ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

وضعیت 4 دیپلمات‌ ربوده شده ایرانی تا سال آینده مشخص می‌شود.

رائد موسوی :
وضعیت 4 دیپلمات‌ ربوده شده ایرانی تا سال آینده مشخص می‌شود

 فرزند دیپلمات ربوده شده ایرانی در لبنان با بیان اینکه دو کمیته وضعیت 4 دیپلمات‌ها را پیگیری می‌کنند، ابراز امیدواری کرد که با تداوم این روند طی یکسال آینده وضعیت دیپلمات‌ها مشخص شود.

                                                             

«رائد موسوی» فرزند «محسن موسوی» دیپلمات ربوده شده ایرانی توسط رژیم صهیونیستی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری فارس در خصوص بیانیه سفارت ایران در لبنان مبنی بر مشخص شدن وضعیت دیپلمات‌های ربوده شده در آینده‌ای نزدیک گفت: با تحرکات جدیدی که به خصوص در یک سال اخیر و با حمایت رئیس جمهور شکل گرفته، وضعیت دیپلمات‌ها به صورت جدی‌تری پیگیری می‌شود.
وی با اشاره به قول سیدحسن نصرالله در خصوص تشکیل کمیته پیگیری در لبنان گفت که با تشکیل دولت جدید لبنان این کمیته‌ فعال‌تر خواهد شد.
فرزند دیپلمات‌ ربوده شده ایرانی با ذکر اینکه با درخواست وزیر امور خارجه از دبیرکل سازمان ملل قرار است کمیته‌ای نیز از جانب سازمان ملل تشکیل شود، ابراز امیدواری کرد که با فعال شدن دو کمیته وضعیت دیپلمات‌های ربوده شده هر چه سریعتر مشخص شود.
دبیرکل انجمن حمایت از دیپلمات‌های ربوده شده در پایان خاطرنشان کرد: اگر این آهنگ پیگیری با همین روند ادامه یابد ما در یک سال آینده به نتیجه مشخصی درباره وضعیت دیپلمات‌ها خواهیم رسید.
به گزارش فارس، بیست و هفت سال پیش در لبنان چهار دیپلمات ایرانی به دست نیروهای مزدور رژیم صهیونیستی ربوده و به فلسطین اشغالی منتقل شدند و ایران از آن زمان تاکنون برای آزادی این دیپلمات‌ها پیگیری‌های زیادی داشته است.

نظرات 2 + ارسال نظر
زینب سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:00 ب.ظ http://zeynab73.blogsky.com

سال دیگه؟!!
امیدواریم بیشترنشه البته...!!!

انشاالله...

تلنگر چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:15 ب.ظ http://talangor86.blogsky.com

آزادی دیپلمات هایمان در عراق طلیعه آزادی این عزیزان است انشالله...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد