ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

شعار دانشجویان مقابل سفارت عربستان: ای خائن الحرمین ننگت باد

ای خائن الحرمین ننگت باد

  Imageبا وجود عدم پوشش رسانه ای مطلوب در خصوص تجمع گسترده دانشجویان دانشگاه های تهران در مقابل سفارت عربستان در اعترض به جنایات آل سعود در کشتار مسلمانان یمن، انجمن های اسلامی دانشجویان دانشگاه های تهران عصر دیروز سه شنبه انزجار خویش را از نسل کشی و قتل عام مسلمانان اعلام و رمی جمران را مقابل سفارت عربستان انجام دادند.
 
بنا به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری دانشجویان مستقل، تجمع گسترده دانشجویان در مقابل سفارت عربستان  با حمایت های مردمی همراه شد و دانشجویان شعار هایی چون: "ابد والله ما ننسی حسینا" ؛ "سفیر اسرائیلی اخراج باید گردد"، "ای خائن الحرمین، ننگت باد ننگت باد" ؛ "مرگ بر اسلام آمریکایی"و ... سر دادند.
 
در ضمن بیانیه انجمن های اسلامی دانشجویان دانشگاه های تهران در اعتراض به جنایات انسانی آل سعود در یمن قرائت شد. متن این بیانیه به شرح زیر است:
 

 
عقربه‌های زمان در حالی در گذر تاریخی خویش در چرخشند که لحظه لحظه‌های آن از کشتار انسان‌های بی گناه و خونین نمودن چهره‌ی معصومانه اطفال بی‌پناه و نسل کشی صاحبان کرامت و مظلومان بشریت رنگین‌اند و این روزها در عین ناباوری این عقربه ها شاهدند که زنان و کودکان یمنی چه فجایعی را تجربه می‌کنند.

مدتی است کربلای یمن به موعد 61 هجری‌اش رسیده و سال، سال 61 هجری است که پیروان راستین اسلام در کربلای یمن شهید می‌شوند و آنان‌که می‌شنوند فقط افسوس می‌خورند. سال، سال 61 هجری است که فریاد پیروان راستین اسلام در کربلای فلسطین بلند است و همه در سکوت‌اند. سال، سال 61 هجری است که بنی‌امیه با تلبیس سبز، کمر به قتل میراث سرخ اسلام ناب محمدی بسته‌اند. سال، سال 61 هجری است که پسر فاطمه -سلام الله علیها- از فتنه‌ای مردم را برحذر می‌دارد که چنگ در ایمان‌شان انداخته و پسران «طلقاء» هیاهو و غوغاآشوب می‌کنند تا صدای حقیقت به گوش نرسد. سال، سال 61 هجری است که بار دیگر شیطان تمام سرمایه‌اش را در تمامی جبهه‌ها به میدان آورده.

آری! سال، سال 61 هجری است اما نه به‌سان 61 هجری سلف. این‌بار لشگر حق، پر است از جنود شهادت‌طلبی که تمام هستی شان را به میدان آورده‌اند.

اما وهابیان گمراه و حامیان صهیونیستشان بدانند، عاشورا پیش از سال 61 هجری، نام یک روز بود؛ اما امروز دیگر عاشورا نام یک مقطع زمانى نیست، نام یک فرهنگ است. عاشورا امروز دیگر یک حادثه نیست، یک مکتب فکرى و یک نظام سیاسى و یک مجموعه فکرى، فرهنگى، اخلاقى، سیاسى و جهادى است.

عاشوراى حسینى «سیستم دفاعى اسلام ناب محمدى‏»(ص) در طول قرون و اعصار است. عاشوراى حسینى درخشانترین نمونه معروف‏گرایى و منکرستیزى در پهنه زمان و زمین است. عاشوراى حسینى بلندترین فریاد بشریت مظلوم در برابر سپاه ابلیس و استکبار جهانى است.

عاشورا نمایشگاه جاوید ارزش ها و ضدارزش ها در ساحل فرات است؛ نمایشگاهى که بینندگان آن سرانجام به یکى از دو صف مى‏پیوندند و هر سال و هر روز بر سطح و سقف نمایشگاه مى‏افزایند.
عاشورا فریاد دفاع همیشگى از مظلومان و مستضعفان زمان و زمین و اعلام جهاد جاوید علیه کفر و نفاق و جهل و استثمار و قلدرى است.
عاشورا دانشگاه عشق و عرفان و حماسه است. در این دانشگاه انسان مى‏آموزد که چگونه به خدا عشق ورزد، چگونه بدون سلاح بجنگد و چگونه در اوج غربت، ‏حماسه آزادى بسراید.

عاشورا سمبل قیام در برابر ارتداد و ارتجاع مکتبى است، ارتجاع از اسلام ناب محمدى(ص) و بازگشت از عدالت علوى و تردید و توقف در اجراى قوانین قرآنى.

عاشورا سد استوار حسینى(ع) براى جلوگیرى از یورش یأجوج و مأجوج غربى و شرقى به امت بزرگ اسلامى است. عاشوراى حسینى کشتى نجات امت محمد(ص) در برار توفان جهل و ترس و استعمار خارجى و استبداد داخلى است.

عاشورای حسینى چتر معنویت دین و امت در برابر بازگشت دوباره نظامهاى سیاسى و اقتصادى و اهداف و آرمان هاى جاهلیت قدیم و نوین است.

ما دانشجویان انجمن های اسلامی دانشجویان دانشگاه های تهران اعلام می داریم که با تمام وجود از گسترش جنایات وهابیان آل سعود یا به عبارتی بهتر همان کارگزاران و نوکران آمریکایی- صهیونیستی، حتی اگر با مبارزه‌ی قهرآمیز هم شده باشد، جلوگیری می‌کنیم و به یاری خدا نخواهیم گذاشت از کعبه و سرزمین وحی، این منبر بزرگی که بر بلندای بام انسانیت باید صدای مظلومان را به همه‌ی عالم منعکس سازد و آوای توحید را طنین اندازد، صدای سازش با آمریکا و کفر و شرک نواخته شود.

و برای رسیدن به چنین مهمی به سران نامشروع آل سعود هشدار می دهیم که در صورت ادامه این جنایت ها، آنها را حتی در کشور غصبی شان هم راحت نخواهیم گذاشت و بدانند، جنبش دانشجویی مسلمان از تمام ظرفیت و پتانسیل خود جهت ادای وظیفه انقلابی خود بهره خواهد جست.
 

 والسلام علی من تبع الهدی

 
 

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شریف
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت معلم تهران
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم قضایی
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد
انجمن اسلامی دانشجویان پردیس قم دانشگاه تهران
انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده صداو سیما
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد