ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

تصویر سایت انجمن پادشاهی در اعلام انجام ترور

  

  

 

نظرات 9 + ارسال نظر
فراخوان چهاراتحادیه بزرگ دانشجویی پنج‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:35 ب.ظ

بسمه تعالی
ترور ناجوانمردانه استاد برجسته فیزیک دانشگاه تهران، شهید بزرگوار دکتر مسعود علی محمدی مصیبتی عظیم بر جامعه علمی دانشگاهی ایران اسلامی وارد آورد.
این استاد بزرگوار که عمر پر برکت خود را صرف اعتلای علمی و پیشرفت تکنولوژیکی کشور عزیزمان - ایران- نمود، بدون شک الگوی بی بدیل تعهد، اخلاص و دینداری توام با فرزانگی به شمار می رود.
امروز بالندگی نام ایران در عرصه فناوری نوین هسته ای، مرهون تلاش و مجاهدت های شبانه روزی اساتید و دانشمندان متعهد، از جمله شهید بزرگوار دکتر مسعود علی محمدی است و از این رو تکریم مقام شامخ این استاد و دانشمند عزیز تکلیفی انکار پذیر بر دوش آحاد ملت قدر شناس ایران - به ویژه دانشگاهیان- می باشد.
4 اتحادیه بزرگ دانشجویی بدینوسیله از یکایک مردم شریف و دانشجویان و اساتید دعوت می نمایند تا با حضور در تشییع پیکر پاک این شهید والامقام ضمن ابراز همدردی با خانواده محترم ایشان بار دیگر تجدید میثاق با آرمان های رفیع امام (ره) و مقام معظم رهبری را به بهترین نحو به نمایش بگذارند مشتی محکم بر دهان بدخواهان ملت شریف ایران بکوبند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور
اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور
دفتر تحکیم وحدت
جنبش عدالتخواه دانشجویی

سکوت پنج‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:34 ب.ظ http://hormatelale.blogsky.com

عرض سلام و ادب و احترام خدمت شما بسیجی محترم
ممنون از حضورتون وممنون از اینکه لطف کردید ونظر مساعد دادین بابت داشتن تبادل لینک باهم و اینکه بیشتر بتونیم از نظرات سازنده هم استفاده کینم و بهتر بتونیم در جهت تکلیف و وظایف سنگین امروزمون باهم تلاش کنیم
من فکر میکنم ما بسیجیان تو این محیط هم باید یه بسیج راه بندازیم واجازه ندیم بعضی ها زیاد معلق بازی کنند
ممنون
موفق و سربلند باشین
منتظر حضور دوباره شما هستم
راجب آشنایی با وبلاگتون هم قبلا باز هم اومده بودم اینجا ودورادور خبرهاتون دنبال میکردم
خودم قبلا وبلاگ داشتم اما الان تصمیم گرفتم با یه رویکرد جدید وارد وبلاگ نویسی بشم
باز هم متشکر
التماس دعا
یا علی

سلام علیکم
از اینهمه ابراز لطف شما متشکرم.
با شما موافقم امروز وظیفه سنگینی برعهده ماست که حضور در فضای مجازی بخشی از آن است.
التماس دعا
یا علی مدد

حمید پنج‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1388 ساعت 06:00 ب.ظ http://www.siasi1404.blogfa.com

سلام رفیق.

شما رو لینک کردیم.
اگه قابل بودیم با نام فتنه لینک کنید.

یا حسین

سلام دوست عزیز
لینک شدید.
یاعلی

نگارنده پنج‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:18 ب.ظ http://mihane.blogfa.com

با سلام خدمت شما دوست محترم
واقعا که آفرین به شما برای وبلاگتان و مطالب خوبی که در آن قرار دادید ان شاء... خدا همه مردم را از شر این افراد حفظ کند.
در صورتیکه مشکلی نداشته باشید شما را با نام ب مثل بسیجی لینک کردم.با تشکر از شما ،موفق باشید.[بدرود]

سلام علیکم
از لطف شما متشکرم
از وبلاگ شما هم دیدن کردم ولذت بردم.
با اجازه شما با نام عشق یعنی پرواز لینکتان کردم.
التماس دعا

حمید پنج‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:20 ب.ظ http://www.siasi1404.blogfa.com

سلام رفیق.
لینک کردیم

سلام
ممنون

مسعود جمعه 25 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:22 ق.ظ http://dmsky.tk

سلام من با افتخار شمارو لین کردم اگر هم شما خواستید وب منو با اسم ایران و بیدار لینک کنید.

سلام لینک شدید.

حامد((تلنگر)) جمعه 25 دی‌ماه سال 1388 ساعت 06:41 ق.ظ http://samie88.blogfa.com

سلام ........رفیق...........خداقوت..........ممنون از حضورتان.........بکشید مارا ملت مازنده تر می شود (امام ره)
دشمن میواد ماردو باترورها بترسونه.........ولی این احمقا فراموشکردن که همه ابن امتحانها رو پس دادیم........ماتوی این راه باهنرها ورجایی ها بهشتی ها دادیم........به کوری چشم دشمنان چرخ این نظام همچنان در حال حرکت است..
ایشالا به دست امام زمان خواهد رسید....التمای دعا

سلام
انشاالله
محتاجیم به دعا

بسیجی رهپوی ولایت جمعه 25 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:38 ق.ظ http://basigi5.blogfa.com

دوست من سلام. از مطالب خوب وبلاگتون استفاده کرده وبا افتخار لینکتون کردم.موفق باشید

سلام دوست عزیز
من هم لینکتون کردم.
موفق باشید.

پیام رهبری جمعه 25 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:51 ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت استاد دانشمند مرحوم آقای دکتر مسعود علی محمدی (رضوان الله تعالی) را به مادر، همسر و خاندان گرامی اش و همه دوستان، شاگردان و همکارانش تبریک و تسلیت عرض می کنم.

دست جنایتکاری که این ضایعه را آفرید، انگیزه دشمنان جمهوری اسلامی که ضربه زدن به حرکت و جهاد علمی کشور است افشا و بر ملا کرد.
بی گمان همت دانشمندان، استادان و دانش پژوهان کشور برغم تلاش دشمن، این انگیزه خباثت آلود را ناکام خواهد گذاشت.
علو سعادت آن شهید سعید و صبر و اجر برای بازماندگان را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

سید علی خامنه ای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد