ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

ناتوانی کروبی و موسوی علت حضور محسن‏رضایی

 

 ناتوانی کروبی و موسوی علت حضور محسن‏رضایی

  

                                                                   

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص علت حضور خود در انتخابات گفت: اگر در میرحسین و کروبی برنامه و توانایی اجرای برنامه را می دیدم به صحنه نمی آمدم، اما این دو نفر فاقد توانایی و برنامه بودند، بنابراین تصمیم به حضور در عرصه انتخابات را گرفتم.

 

 

وی در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان مبنی بر اینکه چرا با وجود میرحسین و کروبی به عرصه انتخابات آمدید؟ گفت: در مورد کروبی و میرحسین خیلی صبر کردم، اگر در این دوستان برنامه و توانایی اجرای برنامه را می دیدم به صحنه نمی آمدم، اما این دو نفر فاقد توانایی و برنامه بودند، بنابراین تصمیم به حضور در عرصه انتخابات را گرفتم.

رضایی در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان در خصوص برنامه های خود برای حوزه فرهنگی اظهار داشت: با وجود اینکه در این دولت و دولت های گذشته افراد فرهنگی بسیاری حضور داشتند، اما فرهنگ واقعاً مظلوم است؛ چرا که توجه جدی به این عرصه نشده و همچنان قیمت کتاب ها سرسام آور است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه افزود: دولت من توجه ویژه ای به عرصه فرهنگ خواهد داشت و این عرصه را احیا خواهد کرد؛ هر چند که برنامه های من در حوزه فرهنگ در یک جمله و چند دقیقه صحبت کردن نمی گنجد.

این کاندیدای دهمین دوره ریاست جمهوری در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان مبنی بر اینکه انتقادات شما تماماً از دولت نهم بود و خود شما برنامه ای ارائه ندادید؟ توضیح داد: من رقیب خود را احمدی نژاد یا هیچ کدام از سه نفر دیگر نمی دانم، رقیب خود را بیکاری و فقر می دانم و اگر نقد می کنم و به صحنه آمده ام برای رفع فقر و بیکاری است و برای آن که توسعه ملی در ایران را شتاب ببخشم پا به عرصه گذاشتم.

رضایی در ادامه اضافه کرد: نقدهای من در دولت نهم به معنای این نیست که دولت هیچ کار خوبی نداشته است.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه شما گفته اید که راه دولت نهم ایران را به سمت پرتگاه می برد، تصریح کرد: حتماً نواقصی وجود داشته است که من این موضوع را گفته ام، البته این موضوع را اشتباه درک کرده اند؛ چرا که من گفته ام راه دولت نهم به سوی پرتگاه است و بازگشت به دوره اصلاح طلبان را شکست قلمداد کرده ام، اما قسمت دوم سخنان من مبنی بر بازگشت به دوران اصلاح طلبان یعنی شکست را حذف کرده اند.


نظرات 3 + ارسال نظر
mahiar چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:07 ب.ظ

خسته نباشید
مطالب جالبی دارید
تبادل لینک میکنید

فقط با رنک بالای 1 یک تبادل میکنم
مرکز دانلود برنامه وکرک
http://www.tafrihi.ir

اخباربازیگران هالیوود وایران
http://blog.tafrihi.com

-----------------
اینها با هر رنکی

جدیدترین عکس های خنده دار
http://fun.tafrihi.com

جدیدترین اس ام اس
http://sms.tafrihi.com

خبر بدید

بای

حق طلب چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:38 ب.ظ

سلام
تعبیر آقای رضایی خیلی سنگین است.
باید موضوع را بیشتر باز کنند تا حقیقت روشن شود...

ن چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 05:50 ب.ظ

متاسفانه در دوره قبلی نیز علی رغمی که ایشان برنامه های کاملی داشتند از رقابت کناره گیری کردند.
امیدوارم موفق شوند .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد