ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

کسی که توانست20سال این انقلاب رانگه دارد،آیت‌الله خامنه‌ای بود.

آیت‌الله نوری‌همدانی: 
آیت‌الله خامنه‌ای 20 سال کشور را در برابر جنگ‌های سخت و نرم رهبری کرده‌اند.  
یزید و یزیدیان در هر زمان فراوانند، وظیفه شما این است که سینه سپر کنید و با صلابت و روحیه فریادگرانه در مقابل آنان بایستید.

 

  

آیت‌الله العظمی حسین نوری‌همدانی زندگی توام با عزت را اصل اساسی اسلام دانست و گفت: اسلام نمی‌خواهد مسلمانان در ذلت زندگی کنند.
وی علم و عقل، ایمان، نظام اسلامی، وحدت و داشتن فرهنگ جهاد و شهادت‌طلبی را از اصول اساسی اسلام برشمرد و افزود: علم به معنای دانستن و عقل به معنای داشتن قدرت تشخیص حق از باطل است.
این مرجع تقلید با اشاره به جایگاه عقل در فرهنگ اسلام تصریح کرد: جایگاه عقل و قدرت تشخیص حق از باطل آن قدر بالاست که مسلمان باید اول عاقل و سپس عالم باشد.
وی با بیان اینکه ایمان کلمه پرمحتوایی است، افزود: ایمان دارای مراتبی است و هر کس ایمانش بیشتر باشد، از ارزش و جایگاه بالاتری برخوردار است.

 

استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود به نقش امام خمینی(ره) در شکل‌گیری انقلاب اسلامی اشاره و عنوان کرد: امام با ویژگی‌هایی که داشتند در مقابل سلاطین قیام کردند و امروز این ممکلت اسلامی به واسطه تلاش امام خمینی(ره) تشکیل شده است.
آیت‌الله نوری همدانی تاکید کرد: بعد از امام دشمنان چنگ و دندان تیز کرده بودند و در راس همه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا می‌خواستند انقلاب را تضعیف کنند و با جنگ‌های سخت و نرم آن را براندازند، اما کسی که توانست 20 سال با قدرت این انقلاب را نگه دارد، آیت‌الله خامنه‌ای بود. وی وحدت و اتحاد را چهارمین اصل اساسی اسلام دانست و تاکید کرد: هرچه متحد و منسجم‌تر باشید، عزت و اقتدار شما در جهان بیشتر خواهد بود.
استاد حوزه علمیه قم با اشاره به آیاتی از قرآن کریم افزود: رفتار مسلمانان در مقابل کفار باید شدید بوده و نسبت به خودشان رحم و عاطفه و محبت داشته باشند و اینها اصولی‌ست که اسلام برای عزت تعیین کرده است.
این مرجع تقلید در ادامه با اشاره به هدف قیام امام حسین(ع) خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) در روز عاشورا نشان دادند که یا باید با شرافت زندگی کرد و یا به شهادت رسید، چرا که زندگی با ذلت شایسته مسلمانان نیست.
آیت‌الله نوری همدانی تاکید کرد: بیخود نیست که دشمنان اسلام با امام حسین(ع) مخالفند، چرا که ایشان گفتند اگر دین ندارید آزاده باشید؛ آزاده مگر به زنان حمله می‌کند و کودک می‌کشد.
وی ادامه داد: ما با همین فکر و اندیشه عاشورا باید عزت خودمان را حفظ کنیم، دشمن با عاشورا مخالف است چرا که عاشورا مبارزه با استکبار و صهیونیست است.
این مرجع تقلید با اشاره به وقایع عاشورا در تهران اظهار داشت: کسانی که روز عاشورا به مردم عزادار حمله کردند، چه هدفی دارند؟
وی افزود: اینها با عاشورا که درس آزادگی و مبارزه با ظالم می‌دهد مخالفند و با کار خود استکبار را خوشحال کردند.
آیت‌الله نوری‌همدانی با بیان اینکه باید عاشورا را زنده نگه داریم، تاکید کرد: مردم نباید سکوت کنند بلکه باید در برابر اینان که آمدند عاشورا را نابود کنند، بایستیم و آنها را از بین ببریم.
وی رمز راهپیمایی روز عاشورا را زنده نگه داشتن قیام امام حسین(ع) عنوان کرد و اظهار داشت: یزید و یزیدیان در هر زمان فراوانند، وظیفه شما این است که سینه سپر کنید و با صلابت و روحیه فریادگرانه در مقابل آنان بایستید. 

 این استاد حوزه خواستار محاکمه و مجازات عاملان حمله به عاشورائیان در تهران شد و اظهار داشت: مردم ما که تربیت یافته مکتب امام خمینی(ره) هستند، خواستار مجازات عاملان این حادثه‌اند.
آیت‌الله نوری‌همدانی همچنین انقلاب اسلامی ایران را الهام گرفته از عاشورا دانست و گفت: در ظرف 30 سال گذشته مردم مجهزتر و کامل‌تر شده اند و امروز ایرانی قدرتمندتر و عزیزتر داریم که روز به روز هم بر عزت آن افزوده می‌شود.

نظرات 2 + ارسال نظر
هیات تحریریه سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:28 ب.ظ http://bddm.blogfa.com


سلام
ممنون از حضور گرمتون
شما هم با افتخار لینک شدید
[گل]

kiaa سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:11 ب.ظ

حفظ نظام با کشتن مردم همان نظام؟

با علیک سلام
طرح یک ادعا بدون سند ارزشی ندارد.
البته تاحدی ثابت شده که این قتلها نوعی خودزنی سیاسی است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد