ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

یاران مهدی (عج) رعب و وحشت را در دل سران جهانی ایجاد می‌کنند.

رحیم‌پور ازغدی در اردوی آموزش سیاسی دانشجویان پسر:
یاران مهدی (عج) رعب و وحشت را در دل سران جهانی ایجاد می‌کنند. 
 
                                             

 عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی اظهار داشت: یاران مهدی(ع) رعب و ترسی در دلشان وجود ندارد، بلکه ترس و وحشت را در دل سران جهانی ایجاد می‌کنند.

 

 

حسن رحیم‌پورازغدی عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی در هشتمین اردوی آموزش سیاسی دانشجویان پسر دانشگاه‌های سراسر کشور که به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در دانشگاه عباسپور برگزار شد، طی سخنانی با بیان اینکه ما منتظر یک حکومت مطلق اسلامی هستیم و قبل از آن باید یک انقلاب مطلق اسلامی انجام شود، اظهار داشت: قید مطلق به این دلیل است که هر انقلاب و هر حکومتی با جهت‌گیری اسلامی قبل از انقلاب جهانی، یک حکومت نسبتا اسلامی به شمار می‌رود.
وی با بیان اینکه حکومت و انقلاب ایران یک حکومت نسبتا اسلامی است، تصریح کرد: حتی در حکومت کشورمان نیز در بعضی اوقات اسلام مسکوت ماند و اجرایی نشد، به همین دلیل حکومت ما نیز یک حکومت نسبتا اسلامی بشمار می‌رود.
عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی افزود: طی 30 سال بعد از انقلاب با توجه به عملکرد دستگاه قضایی، دولت و مجلس کسی نمی‌تواند ادعا کند که تمام قوانین اسلامی اجرا شده است، زیرا اگر تمام قوانین اسلام اجرایی می‌شد، حکومت ایران یک حکومت مطلق اسلامی بشمار می‌رفت که در واقع چنین نیست.
ازغدی با تاکید بر اینکه تمام حکومت‌های تشکیل شده به نام اسلام در غیاب امام معصوم، حکومت نسبتا اسلامی بشمار می‌رود، خاطرنشان کرد: قسمت‌های غیراسلامی یا ضداسلامی این حکومت‌ها را باید شناخت و آن را علاج یا نابود کرد و قسمت‌هایی اسلامی آن را نیز تقویت کرد.
وی در ادامه با اشاره به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج)، عنوان کرد: انقلاب جهانی که بعضی در ناخودآگاه و بعضی دانسته منتظر آن هستند، یک انقلاب ملی یا منطقه‌ای نیست بلکه یک انقلاب جهانی است و این انقلاب یک سیستم جدید را در تمام عرصه‌ها ایجاد می‌کند.
عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی اضافه کرد: انقلاب جهانی فقط در یک بعد نیست، بلکه رژیم سیاسی، معرفتی، اخلاقی و فرهنگی را تغییر می‌دهد به همین دلیل ما منتظر یک حادثه بزرگ تاریخی و دنیوی هستیم.
ازغدی در ادامه سخنانش به روایات و احادیث نقل شده در خصوص حضرت مهدی(عج) و انقلاب جهانی ایشان اشاره کرد و گفت: بشریت دیروز و امروز امنیت را به خود ندیده و حضرت حجت (عج) با ظهورش امنیت را برای تمام بشریت و در تمام ابعاد محقق خواهد کرد.
وی با بیان اینکه تعدادی از احادیث و روایات وعده انقلاب و نبرد بزرگ جهانی را داده است، تاکید کرد: با شروع انقلاب جهانی، نبرد با صاحبان زر و زور و تزویر در جهان به منظور سرنگون کردن همه رژیم‌های ظلم و جور و نجات بشریت آغاز می‌شود.
عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی در بخش دیگری از سخنانش به تشریح ویژگی یاران حضرت مهدی(عج) پرداخت و افزود: یاران مهدی(ع) رعب و ترسی در دلشان وجود ندارد، بلکه ترس و وحشت را در سران جهانی ایجاد می‌کنند.
ازغدی با بیان اینکه نهضت حضرت مهدی(عج) جهانی می‌اندیشد و جهانی عمل می‌کند، اظهار داشت: بی‌شک بعد از ظهور، حکومت حضرت حجت(عج) بر تمام زمین حکم فرما خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه حضرت مهدی(عج) نسخه اصلی تورات و انجیل را به همراه دارد، خاطرنشان کرد: امام زمان(عج) با هر طیفی با کتاب آنها سخن می‌گوید و اغلب آن‌ها نیز به امام می‌پیوندند و اقلیتی هم که به دلیل هوای نفس و مخالفت با حق به ایشان نمی‌پیوندند، در هم کوبیده خواهند شد.
عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی در ادامه به ظهور حضرت عیسی بعد از ظهور حضرت مهدی (عج) اشاره کرد و ادامه داد: در آن زمان یک نقطه امان برای ظالمان باقی نخواهد ماند و سراسر جهان را عدل فرا خواهد گرفت.
ازغدی در ادامه به تشریح ویژگی‌های حکومت حضرت مهدی (عج) با توجه به احادیث و روایات پرداخت و تصریح کرد: در حکومت حضرت مهدی(عج) ریشه جهل در جهان زده خواهد شد و علم به تمام بشریت خواهد رسید و عقلانیت تقویت خواهد شد.
وی اضافه کرد: در دوران حکومت مهدی(عج) تصمیم‌ها عقلانی می‌شود و ریشه خرافات نیز خواهد خشکید و هیچ نقطه‌ای نمی‌ماند مگر اینکه آباد شود.
عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی همچنین تاکید کرد: با ظهور حضرت حجت شبکه‌ای از حقوق در جهان حاکم می‌شود و برای تحقق این مسائل باید هزینه پرداخت شود و خون داد.
ازغدی در ادامه سخنانش به تشریح صفات امام زمان(عج) با استناد به روایات و احادیث پرداخت و افزود: انقلاب مهدی(عج) تمام رژیم‌های عالم را در هم خواهد کوبید، البته نه اینکه کل آن‌را نابود کند بلکه دوباره آن‌ها را باسازی خواهد کرد، یعنی نقاط مثبت حفظ شده و نقاط منفی تغییر یا حذف خواهد شد.
ازغدی انقلاب مهدوی را یک تغییر بزرگ زیربنایی دانست و شعار حکومت مهدوی را آبادانی عنوان کرد و در ادامه با بیان اینکه در حکومت مهدوی اشرافیت با صورت مذهبی برچیده می‌شود، تصریح کرد: دینی که فقط تظاهر بوده و خلوص و معرفت آن کم است، توسط حضرت برچیده خواهد شد و نه تنها تمام آیین‌ها به اسلام تبدیل خواهد شد، بلکه اسلام قلابی نیز حذف خواهد شد و حتی مسجدهایی که مانند کاخ ساخته شده و شکوه مادی را به جای شکوه معنوی ترویج می‌کند، توسط حضرت مهدی(عج) خراب می‌شود.
وی با اشاره به اینکه نهضت آخرالزمان با آزادی، عدالت، اخلاق و عقلانیت شکل می‌گیرد، خاطرنشان کرد: در انقلاب نیز در مسائلی که آزادی، عدالت و اخلاق رعایت می‌شد، موفق بودیم و هر جا که آن مسائل رعایت نمی‌کردیم، شکست می‌خوردیم البته انقلاب اسلامی که امروز اینگونه در دنیا می‌درخشد و در برابر نظام‌های اسکتباری ایستادگی می‌کند، از همین مسائل بهره برده است.
عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی در بخش دیگری از سخنانش گفت: صدمه‌ای که جاهلیت مردم به آخرالزمان می‌زند از جاهلیت زمان پیامبر شدیدتر است و حضرت مهدی(عج) با جاهلیتی مدرن و فراتر از جاهلیت دوران پیامبر روبرو خواهد شد.
ازغدی به روایاتی در خصوص جامعه قبل از ظهور اشاره کرد و گفت: در روایات آمده که شرایط جهانی به سمتی خواهد رفت که اگر فردی به بیرون از خانه بیاید و یک خیانت یا فعل حرام انجام ندهد آن روز افسرده است و می‌گوید که امروز از دست رفت.
وی به نقش ایرانیان به خصوص جوانان ایرانی در انقلاب مهدی اشاره کرد و اظهار داشت: در روایات آمده که ایرانی‌ها و به خصوص جوانان ایرانی نقش عمده‌ای در انقلاب مهدی دارند.
عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه امام خمینی(ره) یک شمه کوچک از حرکت جهانی را رقم زد، یادآور شد: اگر امام خمینی(ره) نمی‌‌آمد و این انقلاب تحقق پیدا نمی‌کرد، بسیاری از روایات صدر اسلام را متوجه نمی‌شدیم.
وی افزود: در زمان مبارزه با رژیم پهلوی ترس از امام خمینی(ره) و انقلاب در دل شاه افتاد و مردم در آن زمان با دست‌های خالی جلوی رژیم شاه ایستاده و پیروز شدند و حتی در جنگ نیز در حالی که عراق از تجهیزات بیشتری بهره‌مند بود اما ایران توانست موفق عمل کند.
ازغدی در خصوص برخی افراد که برای ظهور زمان تعیین می‌کنند، افزود: معتقدیم که امام زمان(عج) با افرادی مرتبط است و دهه به دهه نیز به ظهور نزدیکتر می‌شویم، اما تعیین وقت برای ظهور پایه ندارد البته باید امید به فرج داشت اما کسانی که برای ظهور زمان تعیین می‌کنند، اشتباه می‌گویند.
وی همچنین عنوان کرد: علائمی که در خصوص ظهور مطرح شده، به زمان ما نزدیک است اما این مسئله دلیلی برای تعیین زمان برای ظهور نیست و در هر حالتی هر شخص باید با توجه به عقل و شریعت به وظیفه خود عمل کند.
عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی با اشاره به سخن امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه تلاش ما این است که این انقلاب را به صاحب اصلی آن برسانیم، گفت: باید برنامه فردی، خانوادگی، اجتماعی، حکومتی و ملی خود را در چارچوب عقل و شرع برنامه‌ریزی کنیم تا با آمادگی کامل به استقبال ظهور برویم و نباید برنامه را متوقف کرد و به ظهور مشروط کرد زیرا هیچ دلیلی وجود ندارد که ظهور چه زمانی انجام می‌شود.

نظرات 7 + ارسال نظر
زینب پنج‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:30 ب.ظ http://zeynab73.blogsky.com

سلام
مهدی نظری به ما عنایت کن
مارا به صراط خود هدایت کن
مهدی! اگر از منتظرانت بودیم
چون دیده ی نرگس نگرانت بودیم
با این همه روسیاهی و سنگدلی
ای کاش که از همسفرانت بودیم

به قیمت بهشت شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:55 ب.ظ http://aminmohabbaty.blogfa.com

یک عمر تو زخم های مارابستی
هر روز کشیدی به سر ما دستی
شعبان که به نیمه میرسد آقا جان
ما تازه به یادمان می آید هستی
اللهم عجل لولیک الفرج

عدالت طلب یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:17 ب.ظ http://www.edalattalabir.blogfa.com/post-101.aspx

شهدا به معنای حقیقی کلمه جزء زمینه سازان ظهور هستند

اما اگر تنها به همین دعا خواندن ها و گریه کردن ها بسنده کنیم شاید بتوان گفت این تحلیل از منتظر نوعی دعوت به انتظار منفی است. که منتظرین را با وعده های امروز و فردایی در دراز مدت دچار کسالت می کنیم.

یاس دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:24 ق.ظ http://serag.parsiblog.com

سلام
خداقوت.
ممنون ازینکه مباحث مطرح شده رو انعکاس می دید.

یا علی

عدالت طلب سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:27 ب.ظ http://www.edalattalabir.blogfa.com/post-102.aspx

مردود شدگان امتحان انقلاب فرهنگی ...

جنبش وبلاگی حامیان دکتر احمدی نژاد جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:48 ق.ظ http://www.dolate8sale.blogfa.com

اشکی بچکید و مرد باران آمد/بغضی بشکست و نور ایمان آمد
محمود،به قلب ملتی پای گذاشت/یعنی که دلیر مرد ایران آمد
www.dolate8sale.blogfa.com

عدالت طلب جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:16 ب.ظ http://www.edalattalabir.blogfa.com/post-103.aspx

امیدوارم در این یک ماه توشه یک سال بعد رو بتونیم جمع کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد