ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

اعتراض اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل به انتصاب مشایی

آقای احمدی نژاد: شما چه کردید؟!

 

شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل نامه ای سرگشاده خطاب به دکتر محمود احمدی نژاد، منتشر کرد.  

 Image

 

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

 


جناب آقای دکتر احمدی ن‍ژاد، سلام

هنوز از دو حماسه سترگ 22 خرداد ماه و نماز جمعه تاریخی 29 خرداد  که مهمترین پیام آن ها رای دوباره مردم به جمهوری اسلامی، استقامت بر گفتمان امام روح الله (قدس سره) و تجدید بیعت با مقام عظمای ولایت بود، چند هفته بیشتر نمی گذرد.

هنوز پیکر مجروح و صدمه دیده نظام مقدس جمهوری اسلامی که در این چند هفته مورد هجمه جدی ظالمان و منافقین داخلی و خارجی قرار گرفته بود فرصت التیام نیافته است.

هنوز دیکتاتورمآبان و قانون گریزان داخلی و مفسدان و مکندگان خون مردم و مسرفان به ناحق بیت المال آنان، با نهایت بی شرمی برای این ملت مظلوم چنگ و دندان نشان می دهند.

هنوز 70 میلیون ایرانی کورسوی امیدی که در 22 خرداد ماه به او رای دادند را باور دارند. هنوز این مردم درد دل های مقام معظم رهبری(مد ظله) با مولایمان حضرت صاحب الامر (عج) را در گوش دارند و داغ آن را در سینه با خود حمل می کنند.

اما آقای دکتر احمدی نژاد

شما چه کردید؟! نقش شما در این میان چه بود؟! غیر از این بود که در اقدامی عجیب و عجولانه معاون اولی خود را به فردی سپردید که بارها و بارها گاف های سیاسی و اعتقادی وی مایه تالم خاطر بسیاری از مردمان این مرز و بوم و ملت های آزادی خواهی گردید که امیدی جز به مقاومت تحت لوای نظام مقدس جمهوری اسلامی نداشتند.

متاسفانه رسانه های معاند که همیشه تیشه به ریشه این مردم و این انقلاب می زدند گوش عالم و آدم را کر کردند که مردم جهان بدانید محمود احمدی ن‍ژاد، اسفندیار را به عنوان معاون اول خود بر گماشت و پوزخند می زنند بر هیمنه آن عده ای که با تکیه بر باورهای خود به شما رای دادند و سکانداری خدمتگزاری جهت تحقق پیشرفت کشورشان را برای 4 سال دیگر به احمدی نژاد سپردند.

شاید عده ای بگویند اشتباه را باید ابتدا در پس گوش فرد گفت اما وقتی که دیگر دشمنان ما و شما از فرط خوشحالی گریبان چاک می دهند و فغان و فریاد سر داده اند و از عمق جان نعره می زنند آیا این نجواهای در گوشی هم شنیده می شود؟

آقای دکتر احمدی ن‍ژاد

بدانید اگر نقدی هم باشد جریان دانشجویی کشور هیچ وقت خود را به مصلحت سنجی های خیالی و کاذب اسیر نمی داند و در این ایام تکلیف و رسالت خود را به نحو احسن و صادقانه انجام خواهد داد و اجازه پایمال شدن ذره ای از حقوق این ملت خون و جان داده را نمی دهد.

بدانید که باز هم همین جریان دانشجویی مسلمان است که ضمن حمایت از رفتارهای انقلابی شما و سیلی زدن های مکرر بر گوش دشمنان شما و این انقلاب، عرصه را برای خدمتگزاری جنابعالی به این ملت فراهم می آورد. اما آقای دکتر احمدی نژاد شما هم قدری فراتر از خود نظاره گر اطرافیانتان باشید و بیشتر از این، عامل صدمه دیدن فرزندان نسل سومی امام روح الله(قدس سره) نباشید.

ما هنوز شما را به عنوان همسنگر خود برای ریشه کن کردن مافیای قدرت و ثروت قبول داریم و نظاره گر و همرزم شما در زمین زدن آنان هستیم.

راستی دکتر شنیده ایم علی کردان هم در پشت درب اتاق معاونت اجرایی ریاست جمهوری به انتظار نشسته است و رحیمی مآبان و ... هم دندان طمع تیز کرده اند. مگر عبدالله جعفرعلی جاسبی را از یاد برده اید؟ ما که باور نداریم چرا که میان در خط امام و رهبری بودن شما و دیگر داعیه داران این آرمان فاصله ی زمین تا آسمان را می بینیم و در آخر اعلام می نماییم که اگر این اتفاق بیفتد یک صدا فریاد بر می آوریم "هیهات من الذله" و به رسالت جریان دانشجویی مسلمان عمل خواهیم نمود.

والسلام علی من اتبع الهدی
شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل
دانشگاه های سراسر کشور

نظرات 3 + ارسال نظر
سابرینا شنبه 27 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:36 ب.ظ http://moltaheb.blogsky.com

سلام. وبلاگتون رو دیدم بسیجی جان
از دانشجوهای گلی که به فکر میهنن بسیار خوشم میاد.
وبلاگ سیاسی خبری خوبی هم داشتین.
شما را لینک می کنم. امیدوارم شما هم منو با عنوان لحظه های ملتهب کلین کنید و جزو دوستان خود بدانید.

سلام
ممنون از لطفتون. لینکتان نمودم. امیدوارم شما هم مارا دوست خود بدانید.
التماس دعا

امید شنبه 27 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:07 ب.ظ http://oyr.blogfa.com

سلام،
این متنو قبلا هم دیده بودم،
ماهم شوکه شدیم وقتی شنیدیم آقای دوستدار مردم اسراییل معاون اول شدند!
میگند روئسای جمهور ایرانی دور دوم وقتی می بینند آب از سرشون گذشته شل میشند، خیلی امیدواریم که احمدی نژاد اینطور نشه!

بیژن دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:01 ب.ظ

با وجود آنکه انتخاب معاونان و مشاوران حق رئیس جمهور است، انتصاب رحیم مشایی انتظار نمی‌رفت و این مسئله برای بسیاری از حامی جدی احمدی‌نژاد هنوز قابل هضم نیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد