ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

کروبی:در مجلس ششم تندروی کردند حالا ناله می‌کنند

 

کروبی:در مجلس ششم تندروی کردند حالا ناله می‌کنند

 

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس مهدی کروبی دبیرکل حزب اعتماد ملی عصر امروز چهارشنبه و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی خبرنگاری مبنی بر اینکه چرا اخیراً انتقادهای تندی نسبت به مجلس ششم طرح می‌کنید؟ گفت: اگر فردی نماینده شود برکات آن متوجه جمع زیادی می‌شود و اگر خطایی مرتکب شود، آن خطا دامنگیر عده‌ زیادی خواهد شد.
مهدی کروبی در ادامه افزود: ما یک جریانی بودیم که با حرکتی پیروز شدیم و من نیز از پیشگامان این حرکت بودم، اما بعدها یک حرکت دیگری آغاز شد که خارج از این بحث‌ها بود و همه تلاش‌هایی را انجام دادیم که این حرکت‌ها صورت نگیرد و نتیجه آن نیز این شد که الان همه شاهد آن هستیم.
وی در ادامه افزود: در بخش قتل‌های زنجیره‌ای، مدام از بازخوانی آن سخن می‌گفتند که من موافق این بحث‌ها نبودم، آنها کار را به اینجا رساندند و حالا ناله می‌کنند.
کروبی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه موسوی لاری گفته‌ است که برآیند مجلس ششم کروبی بوده و اگر تندروی صورت گرفته مقصر کروبی بوده است، خاطرنشان کرد: آنها از اول با ریاست من مخالف بودند، آقای امیر جهانی نماینده ابهر که روحانی و مشارکتی بود، علیه من امضا جمع می‌کرد و حتی 63 نفر از آنها به من رأی ندادند. البته آنها کار خود را با حمایت و پشتیبانی بعضی وزارتخانه‌ها ادامه دادند.
وی در پایان و در خصوص مرزبندی‌های احزاب با کشورهای خارجی گفت: احزاب با اساسنامه‌، بحث‌ها و طرح‌هایشان نشان می‌دهند که با دشمنان افتراق و مرزبندی دارند.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1386 ساعت 05:03 ق.ظ

البته آقای کروبی درست می فرمایندکه«در مجلس ششم تندروی کردند حالا ناله می‌کنند »ولی این حرف در زمان انتخابات مجلس ۸ به منافع حزبی ایشان نیز اشاره دارد.



برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد