ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

نقش آمریکا در اغتشاشات اخیر و همکاری برخی عناصر داخلی با آنها

 

طائب در همایش اساتید بسیجی فاش کرد:
نقش آمریکا در اغتشاشات اخیر و همکاری برخی عناصر داخلی با آنها

 فرمانده نیروی مقاومت بسیج ‌گوشه‌ای از پشت پرده و نقش آمریکا در اغتشاشات بعد از انتخابات و همکاری برخی عناصر داخلی با آنها را فاش کرد.

                                                                   

 حجت‌الاسلام حسین طائب صبح امروز در مراسم اختتامیه یازدهمین دوره اساتید بسیجی کشور با بیان اینکه استکبار جهانی در سه دهه گذشته با راهبردهای مختلف با انقلاب اسلامی برخورد کرده است، اظهار داشت: در دهه اول راهبرد ساختار‌شکنی و کودتا را پیش گرفت که نهایتا به شکست منجر شد و راهبرد خود را به تغییر رفتار منتقل کرد.
وی افزود: در دهه دوم نیز تمام تلاش خود را به نظام و مردم متمرکز کردند که این رفتار را عوض کنند و به ساختار‌شکنی و تهاجم فرهنگی منجر شود که در نتیجه شکست خورده و فکر می‌کردند همان اقدام نظامی که در عراق و افغانستان انجام شد می‌توانند ‌روی ایران اجرا کنند.
فرمانده نیروی مقاومت بسیج خاطرنشان کرد: پس از این دو دهه سراغ مهار منطقه‌ای آمدند و آمریکایی‌ها نیز خود را هزینه امنیت اسرائیل کردند که به واسطه آسیب‌های پی‌درپی مجبور شدند اسرائیل را برای امنیت خود در پیش گیرند که در نتیجه به گونه‌ای شکست خوردند که کاملا مواضع آمریکایی‌ها فاش شد.
وی با بیان اینکه در دهه چهارم مهار داخلی را دنبال کردند اذعان داشت: می‌خواستند وجهه دیگری را از جمهوری اسلامی به جهانیان نشان دادند که شکست خوردند و نتوانستند در مشغول‌سازی جمهوری اسلامی در داخل نتیجه‌ای بگیرند.
وی ادامه داد: سیاست‌های مختلفی را در پیش گرفتند باز هم نتوانستند نتیجه‌ای بگیرند تا اینکه موضوع گفتگو را مطرح کردند و رئیس جمهور آمریکا نیز ابتدای سال این موضوع را مطرح کرد و گفت‌ ما باید با ایران مذاکره کنیم و احمدی‌نژاد نیز در مشهد گفت‌ «دست چدنی با دستکش مخملی».
فرمانده نیروی مقاومت بسیج با بیان اینکه آنها فکر می‌کردند با گفتمان‌سازی جدید می‌توانند به جمهوری اسلامی ایران آسیبی برسانند تصریح کرد:‌ آنها مرتب در ارتباط با این گفتگو تبلیغ می‌کردند و حتی به صورت رسمی نیز پیگیری کردند و همچنین سیاست آنها این بود که چند جلسه برگزار شود و در نهایت به بن‌بست برسد.
وی با بیان اینکه آنها پس از اینکه فهمیدند مذاکره به ضرر آنهاست مذاکره را تعطیل کردند، اظهار داشت: پس از این مذاکره را تعطیل کردند و فهمیدند که نمی‌توان با آرمان‌ها و منافع ملی ایران کاری داشت و رفتند سراغ جریان دیگری که با روحیه ملت بازی کنند که این راهکار نیز نتیجه نداد و به انتخابات رسید و شروع به برنامه‌ریزی در راستای این انتخابات کردند.
وی افزود: پروژه ملت‌سازی را دنبال کردند و فکر می‌کردند می‌توانند از همان استراتژی عراق که بر روی حاکمان عراق اجرا کردند در ایران نیز اجرا کنند.
تائب خاطرنشان کرد: بی‌بی‌سی را فعال کردند و شبکه‌های فارسی زبان را به علاوه استفاده حداکثری از فضای مجازی را در پیش گرفتند و به دنبال بر هم زدن این انتخابات بودند و شرطی را قرار دادند که یا حتما پیروزی و یا حتما تقلب.
وی خاطرنشان کرد: با میرحسین موسوی ارتباط برقرار کردند و در داخل و خارج جریان‌سازی می‌کردند و بعضی از احزاب نیز به دنبال این بودند که دولت نهم را ساقط کنند و دولت دیگری به روی کار آید و نیز آنقدر بر روی موسوی کار کردند که او نیز باور کرده بود یا پیروز است و اگر پیروز نباشد تقلب رخ داده است.
وی با بیان اینکه آنها عملیات روانی سنگینی را به دنبال می‌گرفتند و با شعار اگر تقلب نشه موسوی رئیس جمهور می‌شه جریان‌سازی را ادامه دادند، اذعان داشتند: مدل‌های جدیدی را ساختند و به جریان‌سازی ادامه دادند و نیز در روز 21 خرداد جریانات خود را سنگین‌تر کردند.
وی ادامه داد: دو پیام کوتاه طراحی کردند که یکی مبنی بر این بود که یکی نامه تقلبی از سوی آقای هاشمی به رهبر معظم انقلاب بود و رهبر نیز در پاسخ به این نامه گفتند که ملت فهیم ایران در سر صندوق‌های رای پاسخ دروغگویان را خواهند داد و پیام کوتاه دوم نیز تجمع در روز جمعه 22 خرداد و در ساعت 24 جلوی درب وزارت کشور بود.
فرمانده نیروی مقاومت بسیج با بیان اینکه خاتمی در سر صندوق رای گفت‌ «من پیشگو نیستم ولی موسوی با فاصله زیادی پیروز می‌شود»، اظهار داشت: همچنین آقای فاتح چنین اقدامی را انجام داد و خود موسوی نیز در قبل از اتمام انتخابات و آغاز شمارش آرا در کنفرانس مطبوعاتی ‌پیروزی خود را اعلام کرد.
وی ادامه داد: در دوشنبه‌ای نیز پس از انتخابات تجمع کنندگان به حوزه‌های بسیج حمله کردند و 7 تن از بسیجیان را کشتند.
وی افزود: فائزه هاشمی نیز پس از این جریان در تجمعی خواستار برگزاری مراسمی برای کشته شدگان در روز پنجشنبه بود اما وقتی قرار شد مقام معظم رهبری در نماز جمعه شرکت کنند آنها این برنامه را تعطیل کرده و برای بر هم زدن نماز جمعه برنامه‌ریزی کردند.
طائب با اشاره به دو راهکار تجمع کنندگان برای بر هم زدن نماز جمعه اظهار داشت:‌ یک راهکار این بود که در نماز جمعه شرکت کنند و نماز جمعه را بر هم زنند و دیگری این بود که در اطراف نماز جمعه حضور پیدا کنند که این راهکار را نیز در نماز جمعه سه هفته گذشته انجام دادند.
وی با اشاره به دیگر راهکارها برای بر هم زدن نظم عمومی خاطر نشان کرد: یک راهکار این بود که این جریان‌ها را حفظ کنند و به نهاد تبدیل شوند و با تکثر لیدر از جمله موسوی، خاتمی و کروبی همراه شود.
فرمانده نیروی مقاومت بسیج افزود: همچنین دیگر راهکار آنها این بود که با ساماندهی رسانه‌ها پس از اعلام شورای نگهبان مشروعیت نظام را زیر سئوال ببرند و حتی در همین راستا بی‌بی‌سی مذاکره‌ای را با شیرین عبادی و چند تن از حقوقدانها برگزار کرد و نظام و دولت را به دروغگویی محکوم کردند.
طائب با بیان اینکه در این انتخابات تمام‌ کاندیدا می‌خواستند اثبات کنند بسیجی هستند اظهار داشت: آحاد ملت ما بسیجی هستند و باید در همین راستا با استدلال و مباحثه تو دهن استکبار بزنیم و فتنه‌های آنها را شکست دهیم تا هیچ آسیبی به نظام زده نشود.
معاون فرمانده کل سپاه با اشاره به ظرفیت عظیم بسیج اساتید اظهار داشت: بسیج اساتید از جمله ظرفیت‌‌های قوی و عظیم جمهوری اسلامی است و همچنین یکی از نقش‌های بسیج نیز مطالبه خواسته‌های مردم نیز به دستگاه‌ها و نهادها است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد