک قدری جلویش را بگیرید، یک قدر مهار کنید.  


رهبر معظم انقلاب:  


اینکه بگوییم آقا ما می خواهیم فلان کار را بکنیم، نمی گذارند؛ یا فلان کار را کردیم، جلویش را گرفتند؛ یا فلان تصمیم را گرفتیم، اقدام نکردند، انجام ندادند- که قوای مختلف و بخش های مختلف به همدیگر بگویند- این را کسی قبول نمی کند. 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
علی موحّد جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:37 ق.ظ http://p30af.com5

با سلام و خسته نباشید.
علی موحد هستم ؛ ضمن تشکری از مطالب خوب وبلاگتان؛ لطفا از این 2سایت بنده که یکی در مورد کتاب و آموزشی است و دیگری اطلاعات عمومی و علمی است دیدن نمایید و در صورتی که لایق الطاف خویش دیدید؛ در پیوندهای وبلاگتان لینک کنید.
http://p30af.com - مرکز دانلود
http://mobina.org - مبینا
باتشکر - مدیریت سایت

یک قــدم تا خدا یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:45 ب.ظ http://takhoda1.blogfa.com

.

.

الـسـ‗_‗ـلامُ عَـ‗_‗لَیکَ یـ‗‗ـا فاطِمـ‗_‗ـةَ الزَهـ‗_‗ـرا .س.


نگـــوئیــــــــم نوروز مبــــارک !

بچـــه ها ، حــال ِ " مــــــــــــــــــادَر " خـوب نیست ...

.

.

.

________ســــــلام

دعــــا میکنـــم شما هــم دَمــــی میهمـــان ِ غربت ِ " هفت تپـــه " باشید .. [گل]


.

بسیجی پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:55 ب.ظ http://www.anvaroshohada.blogfa.com

مقام معظم رهبری : پیشنهاد مذاکره یک تاکتیک آمریکایی برای فریب افکار عمومی است. (یک فروردین ۹۲ در مشهد مقدس)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد