ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

انتقاد شدید رئیس‌جمهور از مواضع غرب در ماجرای شهادت الشربینی

انتقاد شدید رئیس‌جمهور از مواضع غرب در ماجرای شهادت الشربینی  
نه صدای دبیرکل سازمان‌ملل درآمد نه اوباما و دولت آلمان  

 

رییس‌‌جمهوری اسلامی ایران با اشاره به ماجرای تأسف بار هفته گذشته دادگاه آلمان و شهادت خانم "مروه الشربینی" زن محجبه مسلمان ازمواضع متناقض غرب در قبال حقوق بشر انتقاد و تصریح کرد: این ماجرای تأسف‌بار سندی بر فساد دستگاه قضایی این کشور و رسوایی سازمان ملل متحد است.

 

 

دکتر"محمود احمدی‌نژاد" در آغاز نشست عصر یکشنبه هیئت دولت این ماجرای تأسف‌بار را چنگ و دندان نشان دادن به اقلیت‌ها توصیف کرد و افزود: در این مسئله قاضی،‌ هیئت منصفه و دولت آلمان باید پاسخگو باشند.

رییس‌جمهور نقض حقوق شهروندی در آلمان را مورد نکوهش قرار داد و تأکید کرد: رفتاری که این کشور و غالب کشورهای غربی در قبال این ماجرا می‌کنند مانند رفتارشان در قبال کشتار مردم بی‌گناه در غزه است که می‌نشستند و به کشتار مردم فلسطین می‌نگریستند و در پایان مردم فلسطین را هم محکوم می‌کردند.

آقای احمدی‌نژاد با اشاره به حمله مسلحانه به همسر مروه الشربینی که در حال دفاع از همسر خود بود، افزود: در حالی که دفاع از حریم شخصی و همسر در همه قواعد بین‌المللی حقی قطعی به شمار می‌رود، آنها با همسر این فرد چنین برخورد می‌کنند و با وقاحت می‌گویند چرا می‌خواهی از همسر خود دفاع کنی؟!

وی عکس‌العمل متناقض غرب و به‌ویژه کشورهای اروپای دردفاع از حقوق بشر را در عرصه‌های مختلف تأسف‌بار توصیف و تصریح کرد: وقتی عده‌ای در تهران با حرکتی مشکوک و هماهنگ‌ شده به خیابان‌ها می‌آیند و اموال عمومی را آتش می‌زنند، مدعیان حقوق بشر پیدا می‌شوند اما وقتی یک زن بی‌گناه در دادگاه آلمان وحشیانه قطعه قطعه می‌شود، از کسی صدا در نمی‌آید؟!

رییس‌جمهوری به ادعای کشورهای غربی در خصوص قدرت دستگاه‌های امنیتی‌شان اشاره و تاکید کرد: برخلاف این ادعا می‌بینیم فرد به داخل صحن دادگاه می‌آید و نه با یک ضربه چاقو بلکه با 18 ضربه این زن بی‌گناه را آن هم جلوی چشم قاضی و هیئت منصفه و پلیس قطعه قطعه می‌کند؛ آیا این معنایی جز هماهنگ بودن چنین برنامه‌ای دارد؟

احمدی‌نژاد با بیان اینکه چنین جنایتی حتماً و قطعاً هماهنگ شده است، گفت: در قبال این قضیه عکس‌العملی از دولت آلمان ندیدید از آقای اوباما هم چیزی مشاهده نکردیم، از معاونش و سران اروپا و آقای دبیرکل سازمان ملل متحد نیز چیزی ندیدیم اما آنها بدانند که این ماجرا به حسابشان نوشته شده است و ملت‌ها رهایشان نمی‌کنند.

رییس‌جمهوری اسلامی ایران خواستار محکومیت آلمان در شورای امنیت شد و افزود: ما می خواهیم شورای امنیت آنها را محکوم و تحریم کند، چطور وقتی در یک کشور مخالف آنها اتفاقی یک هزارم این ماجرا می‌افتد، قطعنامه می‌دهند و فریاد می‌زنند اما در کشور خودشان حقوق ابتدایی مردم را هم نادیده می گیرند.

وی با بیان اینکه مروه الشربینی به عنوان شاکی و مظلوم به دادگاه آلمانی مراجعه کرده بود و طبق قواعد بین‌المللی باید به شکایت او رسیدگی دقیق می‌شد، افزود: اما دیدیم که مسئله در این جا معکوس است و به حق مظلوم رسیدگی نمی‌شود، البته باورمان این است که این به اندیشه مادی نظامات برخی کشورهای اروپایی برمی‌گردد که در خود برتربینی گرفتارند.

رییس‌جمهوری با اشاره به اینکه اندیشه انسانی از منظر این نظامات به دو دسته تقسیم شده‌اند، گفت: یک دسته خودشان هستند در طبقه بالاتر و با حقوقی ویژه و دسته دوم هم باقی مانده مردم‌ هستند که از نگاه آنها برده‌اند.

وی افزود: امروز دولت آلمان مثل برده‌داران عمل می‌کند و در قبال این جنایت، لبخند می‌زند و اظهار تأسف هم نمی‌کند!

احمدی‌نژاد با تأکید بر این که ملت‌ها از این مسئله به راحتی نخواهند گذشت، تصریح کرد: ما هستیم و ملت‌ها نیز هستند و این مسئله را پیگیری می‌کنند تا این حقوق احیا شود و آنها نیز بدانند این ماجراها موج بیداری و خداخواهی ملتها را خاموش نخواهد ساخت.

رییس‌جمهوری با اشاره به رفتار دولت فرانسه در برخورد با زنان محجبه نیز گفت: در فرانسه گشت گذاشته‌اند تا روسری را از سر زن‌ها بکشند، همان کاری که ولیده بی‌غیرت آنها 75 سال پیش در تهران خواست انجام دهد اما شکست خورد.

احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه مروه الشربینی به عنوان یک دانشجوی دکتری مهمان آلمان بوده است، گفت: اینهایی که به مهمان خارجی احترام نمی‌گذارند، ببینید چه بلایی سر خود شهروندان آلمانی می‌آورند، بالاخره هر دستگاه حکومتی در برابر مهمان خارجی خودش را حفظ می‌کند و رفتار محترمانه‌تری دارد.

رییس‌جمهوری با بیان اینکه باید مهمتر از این مسئله، به وضع شهروندان آلمانی هم فکر کنیم، گفت: این مسئله باز هم نشان داد که دولت‌های آلمان 60 سال پی در پی است که مردم خودشان را تحقیر می‌کنند و در راستای منافع صهیونیست‌ها گام برمی‌دارند.

رییس‌جمهوری در پایان خواستار محاکمه پلیس و قاضی دادگاه آلمانی و رسیدگی حقوقی سریع به این ماجرای تأسف‌بار شد.

نظرات 2 + ارسال نظر
گوسفند سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 05:52 ب.ظ http://beee.blogsky.com/

بع بع بع
اونایی که تو چین تیکه پاره شدن مسلمون نبودند
لعنت به دولت چین و اونهایی که با کشور چین مبادلات دارند
که مسلمونا رو بکشن............
لعنت به کشور روسیه واونهایی که باهاش رابطه دارند که مسلمونای چچن رو بکشن......
درود بر ایران وایرانی .............
درود بر فرهنگ 7500ساله ایران ............
لعنت به کسای که فرهنگ ایرانو دارن نابود می کنند
لعنت به کسای که کمر به نابودی ایران بستن......

مدیریت وبلاگ سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:20 ب.ظ

سلام جناب متفکر ممنون که سر زدی.
فقط لطفا یک کم واضح تر صحبت کن بالاخره اونایی که تو چین کشته شدن مسلمون بودن یا نه؟
و چرا«لعنت به اونهایی که با کشور چین مبادلات دارند
که مسلمونا رو بکشن............
لعنت به اونهایی که باکشور روسیه رابطه دارند که مسلمونای چچن رو بکشن»

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد