ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

ولایتی:دشمنان هیچ وقت برآورد صحیحی از داخل ایران ندارند.

ولایتی:
دشمنان هیچ وقت برآورد صحیحی از داخل ایران ندارند.

خبرگزاری فارس: مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین الملل با اشاره به دخالتهای شکست خورده غربی‌ها به ویژه انگلیس و فرانسه در امور داخلی ایران، گفت: دشمنان هیچ وقت برآورد صحیحی از داخل ایران ندارند.

                                                                 

 

علی اکبر ولایتی مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین‌الملل با اشاره به حوادث اخیر اظهار داشت: هم اکنون همه مسائل به مجاری عادی خودش برگشته است و دشمنان باز هم به بن بست خوردند.
وی با بیان اینکه این اولین بار نیست که ایران با مداخلات کشورهای غربی مواجه است، افزود: ملت ایران در مقابل زیاده خواهی و تجاوز بیگانگان ایستاده است و این ملت و مسئولانش کسانی هستند که با اتحاد و همبستگی همواره توطئه های دشمنان را خنثی کرده اند.
مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین الملل که با برنامه گفتگوی ویژه شبکه دو سیما سخن می گفت با اشاره به اینکه بیگانگان درصدد ایجاد شایعه و اختلاف برای نابودی نظام هستند، ادامه داد: با اتحاد و همبستگی منحصر به فرد ملت ایران هیچ گسستی در هویت ملی و تاریخی ایران بوجود نخواهد آمد.
ولایتی با بیان اینکه دشمنان به دنبال یارگیری در ایران و فروپاشی نظام و حاکمیت هستند، تصریح کرد: دشمنان هیچ وقت برآورد صحیحی از داخل ایران ندارند و بعد متوجه می شوند که برآوردشان ناصحیح بوده است که در اغتشاشات اخیر توطئه ها و دخالتهای غربی ها به ویژه انگلیس و فرانسه هیچ تغییری در نظام پابرجای ایران ایجاد نکرد.
مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین الملل موضع کشورهای غربی را درباره اغتشاشات و دخالت در ایران متفاوت دانست و گفت: انگلیس و فرانسه در امر دخالت در امور داخلی ایران، بدتر از امریکا بودند.
وی درباره صحبت های وزیر امور خارجه ایتالیا در خصوص انتخابات ریاست جمهوری ایران گفت: به سفارت ایتالیا توصیه می کنم که به ایشان بگویند حرفهایش را حساب شده بزند چرا که ایشان فهم درستی از منطقه حساس خاورمیانه و ایران ندارد.
ولایتی همچنین درباره اظهارات بعد از انتخابات مقامات کشورهای غربی و برخی کشورهای منطقه گفت: غربی ها هر کشوری را که از آنها پیروی و بر اساس منافع انها عمل کند، دارای دموکراسی می دانند.
وی در ادامه به مخالفت کشورهای غربی درباره فعالیتهای صلح آمیز هسته ای ایران اشاره کرد و گفت: کشورهای غربی به ویژه انگلیس و فرانسه درپی این هستند که ایران حتی فعالیت هسته ای صلح آمیز را ادامه ندهد.
مشاور مقام معظم رهبری رهبری در امور بین الملل با اشاره به مخالفت انگلیس و فرانسه با فعالیت صلح آمیز هسته ای ایران گفت : انگلیس و فرانسه، ایران ضعیف شده را برای میز مذاکره می خواهند و به دنبال توقف فعالیت هسته‌ای ایران هستند و این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران قوی تر از دیروز در صحنه حاضر است و یک گام از فعالیت هسته‌ای صلح آمیز عقب نشینی نخواهد کرد.
ولایتی خطاب به برخی کشورهای منطقه گفت: اگر از موضع ضعف با کشورهای غربی همکاری کنند ضربه می خورند.
وی افزود: اگر غربی ها برای برخی از کشورهای منطقه به ظاهر دلسوزی می کنند، آنها بدانند که غربی ها درپی منافع خودشان هستند.
مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین الملل همچنین درباره موضع گیری های متفاوت برخی عناصر در منطقه یادآور شد: بعضی از کشورهای منطقه حسادتی با ایران دارند و به غلط خودشان را هم قد ایران می دانند.
وی تصریح کرد: ایران بدون آنکه ادعای بزرگتری در منطقه داشته باشد حامی مظلومان بوده و از کشورهای مظلوم دفاع کرده است.
ولایتی درباره اظهارات رسانه های غربی درباره حمله رژیم صهیونیستی به ایران گفت : این نوع اظهارات مانورهای تبلیغاتی توخالی است چرا که این فسیل های صهیونیست ، شکست خورده اند.
مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین الملل ادامه داد: آنهایی که در پشت صحنه از این رژیم غاصب حمایت می کنند می دانند که خاورمیانه بسیار حساس است و توزان سیاسی و اقتصادی بسیار ظریف و شکننده ای دارد.
ولایتی درباره حضور کشورهای غربی در برخی کشورهای منطقه گفت: کشورهای غربی و امریکا با وجود ایران هرگز نمی توانند در افغانستان ، عراق ، فلسطین و لبنان قدمی بردارند.

نظرات 1 + ارسال نظر
بابک پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:23 ب.ظ

سلام بطور اتفاقی این وبلاگ را پیدا کردم. مطالب خوبی در باره طب اسلامی داره . حتما سر بزنین:
http://hosseinagha.blogsky.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد