ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

بیانیه ی مشترک دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان

به نام خدای خمینی 

  بیانیه ی مشترک دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان

 در پی اهانت به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران  

به محضر مبارک امام عصر(عج) و نائب حاضر او؛خاضعانه عذر تقصیر آورده و زمزمه می کنیم «اشتباه از ما بود که به انتظار نشسته بودیم؛باید به انتظار بایستیم»

تعبیر قرآن کریم از ویژگی منافقان این است که از یک سو با مومنان ادعای همراهی و از سوی دیگر با دشمنان خدا دوستی می کنند.

دانشجو نمایان که ابزار دست جریانات سیاسی مطرود جامعه هستند در روز 16 آذر که روز تجلی عبرت های دانشجویان مسلمان است عکس بنیان گذار انقلاب اسلامی را پاره کردند و به آتش کشیدند. این حرکت تنها هتک حرمت  یک تصویر نبود بلکه نشانه روی به ریشه و آرمان و میراث ماندگار امام راحل(ره) بود. 

 

این خواص بی بصیرت که به دنبال فرستادن امام به موزه ی تاریخ بودند برای تفرقه افکنی در جامعه تمامی پتانسیل ها و ظرفیت های خود را در روز قدس و 13آبان به کار بستند ولی با هوشیاری و بیداری عموم مردم روبرو شدند. و اینک بغض های خود را در روز 16آذر بی پروا فریاد زدند و به مقدسات و اعتقاداتمان اهانت و اسائه ی ادب کردند. اینان که تا به حال توطئه های خود را به بهانه های دیگر سرپوش می گذاشتند و توجیه می کردند اکنون آشکارا امام و آرمان ها و نظام را هدف گرفته اند و به ارکان اصیل انقلاب از جمله ولایت فقیه که ادامه ی راه امام است حمله کرده اند. بعد از این همه وطن فروشی و خیانت سران فتنه نباید از مردم انتظار سکوت داشت. روح زخم خورده ی ما دیگر سکوت در برابر این بی حرمتی ها را برنمی تابد. ملتی که 30سال تمام فشارها و تحریم ها وسخت ترین شرایط را تحمل کرده است نمی تواند در آستانه ی سی و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی زیر پا گذاشتن اصول انقلاب را بی پاسخ بگذارد.

ما دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان با علم کردن پرچم لبیک یا خمینی مواضع خود را بیان می داریم:

1-با آرمان های امام راحل (ره)- نماد آزادگی زمان- و مقام معظم رهبری(حفظه ا...) نائب بر حقش تجدید پیمان می کنیم و جان بر کف گرفته و اجازه نخواهیم داد تا احدی خون شهدا را پایمال کند.

2- حفظ محدت و همبستگی را در این مقطع زمانی واجب دانسته و از توده ی مردم به خصوص دانشجویان خواستاریم تا با محور قرار دادن ولایت فقیه از اصول اسلام و انقلاب دفاع کنند.

3- ما  دانشجویان هوشیار به روشنفکر نمایان غربزده که قشر دانشجو را بی بصیرت پنداشته و او را به بازی  گرفته اند هشدار می دهیم که دانشگاه همچنان زنده است و پیرو خط امام و رهبری خواهد ماند.

4- از قوه ی قضائیه درخواست می کنیم تا با عوامل پشت صحنه ی جریان فتنه؛ آنان که با توطئه چینی بستر را برای دشمنان انقلاب اسلامی فراهم می کنند قاطعانه برخورد قانونی شود.

انجمن اسلامی دانشجویان                                                         بسیج دانشجویی      

کانون قرآن و عترت                                                          تشکل منتظران موعود

نظرات 4 + ارسال نظر
تابناک یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 06:16 ب.ظ

دقایق پایانی شب گذشته میرحسین موسوی در سایت خود با اعلام خبر فوری با تیتر "مردم هوشیار باشند اتفاقی در پیش است"، به شایعه پردازی پرداخت.

در مطلب این سایت آمده است:

در پی اجرای سناریوی از پیش طراحی‌شده حرمت‌شکنی از امام و نسبت دادن آن به دانشجویان از دیروز رسانه‌های رسمی تبلیغات حجیم و هدف‌داری را آغاز کرده‌اند که با توجه به اطلاعات به دست آمده به نظر می‌رسد زمینه‌چینی برای برخی رفتارهای غیرمتعارف جدید باشد.

بلافاصله پس از این خبر پیامکهای مختلفی مبنی بر بازداشت احتمالی میرحسین موسوی ارسال شد و امروز محور سایتهای بیگانه و ضدانقلاب پرداختن به موضوع بازداشت میرحسین موسوی بوده است.

این در حالی است که پیگیری خبرنگار ما حاکی از آن است که موضوع مطرح شده از اساس کذب محض بوده و بازداشت موسوی صحت ندارد.

تحلیل گران سیاسی معتقدند طرح شایعات اینگونه که با همراهی و پوشش گسترده رسانه های بیگانه همراه می شود به دلیل ملتهب کردن فضای سیاسی کشور است.

علی یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 07:36 ب.ظ

حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی:انسان باید خون گریه کند که در جامعه ما با این همه مومن و با فضای صددرصد ولایی، علوی، امام زمانی(عج) و حسینی، و علی‌رغم این احساسات و ایمان عمیق کار به جایی رسیده است که عده‌ای به عکس امام‌(ره) جسارت می‌کنند و مقدسات را زیر سئوال می‌برند.

وطنمون دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:02 ق.ظ

یا مرگ یا خمینی.....................

تلنگر دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:08 ق.ظ http://talangor86.blogsky.com

سلام از نزدیک شاهد تلاش دوستان بودم.
بسیار متشکرم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد