ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

احمدی نژاد:امروز هاشمی،خاتمی و شماهرسه در مقابل من ایستاده اید

 

احمدی نژاد در مناظره با موسوی:

امروز هاشمی ،خاتمی و شما هر سه در مقابل من ایستاده اید

 

محمود احمدی نژاد در مناظره تلویزیونی امشب با میر حسین موسوی با اشاره به این که ‌امروز آقای موسوی در برابر من نیست بلکه سه دولت گذشته در برابر من هستند، گفت:هم آقای موسوی، هم آقای هاشمی و هم آقای خاتمی که در دوره قبل از آقای هاشمی حمایت کردند امروز در مقابل من ایستاده اند.

 

محمود احمدی نژاد در مناظره تلویزیونی که امشب در شبکه سوم سیما برگزار شد، با اشاره به اینکه عرصه انتخابات عرصه سرنوشت سازی است و انتخابات یک پرش بلند به سمت قله های پیشرفت، عزت و شرف است، گفت: متاسفانه فضای انتخابات آکنده از برخوردهای بسیار ظالمانه و نامنصفانه و بلکه دروغ است و به ملت توهین بسیار بزرگی انجام شده است.

وی افزود: در طول تاریخ انقلاب هیچ گاه هیچ دولتی به عرصه انتخابات چنین مورد حمله بی انصافانه قرار نگرفته است. متاسفانه تمام تلاش های ارزشمند ما به زیر سوال رفت و پیروزی های ملت انکار شد.

احمدی نژاد ادامه داد: من از چنین اتهاماتی بسیار متأثر شدم که چرا اینچنین باید خود را تشنه قدرت نشان بدهیم.

کاندیدای انتخابات دور دهم ریاست جمهوری تصریح کرد: من شخصا به آقای موسوی علاقه مند هستم و طی 4 سال گذشته نیز تمام افترائات و اتهامات را تحمل کردم اما به خاطر حفظ آبروی ملت مجبورم برخی از مسائل را با مردم درمیان بگذارم.

وی افزود: من می خواهم از منشأ این بداخلاقی ها بگویم. چرا که رقیب من تنها موسوی نیست بلکه دولت های پیش از دولت نهم نیز در کنار یک دیگر قرار گرفتند یعنی آقایان هاشمی، خاتمی، و موسوی.

احمدی نژاد ادامه داد: آن ها به دولت هجوم برند البته مردم این ها را می دانند. ولی جوانان نیز باید از این مسائل باخبر شوند.

وی افزود: آقای هاشمی و خاتمی در راستای حمایت از موسوی حرکت کردند و علت فشار سنگین به دولت همین بوده است که پس از انقلاب یک ساختار مداری و حلقه های مدیریتی بر خلاف ارزش های انقلاب شکل گرفت.

احمدی نژاد ادامه داد: این جریان تمام بیت المال و مسائل کشور را در دست گرفتند و به آرامی تلاش کردند تا دولت نهم را دولتی ناموفق جلوه دهند اما دولت نهم همواره به کار خود ادامه داد.

کاندیدای انتخابات دور دهم ریاست جمهوری تصریح کرد: در اوایل کار دولت آقای هاشمی پیغامی به عربستان فرستادند که این دولت بیشتر از شش ماه دوام نخواهد آورد و به زودی سقوط خواهد کرد.

وی افزود: در انتخابات رقابت بزرگی بین تمام این نیروهای مدیریتی که نظام را در اختیار داشتند به وجود آمد که ملت با انتخاب خود جلوی ادامه کار این حلقه های مدیریتی را گرفت.

احمدی نژاد با اشاره به موفقیت های دولت در عرصه سیاست خارجی و همچنین سیاست داخلی گفت: آیا آقای موسوی ودوستان ایشان یک گلستان را تحویل دولت نهم دادند و دولت نهم این گلستان را تبدیل به ویرانه کرده است؟

وی افزود: آیا ما در گذشته مشکل اقتصادی نداشتیم؟ اعتیاد نداشتیم؟ خوب شد که شما به چند شهر سفر کردید و مشکلات مردم را دیدید. اگر شما به چند شهر سفر کردید من به تمام شهرهای ایران سفر کردم و با تمام مشکلات نیز آشنا هستم و در همه شهرها نیز مردم از امواج حملات بر علیه دولت نهم انتقاد داشته اند.  

موسوی در ادامه مناظره و در پاسخ به احمدی نژاد با اشاره به اینکه اگر وی کار خود را با موفقیت انجام می داد احساس مسئولیت نمی کرد و وارد عرصه انتخابات نمی شد، گفت: آقای هاشمی و آقای خاتمی مردان بزرگی هستند و باید در خصوص ادعاهای شما در مورد آن ها خودشان باید پاسخگو باشند.

کاندیدای دور دهم انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به سیاست خارجی دولت نهم، گفت: متاسفانه سیاست های غلطی که در عرصه سیاست خارجی به کار گرفته شد، نه تنها امنیت کشور را در خارج به خطر انداخت بلکه سبب مشکلات داخلی شد.

وی افزود: ادعاهایی از قبیل مدیریت جهان و همچنین ماجراجویی، بی ثباتی، خودمحوری، دروغگویی، افراط و تفریط از جمله سیاست های غلطی است که در این دولت به کار گرفته شد.

موسوی ادامه داد: مدیریت ما باید بر اساس ثبات، کار قانونی و همچنین عقل و تدبیر باشد و در اینجا نیز من برخی از سرفصل ها را از جمله در بحث سیاست خارجی را مطرح خواهم کرد.

کاندیدای دور دهم ریاست جمهوری با اشاره به اینکه در عرصه سیاست خارجی باید عرصه حفظ عزت مردم باشد گفت: من به سرفصل های مختلف آن همچون ادعای مدیریت جهان و اینکه این تمدن یا آن تمدن از بین می رود و یا ادعا در خصوص بحث هولوکاست که سبب هر چه بیشتر گرم شدن رابطه رژیم صهیونیستی با سایر کشورها و همچنین تنش زا بودن سیاست خارجی دولت اشاره خواهم کرد.

وی با اشاره به ادعای احمدی نژاد در رابطه با تلاش برای ترور وی گفت: اگر آمریکایی ها قصد ترور شما را داشتند چرا بنزین هواپیمای شما را تامین کردند و آیا شما در سفر به عراق در منطقه الخضراء اقامت نداشتید .

موسوی تصریح کرد: آیا در سفر به عربستان اظهار نظر شما در خصوص ساختار داخلی عربستان سبب نشد که رابطه ما با این کشور تاریک تر شود؟

وی افزود: اگر ما معتقدیم آمریکا در حال فروپاشی است چرا انقدر به این کشور سفر می کنیم و نامه می نویسیم که قبل از انتخابات مذاکرات با ما آغاز شود، آیا وقایع روی داده در کنفرانس دوربان به صلاح کشور بود؟ و چرا رییس جمهور که مظهر کشور است چنین مورد اهانت قرار می گیرد؟

موسوی تصریح کرد: آیا با چنین سیاستی و با چنین برخوردی که سبب گرم تر شدن رابطه اروپا با رژیم صهیونیستی شد به نفع کشور و تامین منافع ایران است؟

کاندیدای دور دهم انتخابت ریاست جمهوری با اشاره به مسئله دستگیری ملوانان انگلیسی گفت: آیا آزاد کردن این ملوانان درمراسمی که حتی برای روسای کشورهای خارجی برگزار نمی شود، نشانه عزت و سرافرازی ملت در عرصه سیاست خارجی است؟  

احمدی نژاد در پاسخ به صحبت های میر حسین موسوی تصریح کرد: من تصور می کنم که شما باید به برخی از وقایع با دقت بیشتری نگاه کنید آیا شما نامه عذرخواهی رسمی نخست وزیر انگلیس در خصوص ملوانان انگلیس را فراموش کرده اید که سند آن نیز در وزارت خارجه موجود است؟

وی افزود: آن ها طی 27 تا 28 سال گذشته به عنوان دشمن حقوق بشر متهم کرده اند و با این برخورد درحقیقت ما توانستیم بین ملت و دولت انگلیس فاصله بیاندازیم.

کاندیدای دور دهم ریاست جمهوری با اشاره به مسئله دعوت ملک عبدالله برای زیارت حج، گفت: در کنفرانس سران اسلامی از ما برای حج دعوت شد که به دلایلی انجام این سفر ممکن نشد.

وی افزود: در جریان برگزای کنفرانس سران اوپک نیز از سوی ملک عبدالله دعوتی برای حج صورت گرفت که سفر من نیز برای حج و در چارچوب همین دعوت بود.

احمدی نژاد با اشاره به سیاست های دولت موسوی در مقابل عربستان گفت: آیا در زمان شما نبود که با فرستاده شدن شخصی و دستگیر شدن آن رابطه با عربستان به طور کامل قطع شد.

وی افزود: آیا در زمان شما نبود که درخصوص انهدام اسراییل اظهار نظر شد.

کاندیدای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به مسئله هسته ای اضافه کرد: در زمان دولت قبلی کمال همکاری با آژانس انجام شد، مراکز هسته ای و رشته های مرتبط با آن انجام شد، شما رونوشت مذاکرات را بخوانید ، آیا برای چند سانتریفیوژ از آن ها تقاضاهای فراوانی انجام نشد؟ در حالی که هم اکنون بیش از 7 هزار سانتریفیوژ در حال چرخیدن است.

کاندیدای دور دهم ریاست جمهوری ادامه داد: در زمانی کمال همکاری با آژانس انرژی هسته ای بیش از 7 قطعنامه که جنبه حقوقی و قانونی دارد صادر شد.

وی افزود: آن ها تهدید کردند که پرونده هسته ای ایران را به شورای امنیت خواهند برده اند چه اتفاقی افتاد؟

احمدی نژاد تصریح کرد: در زمان گفت و گوهای انتقادی با اروپا و در طول دوران آقای هاشمی آیا قانون داماتو به تصویب نرسید و تورم به بیش از 5/49 درصد رسید چرا شما آن موقع احساس خطر نکردید؟

وی افزود: چرا در زمانی که دشمنان قصد تصرف مرکز حکومت را داشتند و قصد انقلاب مخملی را به وضوح اعلام کردند چرا احساس نگرانی نکردید؟

احمدی نژاد ادامه داد: چرا در زمانی که در مجلس ششم عده ای نادانسته دست به تحصن زدند و البته از هم فکران شما بودند احساس خطر نکردید؟

کاندیدای دور دهم ریاست جمهوری با اشاره به اینکه هیچکدام از این مسائل با خط امام راحل تطابق ندارد، گفت: البته ملت ایران همواره از موضع دولت نهم حمایت کرده و بر سر آن نیز ایستاده است.

نظرات 8 + ارسال نظر
رضا پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:15 ق.ظ http://baleshovgh.blogsky.com

سلام
درود بر شما.وبلاگ من البته سیاسی نیست و از مطالب قبل آن معلوم است.سری بزنید.

آموزش حرفه ای فتوشاپ حتما ببینید پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:09 ق.ظ

سلام دوست عزیز

این پیغام جهت تبلیغ برای شما ارسال شده امیدوارم که به درد شما بخوره.

امروز میخوام 1 آموزش حرفه ای فتوشاپ به زبان انگلیسی رو به شما معرفی کنم که شامل 19 دی وی دی هستش و توسط یک گروه کاملا حرفه ای ساخته شده

اگه اطلاعات بیشتر در این زمینه میخوای کلی توضیحات داره که اینجا جاش نیست که بگم و باید از توی سایت بخونی
اینم لینک همین محصول:
http://www.1000ax.com/index.php?app=view_catalog&id=1679


در ضمن آموزش فتوشاپ Top secret هم به زبان فارسی و هم به زبان انگلیسی رو هم داریم و کلی آموزش فتوشاپ دیگه
آموزشهای 3Dmax,maya هم به زبان انگلیسی موجوده
www.1000ax.com

عشق پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:12 ق.ظ

ضمن عرض تبریک به شما بابت وبسایت فوق العاده تماشایی و همه پسندی که به ثبت رسانده اید من معمولا از کمتر وبسایتی خوشم می آید از تمام بخش های فوق العاده زیبای وبلاگتان دیدن کردم و بسیار لذت بردم ولی جای یک سری چیزهایی که باعث افزایش بازدید و زیباتر شدن و حرفه ای ترشدن وبلاگتان می شود را خالی دیدم
راستش رو بخوای حیفم آمد سیستمی را که این خدمات را ارائه میدهد به شما معرفی نکنم
برای عضویت در این سایت میتوانید از طریق لینک زیر اقدام کنید:
http://www.oxinads.com/?a=22810
امکاناتی که این سیستم به شما ارائه می دهم عبارتند از سیستم تبادل لینک ودیکشنری آنلاین و سیستم پیام نما (غیر فعال) وفرم تماس با ما و رتبه سنج گوگل و وضعیت یاهوو بسیاری از خدمات ارزنده دیگر کافیست در سایت زیر ادرس وبلاگ و شماره حساب بانکی خود را درج نمایید..در هر کجا که هستید..بعد از 24 ساعت تاثیر انرا خواهید دید در ضمن با عضویت و تلاش در این سیستم میتوانید درآمد بسیار زیادی کسب کنید این سیستم یکی از قویترین و بهترین سیستم های موجود در ایران است
عضویت سریع فقط از اینجا
http://www.oxinads.com/?a=22810
http://www.oxinads.com/?a=22810
حتما برای فعال شدن حسابتان باید کد بنرها را در سایتتان قرار دهید
این دعوت نامه مانند نقشه گنج بسیار بزرگی است که ما به شما رایگان هدیه دادیم فقط دست یابی به این گنج بزرگ بستگی به تلاش و پشتکار شما دارد که حتما آن را به دست می آورید

با آرزوی روزهایی پر از پول و شادی
و رسیدن به آرزوهای بزرگ شما و دوستدارانتان

یه دوست پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:14 ق.ظ

سلام [گل]
دست مریزاد و خداقوت...
ما در http://7khatha.com هستیم. حتما سر بزنین. امکانات جالبی داره. چت روم صوتی تصویری قوی و انجمن هم داره . هر یوزر میتونه صفحه شخصی (شبیه به 360 ) داشته باشه و کلی امکانات دیگه که ارزش امتحان کردن رو داره دوست من.

[گل] به امید دیدار[گل]

یه دوست پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:06 ق.ظ

سلام [گل]
دست مریزاد و خداقوت...
ما در http://7khatha.com هستیم. حتما سر بزنین. امکانات جالبی داره. چت روم صوتی تصویری قوی و انجمن هم داره . هر یوزر میتونه صفحه شخصی (شبیه به 360 ) داشته باشه و کلی امکانات دیگه که ارزش امتحان کردن رو داره دوست من.

[گل] به امید دیدار[گل]

ندای عدالت دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:23 ب.ظ http://justice.blogsky.com

سلام دوستان
مطلبی در وبلاگم نوشته ام در مورد هولوکاست. لطفا بخونید و نظر بدید.
سعی می کنم همیشه مطالب خوندنی بذارم تو وبلاگم. همیشه سر بزنید و حتما نظر هم بدید.
اگر مایل به لینک دادن به وبلاگم هستید حتما این کارو بکنید من هم لینک می دم.

باتشکر.

دکتر بیگی دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:05 ب.ظ http://www.sahab77.blogfa.com

خداوند افشای بدیهای دیگران را دوست ندارد،مگر از طرف کسی که در حق او ظلم شده باشد...........آیا بیش از آنچه در این چهار سال و بخصوص سه ماه گذشته آقایان چسبیده به قدرت ، دکتر احمدی نژاد را تخریب کرده اند، می توان در حق او ظلم کرد؟
خداوند احمدی نژاد را برای دفاع از حقوق ملت حفظ کند....

[ بدون نام ] سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:22 ق.ظ http://lastword.blogsky.com

چقدر این قدرت شیرین است . عجیب اینجاست که رهبری این همه فساد را می دیده ولی سکوت اختیار کرده بود؟ چرا؟ 30 سال سکوت چه معنای می تونه داشته باشه؟ 30 سال به مردم دروغ گفته شد؟بازنده این مناظره ها فقط نظام بود و بس

با سلام وتشکر از پیام شما
اگر در تمام این سالها پنبه ها را از گوش خود بیرون میکردید صدای فریاد رهبری را در برابر بی عدالتی فساد و... می شنیدید. بر پا نمودن عدالت نیازمند مطالبه همه جامعه و هوشیاری واستقامت مسئولین است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد