ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

طوسی :اظهارات هاشمی درباره قانونگرایی یک تناقض آشکار بود.

طوسی: اظهارات هاشمی در خصوص آزادی زندانیان و قانونگرایی یک تناقض آشکار بود.
Image 
 
دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل تأکید کرد: سخنان هاشمی‌ رفسنجانی در خطبه‌های نماز جمعه روز گذشته در خصوص آزادی زندانیان سیاسی و لزوم قانونگرایی یک تناقض آشکار بود.

مهدی طوسی دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس اظهار داشت:‌ نماز جمعه دیروز تهران علیرغم هجمه جدی و عملیات روانی گسترده رسانه‌های غربی در به تصویر کشیدن واقعه‌ای تاریخی از آن، همچون دیگر نماز جمعه‌های کشور به صورت کاملاً عادی و با جمعیت همیشگی خود برگزار شد.
وی افزود: البته تعبیر نماز جمعه تاریخی شاید وصف خوبی باشد، به این جهت که هویدای ارتجاع عده‌ای از حامیان مدعیان خط امام(ره) بود، بصورتی‌که در نماز جمعه دیروز شاهد بودیم، بسیاری از نماز اولی‌ها همچون سال‌های اولیه انقلاب که اعضای سازمان مجاهدین خلق به صورت مشترک و مختلط در صفوف نماز جمعه می‌ایستادند،‌ اقامه نماز می‌کردند، همچنین نمازخواندن با کفش و ظواهر متناقض با آداب نماز نیز از دیگر صحنه‌های جالب نماز جمعه دیروز بود.
دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل مطرح کردن برخی سخنان در نماز جمعه دیروز از سوی هاشمی‌رفسنجانی به عنوان امام و خطیب نماز جمعه را قابل تامل دانست و تصریح کرد: بهتر بود که هاشمی‌ همچون گذشته که پس از انتشار نامه عجیب خود و همچنین در جریان اغتاشاشات سکوت پیشه کرده بود، همین منش را دنبال کرده و سکوت خود را ادامه می‌داد.
طوسی با اشاره اظهارات هاشمی رفسنجانی در خصوص آزادی‌ زندانیان سیاسی، یادآور شد: هاشمی‌رفسنجانی با مطرح کردن مسائلی از جمله آزادی زندانیان سیاسی از یک سو و تکیه بر قانونگرایی از سوی دیگر، تناقضی را که در وجودش بود، در فحوای کلام نشان داد.
وی ادامه داد: افرادی که امروز دستگیر شدند، همان کسانی هستند که لطمات جدی به اموال عمومی به بیت‌المال مردم وارد کردند و سعی در تلخ کردن شیرینی حماسه 22 خرداد در کام مردم داشتند،‌ با این وجود آیا این افراد نباید مجازات شوند؟
این فعال دانشجویی در ادامه به اظهارات هاشمی رفسنجانی در خصوص تردید مردم در باب انتخابات اشاره و تصریح کرد: هاشمی‌رفسنجانی در قسمتی از صحبت‌هایش، خود را نماینده تمام مردم ایران دانست و مسئله تردید در انتخابات را به عنوان یکی از دغدغه‌های جدی مردم مطرح کرد، در حالی‌که این سخنان هم همان خیالات پیش از انتخابات جناب هاشمی است که در آن زمان باکلماتی مانند سلامت انتخابات، کمیته صیانت از آرا و ... این موضوع را مطرح می‌کرد.
طوسی اضافه کرد: معلوم نیست چرا هاشمی به طرز ناباورانه‌ای سعی در القای این روحیه یاس و ناامیدی در وجود خودش به سمت مردم است.
دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در پایان با اشاره به اخبار برخی سایت‌ها در بی‌سابقه نشان دادن نماز جمعه دیروز، گفت : این سایت‌ها و رسانه‌های حامی جریان قانون‌گریز و دیکتاتورمآب با دروغ‌پراکنی سعی در بزرگ‌نمایی نماز جمعه روز گذشته داشتند اما از آنجا که ما خاتمی را می‌شناسیم و می‌دانیم که هر زمان وی تکثر حامیان و یاران خود را ببیند، بی‌پرده وارد میدان می‌شود، ‌غیبت دیروز خاتمی در نماز جمعه دروغ بودن ادعای این سایت‌ها و رسانه‌ها را ثابت کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد