ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

ملت ایران هنوز دنبال نمونه ای مثل شهید رجایی میگردد.

 ملت ایران در انتخابات ریاست‌جمهوری، راه و برنامه‌ آینده‌ کشور را انتخاب می‌کند.

دکتر محمود احمدی‌نژاد صبح چهارشنبه در جمع مردم اصفهان سخنان مبسوطی در ارتباط با انتخابات، نامگذاری سال 88 به عنوان سال اصلاح الگوی مصرف و هم‌چنین رابطه‌ ایران و آمریکا و مشکلات استان اصفهان ایراد کرد.

رییس‌جمهور در بخشی از سخنانش با اشاره به این‌که « انتخابات ریاست‌جمهوری دهم را در پیش داریم» گفت: انتخابات مهم‌ترین و بالاترین صحنه حضور، تصمیم‌گیری و اعمال اراده ملت است. ملت در انتخابات ریاست‌جمهوری که یکی از بالاترین، مهم‌ترین و اثرگذارترین صحنه‌هاست به دنبال تحقق آرمان‌ها، اهداف و انتخاب مسیر مورد نظرش است.

وی افزود: ملت ایران در انتخابات ریاست‌جمهوری، راه و برنامه‌ آینده‌ کشور را انتخاب می‌کند.

 

رییس‌جمهور گفت: انتخابات متعلق به ملت و برای ملت و صحنه‌ هنرنمایی و تصمیم‌گیری یک ملت است. در انتخابات باید همه‌ اندیشه‌ها، افراد، سلایق، دیدگاه‌ها و نظرات به صحنه بیایند. من در این‌جا از تمام نخبگان و کسانی که دارای نظر و برنامه هستند و در خود توان اداره‌ کشور را می‌بینند، دعوت می‌کنم به صحنه بیایند؛ چرا که انتخابات مال یک فرد، گروه و حزب نیست. انتخابات متعلق به تمام ملت است و بنده و تمام اعضای دولت تلاش می‌کنیم در سطحی بسیار بالا و باشکوه برگزار شود.

وی اظهار کرد: در انتخابات پیش رو همگان باید بتوانند در اماکن عمومی و اجتماعات گوناگون نظراتشان را به صورت آزادانه و آگاهانه اعلام کنند، سوال و جواب و دیدگاه‌ها مطرح شود. انتخابات مال همه آحاد مردم است. در انتخابات همه دارای یک رای هستند و هیچ‌کس حق ندارد مانع اظهارنظر، سخنرانی و گفت‌وگوی فردی با دیگران شود. ما همه باید تلاش کنیم بالاترین، کامل‌ترین و باشکوه‌ترین انتخابات را برگزار کنیم و ملت نیز آزادانه تصمیم بگیرد و هر نظر و تصمیمی که ملت گرفت، باید برای همه‌ی افراد، گروه‌ها و شخصیت‌ها محترم باشد.

احمدی‌نژاد در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری در مشهد مقدس اشاره و اظهار کرد: من از ایشان به خاطر سخنان بسیار خوبشان در مورد انتخابات در ابتدای سال تشکر می‌کنم. ایشان عرصه را باز و بر بازبودن آن تاکید کردند و این‌که همه باید بیایند و اظهارنظر کنند.

رییس‌جمهور هم‌چنین تاکید کرد: از نگاه دولت، مساله‌ اول برگزاری یک انتخابات پرشور و باشکوه است و این‌که مردم در انتخابات حضوری حداکثری داشته باشند و اراده ملی و ملت تبلور پیدا کند و بعد از آن آزادی افرادی است که در این عرصه حضور پیدا کرده‌اند؛ آنها باید بتوانند دیدگاه‌های خود را مطرح کنند.

وی افزود: من نکته‌ای را به همکاران عزیزم در دولت اعلام کرده‌ام که امروز به عرض شما نیز می‌رسانم. به همکارانم در دولت گفتم تا روزی که ما در عرصه‌ خدمت به مردم هستیم و ملت صلاح بداند ما باشیم، باید از تمام ثانیه‌ها برای خدمت به ملت استفاده کنیم.

احمدی‌نژاد گفت: من به اعضای دولت تاکید کردم احدی از اعضای دولت حق ندارد حتی یک ثانیه از وقت خود را صرف اثرگذاری بر روی نتیجه انتخابات کند و هیچ مدیری هم حق ندارد یک ریال از بیت‌المال و وقت آن را صرف انتخابات برای این و آن کند، من به آنها گفتم ما باید از تک تک ثانیه‌هایمان برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

رییس‌جمهور ادامه داد: از اعضای دولت سوالی را مطرح کردم و اکنون نیز این سوال را از شما می‌پرسم. کل دوره شخصیت محبوبی مانند شهید رجایی مگر چقدر بود؟ حکم ریاست‌جمهوری ایشان 12 مرداد سال 60 تنفیذ شد و هشتم شهریور همان سال به شهادت رسیدند؛ پس تمام مدت ریاست‌جمهوری‌شان 27 روز بود؛ اما این 27 روز آن‌چنان در کام ملت ما شیرین است که هنوز دنبال نمونه‌ای مثل شهید رجایی می‌گردد.

وی تاکید کرد: من به مدیران دولتی گفته‌ام باید از تک تک ثانیه‌ها برای خدمت استفاده کنید.

احمدی‌نژاد گفت: بنده در جایی این مطلب را عرض کردم؛ البته برخی به آن خرده گرفتند. این اعتقاد قلبی من است که ملت ایران بزرگ‌ترین و عزیزترین ملت عالم است. این ملت ظرفیت کارها و تصمیم‌گیری‌های بزرگ را دارد و اگر موانع و دست‌اندازی‌ها برداشته و اجازه داده شود انرژی این ملت به صورت کامل در مسیر ساختن و پیشرفت آزاد شود، تردید ندارم طی چند سال ایران پیشرفته‌ترین و مقتدرترین کشور عالم خواهد شد.

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:48 ب.ظ http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

فرنوش چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:58 ب.ظ http://www.ehsasat.com

سلام .فرنوش هستم از وبسایت احساسات دات کام ! اگه عزیزی رو دارین که می خواین صداتونو به گوشش برسونید بیاید سایت ما . در ضمن می تونید به گمشده هاتون از سایت ما پیام بدین . برای وبلاگتون هم ابزار های جدید و بی همتا آماده کردیم . قربان شما - فرنوش

علی پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:03 ب.ظ

راه و برنامه آینده کشور طبق فرموده آقا پیشرفت وعدالت است.
آیا احمدی نژاد قصد دارد برای دوره بعد شتابزدگی ها واشکالات خود را کنار بگذاردو ایران را به پیشرفت واقعی نزدیک کند ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد