ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

میرحسین موسوی هیچ‌گاه از اصلاح‌طلبان دفاع نکرد.

میرحسین موسوی هیچ‌گاه از اصلاح‌طلبان دفاع نکرد. 

 

  سید ناصر قوامی در نشستی که با اصحاب رسانه در قزوین داشت به تشریح گوشه‌ای از فضای انتخابات ریاست جمهوری امسال پرداخت.
وی با توجه به اینکه محور سخنانش تعریف از ابعاد شخصیتی کروبی و اقدامات وی بود، اظهار داشت: در حال حاضر سه نفر برای تصدی پست ریاست جمهوری اعلام آمادگی کرده‌اند و این افراد محمود احمدی‌نژاد، میرحسین موسوی و مهدی کروبی هستند.
عضو اکثریت مجلس ششم تصریح کرد: از بین این افراد کسی که دفاع از اصلاحات می‌کند، کروبی است و میرحسین موسوی نیز خود را کاندیدای اصلاح‌طلبان نمی‌داند و طی نامه‌ گلایه‌آمیزی که به خاتمی نوشته، بیان کرده من کاندیدای مستقلی هستم.   

   

                                                                                    

وی با اشاره به اینکه کروبی طی 12 سال اخیر جزو رهبران اصلاح‌طلب محسوب می‌شده و در طی هشت سال ریاست جمهوری خاتمی از وی پشتیبانی زیادی به عمل آورده، ادامه داد: به عنوان مثال کروبی در دوره چهار ساله مجلس ششم از دولت خاتمی حمایت زیادی به عمل‌ آورد به طوری که جلوی وقوع برخی استیضاح‌ها را گرفت.
قوامی خاطرنشان کرد: وی مدافع حقوق شهروندی است و در دفاع از حقوق شهروندی فرقی قایل نیست، در کل این کاندیدای اصلاح‌طلب از سازمان‌ها و افرادی که علیه نظام اسلحه برنداشتند دفاع می‌کند او کسی است که امام خمینی (ره) در مورد ایشان گفته بود که در صف نخست مجاهدان نظام قرار دارد.
وی اضافه کرد: بنیانگذار کمیته امام خمینی (ره) کروبی است، چراکه وی همیشه نسبت به اموال عمومی که امام خمینی (ره) در زمان حیات خود به وی می‌سپرد، امین بود.
این نماینده مجلس ششم ادامه داد: اگر از کروبی حمایت نکنیم در مجموع اصلاح‌طلبی نداریم، اگر کسی از او حمایت نکند در اصلاح‌طلبی او تردید دارم.
وی بیان کرد: در دوره قبلی ریاست جهموری، کروبی با وجود تبلیغات سنگینی که علیه وی انجام شده بود رأی نیاورد در حال حاضر برخی می‌گویند احتمال اینکه کروبی به نفع میرحسین موسوی کنار برود وجود دارد اما باید گفت که اگر خاتمی به طور رسمی از انتخابات کناره‌گیری نمی‌کرد احتمال داشت که به نفع وی کنار برود ولی به طور حتم کروبی به نفع موسوی از انتخابات کناره‌گیری نمی‌کند.
قوامی عنوان داشت: میرحسین موسوی انسان بزرگ و خوبی است و برای نظام زحمات زیادی کشیده ولی من دیدگاه‌های اقتصادی وی را نمی‌پسندم، چراکه نمی‌توان با این نظرات کشور را اداره کرد.
وی اعلام کرد: میرحسن موسوی هیچ‌گاه از اصلاح‌طلبان حتی زمان رد صلاحیت آنها در زمان انتخابات مجلس هشتم دفاع نکرد و یا زمانی که 6 میلیارد تومان غیرقانونی، به صورت اعتبارات شورای نگهبان افزوده شد نیز اعتراضی نکرد.
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس ششم یادآور شد: میرحسین موسوی جانشین خاتمی بعد از کناره‌گیری وی از انتخابات نیست و خاتمی بعد از کناره‌گیری خود از انتخابات اشتباه بزرگی کرد که موسوی را به جای خود معرفی کرد.
وی ادامه داد: کسی که در دو دوره ریاست جمهوری پشتیبان خاتمی محسوب می‌شد، کروبی بود.
قوامی خاطرنشان کرد: از بین سه کاندیدا هیچکدام در مرحله نخست رأی نمی‌آورند.
این نماینده سابق اصلاح‌طلب بیان کرد: من تابع مجمع روحانیان مبارز نیستم و نظرات و عقاید خود را دارم و به آنها نیز احترام می‌‌گذارم و سابقه کاری و سیاسی هیچ یک از افراد مجمع از من بیشتر نیست که از آنها تبعیت کنم.
وی افزود: تمام برنامه‌های اقتصادی کروبی توجیه اقتصادی دارد و سهام عدالتی که در دولت نهم به مردم داده می‌شود از برنامه‌های دولت اصلاحات بوده است.

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:07 ب.ظ

موسوی کسی است که در یک چالش درونی، توان ایستادگی نداشت یا لجاجت داشت یا... و به دلیل آن در بحران جنگ در سال 67 با «استعفای ناگهانی» موجب خشم امام گردید و امام در پاسخ، وی را هشدار دادند: «حق این بود که اگر تصمیم بدین کار داشتید، لااقل من یا مسؤولین رده بالای نظام را در جریان می‌گذاشتید. در زمانی که مردم حزب‌الله برای یاری اسلام، فرزندان خود را به قربانگاه می‌برند، چه وقت گله و استعفا است. شما در سنگر نخست‌وزیری، در چهارچوب اسلام و قانون اساسی، به خدمت خود ادامه دهید.»

و در پایان یاداور شدند: «همه باید به خدا پناه بریم، و در مواقع عصبانیت دست به کارهایی نزنیم که دشمنان اسلام از آن سوء استفاده کنند. مردم ما از این‌گونه مسایل در طول انقلاب زیاد دیده‌اند. این حرکات هیچ تأثیری در خطوط اصیل و اساسی انقلاب اسلامی ایران نخواهند داشت.»

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد