ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

مژده: ابلاغیه برکناری رحیم مشائی توسط رهبر انقلاب

مژده: ابلاغیه برکناری رحیم مشائی و دیدار روحانیون مجلس با رهبر انقلاب 

 در حالیکه برخی اخبار از ابلاغ نامه رهبر معظم انقلاب به رئیس جمهور برای برکناری اسفندیار رحیم مشائی از معاون اولی دولت دهم حکایت دارد، روحانیون مجلس اعلام کرده‌اند که در صورت عدم تحقق این مساله،‌ با رهبری دیدار خواهند کرد.

                                                              

 

به گزارش خبرنگار امور مجلس خبرگزاری فارس، نظر رهبر معظم انقلاب مبنی بر کنار گذاشتن رحیم مشایی از سمت‌های معاونت ریاست جمهوری کتبا به محمود احمدی نژاد ابلاغ شده و انتظار اصولگرایان از رئیس جمهور این است که بدون کمترین درنگ، حکم عزل یا قبول استعفای رحیم مشایی را اعلام کند.
از آنجا که حضور رحیم مشائی در دولت نهم و اظهارنظرهای وی درباره موضوعات مختلف حاشیه‌هایی را به وجود آورده بود که نارضایتی مراجع و علما و چهره‌های شاخص جریان اصولگرایی را به دنبال داشت، کنار گذاشتن رحیم مشائی از مسئولیت‌های مهم دولتی به مطالبه‌ جدی رهبر معظم انقلاب و اکثریت اصولگرایان تبدیل شد.
فراکسیون روحانیون مجلس که پس از اعلام انتصاب اسفندیار رحیم مشائی به معاون اولی رئیس جمهوری اعلام کرد از رهبر معظم انقلاب برای عزل رحیم مشائی از این منصب استمداد می طلبد، هنگامی که با اصرار احمدی نژاد بر تصمیم خود و عدم تجدیدنظر در این انتخاب مواجه شد، یادآور شد: در صورت عدم برکناری رحیم مشائی از سمت معاون اولی رئیس جمهور با مقام معظم رهبری در این خصوص دیدار می‌ کند.
اعضای این فراکسیون که معتقدند انتصاب رحیم مشائی به سمت معاون اولی رئیس جمهور غیر قابل پذیرش و لطمه به دولت است، حدود 10 روز پیش از احمدی نژاد فرصت خواستند تا درباره کابینه آینده با او مذاکره کنند اما این فرصت پیش نیامد و آنها نیز با توجه به نا رضایتی گسترده مراجع و بزرگان و حتی اصولگرایان حامی دولت از انتصاب رحیم مشائی همه تلاش خود را به کار گرفته اند تا از هر طریق ممکن خواسته خود را تحقق بخشند.

نظرات 1 + ارسال نظر
بچه شیعه پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:21 ق.ظ http://bacheshiee.blogfa.com

این بیشتر از مژده شبیه خبر بده.
مژده وقتیه که بگه مشایی رفت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد