ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

ارتباط با استان‌ها اقدام پسندیده دولت نهم است.

    

ارتباط با استان‌ها اقدام پسندیده دولت نهم است

خبرگزاری فارس: میرحسین موسوی در رابطه با سفرهای استانی دولت نهم گفت:ارتباط با استان‌ها اقدام پسندیده دولت فعلی است و البته در گذشته نیز وجود داشته است،‌ ولی در این دولت این مسئله گسترش یافت و ما نیز این ارتباط را ادامه خواهیم داد.                            

                                                                       

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، میرحسین موسوی عصر امروز در بخش پایانی سفر خود به قم در گفتگو با خبرنگاران به سئوالات آنان پاسخ گفت.
وی در ابتدا با اشاره به علت سفر خود به شهر قم گفت: شهر قم سابقه دیرینه‌ای در صیانت از تشیع دارد و حضور علما و مراجع عظام تقلید و همچنین بارگاه حضرت معصومه (س) و جایگاه فرهنگی این شهر باعث شد که این شهر را برای نخستین سفر انتخاب کنم.
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در ادامه گفت: امروز پس از زیارت بارگاه کریمه اهل‌بیت (س) خدمت تعدادی از مراجع عظام تقلید رسیدم و با آنها صحبت کردم و با دیگر مراجع نیز در سفرهای بعدی دیدار خواهم کرد.
وی در ادامه در پاسخ به سئوال خبرنگار صداوسیمای مرکز قم در ارتباط با برنامه‌های اقتصادی موسوی اظهار داشت: کار ما با انتشار بیانیه‌ آغاز شده است و به تدریج بخش‌های مختلف این بیانیه را باز کرده و تشریح خواهم کرد.
موسوی اضافه کرد: بحث‌ها و گفتگوهای بسیاری در ارتباط با مسائل اقتصادی انجام داده‌ایم و طرح جامع اقتصادی خود را ظرف 10 روز آینده در دیدار با 500 نفر از فعالان عرصه تولید و صنعت مطرح خواهم کرد.
وی در ادامه در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در قم در ارتباط با مسائل مطرح شده در ارتباط با کناره‌گیری کروبی به نفع وی اظهار داشت: آقای کروبی فردی انقلابی است و وارد صحنه شده است و من از برنامه‌های ایشان اطلاعی ندارم.
وی ادامه داد: حضور آقای کروبی باعث رونق انتخابات می‌شود و مشکلی در خصوص حضور افراد مختلف در عرصه انتخابات ندارم.
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما دائما با ایشان ارتباط و رفت و آمد و تماس داریم و آقای کروبی هم نسبت به ما محبت دارند و اینگونه نیست که با آقای کروبی در مقابل هم قرار بگیریم.
وی درباره وضعیت ستادهای انتخاباتی خود در قم افزود: ستادهای ما حزبی نیست و اقشار مختلف مردم نیز در این ستادها فعالیت می‌کنند و اعضای اصلی ستادهای انتخاباتی ما گرایش جناحی ندارند.
موسوی در پاسخ به سئوال خبرنگار ایرنا مرکز قم در ارتباط با برنامه‌های وی در خصوص هدفمند کردن یارانه‌ها خاطرنشان کرد: مسئله یارانه‌ها و هدفمند کردن پرداخت یارانه‌ها بسیار با اهمیت است و البته در این زمینه باید روش‌ها اصلاح شود.
وی اضافه کرد: یارانه‌ها اکنون در کشور وجود دارد ولی بی‌هدف است و ما می‌خواهیم جهت‌گیری درستی در پرداخت یارانه‌ها صورت گیرد.
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: راه حل‌های ارائه شده جز آشوب اقتصادی نتیجه‌ای در بر ندارد و برنامه‌ریزی دقیقی برای هدفمند کردن واقعی یارانه‌ها خواهیم داشت.
وی توجه به خصوصی‌سازی و اجرای اصل 44 قانون اساسی را از دیگر برنامه‌های مهم اقتصادی دانست.
موسوی در پاسخ به سئوال خبرنگار دیگری در ارتباط با سفرهای استانی و ادامه این برنامه در صورت موفقیت در انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: ارتباط با استان‌ها اقدام پسندیده دولت فعلی است و البته در گذشته نیز وجود داشته است،‌ ولی در این دولت این مسئله گسترش یافت.
وی افزود: ما نیز این ارتباط را ادامه خواهیم داد ولی شاید شیوه‌ ما متفاوت باشد و من به مسافرت‌های طولانی اعتقادی ندارم.
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در ارتباط با اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی نیز گفت: مسائل فرهنگی جوانان بسیار پیچیده است و با کار هماهنگ و جمعی می‌توان بداخلاقی‌ها را کاهش داد. اعتقاد دارم که اگر یک درصد نرخ بیکاری در کشور کاهش یابد، حجم بسیاری از بداخلاقی‌ها کاهش می‌یابد.
وی در پاسخ به سئوال دیگری در ارتباط با انتخاباتی بودن سفر وی به شهر قم و دیدار با مراجع عظام تقلید اظهار داشت: کسی که وارد فضای سیاسی می‌شود باید به همه نیروهای موثر جامعه توجه داشته باشد و در جامعه دینی ما کسی نمی‌تواند به صحنه سیاسی بیاید و با مراجع تقلید ‌ارتباط‌ برقرار نکند.
موسوی ادامه داد: ارتباط من با مراجع عظام تقلید شاید در چنین شرایطی جنبه تبلیغاتی به خود بگیرد، در صورتیکه بنده از گذشته ارتباط داشته‌ام.

نظرات 3 + ارسال نظر
بیژن پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:08 ب.ظ

مجید انصاری عضو مجمع خطاب به خاتمی : میرحسین سال 84 با نیامدنش احمدی‌نژاد را بر ما تحمیل کرد و اکنون با آمدنش، می‌خواهد این کار را بکند.

مهدی پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:15 ب.ظ http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

[ بدون نام ] یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:14 ق.ظ

خاتمی:
مردم انتظار نداشته باشند که هرکس روی کار آمد، فردای آن روز مشکلات را حل کند .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد