ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

سرانجام شکایت دانشگاه آزاد از علی خضریان

 

سرانجام شکایت دانشگاه آزاد از علی خضریان 

 

 

سه ماه و یک روز حبس تعزیری به خاطر انتقاد از ریاست عالیه 

Image

سید محمد میر وکیل مدافع دانشجوی منتقد مدیریت دانشگاه آزاد خبر از اعلام حکم دادگاه این دانشجو به خاطر انتقاد به مدیریت دانشگاه آزاد داد.

وی در گفتگو با خبرنگار سایت تحلیلی خبری دانشجویان مستقل، با اشاره به موضوع شکایت دانشگاه آزاد علیه علی خضریان عضو وقت شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل و مهدی فضایلی مدیرعامل وقت خبرگزاری فارس گفت: این افراد از سوی دانشگاه آزاد به اتهام نشر اکاذیب، تشویش اذهان عمومی، افترا و توهین متهم شدند که راجع به توهین به مقام عالیه دانشگاه آزاد در دادسرا قرار منع تعقیب صادر شد.

وکیل مدافع دانشجوی منتقد مدیریت دانشگاه آزاد ادامه داد: اما در خصوص دیگر اتهامات وارده به موکل من، یعنی نشر اکاذیب و افترا با صدور کیفر خواست، پرونده به شعبه 1083 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی حسینیان ارجاع شد.

میر در ادامه با بیان اینکه موضوع شکایت مربوط به سخنان علی خضریان در کنفرانس خبری نمایندگان تشکل های دانشجویی مورخ 30/8/85 مربوط به آن می شود گفت: خضریان در آن نشست مبادرت به سخنرانی و طرح پاره ای از انتقادات دانشجویی که در میان افکار عمومی دیگر دانشجویان کشور مطرح است کرده بود و خبرگزاری فارس نیز اقدام به انتشار آنها کرد.

میر به برگزاری چندین جلسه دادگاه خضریان به خاطر شکایت دفتر حقوقی دانشگاه آزاد از وی اشاره کرد و اظهار داشت: نهایتاً دادگاه آقای علی خضریان را با رعایت ماده 22 قانون مجازات به پرداخت سه میلیون ریال جزیای نقدی بدل از سه ماه و یک روز حبس تعزیری محکوم کرد.

وی زمان ابلاغ دادنامه به خود را مورخ 24 اسفند 87 اعلام کرد و گفت: طبق قانون این حکم تا 20 روز قابل اعتراض در دادگاه تجدید نظر استان تهران است که ما قطعاً خواستار تجدید نظر در این حکم هستیم.

نظرات 3 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:57 ب.ظ

عدالت تا کجا پیش رفته؟!

تلنگر یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:32 ب.ظ http://talangor86.blogsky.com

صدور این حکم ـدر حالی که جاسبی خود مجرم است ـ
استهزاء دستگاه قضاست.

تلنگر جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:39 ب.ظ http://www.talangor86.blogsky.com/

سلام با مطلب ـآخرین جلسه محاکمه عباس سلیمى نمین- به روزیم.
منتظر حضور سبزتان می مانیم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد