ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

خاتمی قرار بود برگردد، نمی‌رفت

 

خاتمی قرار بود برگردد، نمی‌رفت 

موسوی باید با پرسش‌ها روبرو شود

 

یک عضو شورای مرکزی حزب مشارکت با بعید دانستن حضور دوباره خاتمی در صحنه انتخابات گفت: خاتمی اگر قرار بود برگردد، از صحنه انتخابات کناره گیری نمی کرد.

مصطفی درایتی عضو حزب مشارکت در گفتگو با رجانیوز درخصوص احتمال بازگشت سیدمحمد خاتمی به عرصه انتخابات اظهار داشت: بنده چنین چیزی را بعید می دانم از این جهت که اگر قرار بود خاتمی بماند، نمی‏رفت.

وی در پاسخ به این سئوال که اگر میرحسین موسوی با تمایل خود از صحنه انتخابات به نفع حضور خاتمی کناره‏گیری کند، آیا خاتمی به صحنه باز خواهد گشت یا خیر گفت: قوت چنین اخباری در هاله‏ای از ابهام است، چرا که میرحسین موسوی به ماندن در صحنه تمایل دارد و طبیعتاً با بودن موسوی، حضور دوباره خاتمی منتفی است.

عضو جبهه مشارکت همچنین درخصوص حضور عبدالله نوری در صحنه انتخابات نیز اظهار بی‏اطلاعی کرد و افزود: من این حضور را خیلی جدی نمی‏دانم، اما اطلاع دقیق هم ندارم چون با وی از نزدیک دیداری نداشته‏ام.

وی تصریح کرد: آنچه که مهم است این است که در مورد افرادی که در صحنه انتخابات حضور دارند، صحبت شود.

درایتی در بخش دیگری ازسخنانش در رابطه با ظرفیت پاسخگویی میرحسین موسوی به خواسته احزاب اصلاح‏طلب اظهار داشت: با توجه به وضعیت و روندی که وی دنبال می‏کند، ابتدا آقای موسوی باید با پرسش‌ها روبرو شود، تا نسبت به ایشان نظر داد.

وی گفت: تا این مرحله و تا جایی که آقای موسوی به پرسشها پاسخ داده است، می توان به آینده ایشان امیدوار بود.

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:31 ب.ظ http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد