ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

مدیران با تجربه برای کشور مهمتر از چاههای نفت هستند

 

میرحسین موسوی: مدیران با تجربه برای کشور مهمتر از چاههای نفت هستند.  

 نخست وزیر دوران دفاع مقدس در نشت خبری در ایلام در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسیده بود:« چرا احزاب مساله داری مانند مشارکت ومجاهدین انقلاب از شما حمایت کرده اند؟» گفت: چرا درمورد گروه‌ها و احزابی که رسمیت دارند و قانونی هستند، طوری صحبت می‌کنیم که انگار در مورد اسرائیل صحبت می‌کنیم؟ آیا در مسجد ایلام کسانی که به نماز می‌ایستند می‌روید و روی سینه‌های آنها را نگاه می‌کنید که برچسب مشارکتی یا مجاهدینی دارند؟ 
وی تاکید کرد: هرفرد سالمی که بخواهد در این کشور خدمت کند مرز خود را با افرادی که مخالف نظام و رهبری هستند، حفظ خواهد کرد.من ذهنم به مانند شما بسته نیست و ذهنم بسیار باز است.

موسوی همچنین در جریان حضور در دانشگاه ایلام در پاسخ به سئوال دانشجویی که خواستار بیان نسبت وی با احزاب مشارکت، مجاهدین و کارگزاران شده بود، گفت: من نمی دانم باید چکار کنم و بگویم چرا مشارکت، مجاهدین انقلاب و کارگزاران از بنده دفاع می کنند. بله ، اختلاف عقیده داریم ولی افراد ممکن است با اختلاف سلایق با یکدیگر همکاری سیاسی داشته باشیم ضمن اینکه شما با چه استدلالی یک حزب مجوزدار و قانونی را محکوم می کنید؟

وی با بیان اینکه من در دوره 8 سال دفاع مقدس با سلایق مختلف کار کردم، افزود: هیچ دلیلی ندارم از بهترین مدیران کشور به دلیل اختلاف سلیقه استفاده نکنم. در کشور اگر سعه صدر برای مدیران با تجربه وجود نداشته باشد قطعا متضرر خواهیم شد.

به گزارش مهر ، میرحسین موسوی با بیان اینکه مدیران با تجربه برای کشور مهمتر از چاههای نفت هستند خاطرنشان کرد: بنده استقبال می کنم که همه گروههای مجوزدار و قانونی در انتخابات چه در اصلاح طلبان و چه در اصولگرایان از بنده حمایت کنند.

نظرات 1 + ارسال نظر
علی شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:57 ق.ظ

آیا آقای موسوی معتقدند باید از نیروی مدیریت افرادی که تحت لوای قانون اساسی جمهوری اسلامی مبانی آنرا زیر پا میگذارند و خواسته یا ناخواسته بابراندازان نظام هم آهنگ هستند استفاده کرد؟ معنای باز بودن ذهن چیست؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد