ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

معصومه ابتکار اغتشاشگران روز عاشورا را اغتشاشگر ندانست !

‌در جلسه امروز شورای شهر ‌تهران صورت گرفت:
معصومه ابتکار اغتشاشگران روز عاشورا را اغتشاشگر ندانست.

 در حالی که تعدادی آشوبگر با حرمت شکنی در روز عاشورا و اهانت به عزاداران حسینی باعث رنجش مردم شدند و هم اکنون با موجی از نفرت و محکومیت مواجه شده‌اند، معصومه ابتکار معاون سابق خاتمی امروز در جلسه شورای شهر تهران با فاصله گرفتن از مردم، هتاکان و اغتشاشگران روز عاشورا را اغتشاشگر ندانست.

                                                               

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران ‌در دویست و چهل و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران پیش از ورود اعضا به دستور جلسه‌های شورا، به اتفاقات روز تاسوعا و عاشورا اشاره کرد و گفت‌: مردم شهر ما اغتشاشگر نیستند و معترضان اغتشاشگر نبودند.
عضو موسس جبهه مشارکت در حالی از اغتشاشگران دفاع می‌کند که اوباما و برخی از سران کشورهای اروپایی از اغتشاشات روز تاسوعا و عاشورا در تهران حمایت کرده‌اند و سفیر انگلیس در ایران به دلیل دخالت کشورش در مسائل داخلی ایران به وزارت امور خارجه احضار شده است.
ابتکار در ادامه جلسه شورا گفت: مردم شهر ما اغتشاشگر نیستند و معترضان اغتشاشگر نبودند ولی فضا به گونه‌ای است که متأسفانه این وقایع روز به روز وضعیت شدیدتری را به خود می‌گیرد.
وی با ابراز نگرانی از وضعیت موجود گفت: درباره حوادث چند روز اخیر به ویژه حادثه روز تاسوعا که در جریان آن به بیت حضرت امام خمینی حمله شد و اتفاق بسیار ناگواری بود، متأسفم.
ابتکار افزود: بعد از اتفاقات روز تاسوعا، اتفاقات روز عاشورا را در پی داشتیم که حقیقتاً نمی‌دانم چگونه تأسف خود را بیان کنم.
وی خاطرنشان کرد: نوعاً جوانان ما دلسوز ارزش‌های دینی و انقلاب هستند که نمی‌دانم چگونه مورد سخت‌ترین درگیری‌ها قرار گرفتند.
رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: ان‌شاء‌الله خداوند کمک کند به جای این که یکدیگر را متهم کنیم شرایط را به سمت آرامش سوق دهیم. ‌

* چه کسی می‌خواهد من و تو ما نشویم

احمد مسجد‌جامعی عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا بعد از اظهارات ابتکار به وقایع 2 روز گذشته اشاره کرد و گفت: باعث تأسف است، بنده شاهد بودم در حسینیه جماران که واقعاً مجلس قرآن بود، چگونه برخورد شد.
مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران میان اظهارات مسجد‌جامعی گفت: اگر بخواهید به این مسائل وارد شوید ما نیز حرف برای گفتن داریم.
مسجد‌جامعی به اظهارات خود ادامه داد و گفت: ‌اما امام حسین مظهر وحدت است و این وحدت باید حفظ شود.
وی افزود: هیچ‌کس در عزای حسین‌بن علی نیست که عزادار نباشد و ما به عنوان شورای شهر باید جلوی وقوع این اتفاقات را بگیریم.
مسجد‌جامعی تصریح کرد: بنده اصلاً نمی‌خواهم وارد بحث‌های جناحی و گروهی شوم ولی فیلم ویدئویی این مراسم موجود است و درست نیست که در مراسم عزای سید‌الشهدا حمله شود.
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا خاطرنشان کرد: باید دید چه کسی می‌خواهد من و تو ما نشویم.
بنده این موضوع را به عنوان نمونه‌ای که شاهد آن بودم بیان کردم.

نظرات 5 + ارسال نظر
ابعاد جدید کشته شدن یکی از مقتولین سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:26 ب.ظ

به گزارش جوان آنلاین، بر اساس مشاهدات عینی فرد مقتول از هواداران موسوی بوده که جهت نصب پرچم به لبه پل رفته بود اما با توجه به ازدحام حامیان سبز بر روی پل، توسط فردی ناشناس به پایین پرتاب شده است. در همین خصوص نکته قابل توجه آن است که برخلاف خبرسازی ها در این زمینه بر روی پل مذکور فقط حامیان موسوی حضور داشته اند وشرایط کشته شدن این مرحوم بیانگر کشته شدن وی در راستای سناریو کشته سازی حامیان سبز برای ادامه اغتشاشات بوده است.

alireza سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1388 ساعت 06:14 ب.ظ

در عجبم از جماعتی که کشتن انسان هارا در روز عاشورا مجاز می‌دانند....اما کف زدن و شادی را غیر مجاز....آن مردم اگر گارد ضد شورش و گلوله مقابل خود نمیدیدند،از گرفتن یک سرباز شادی نمی‌کردند...!

«هذا یوم تبرکت به بنو امیه ... هذا یوم فرحت به آل زیاد و آل مروان ...»
با علیک سلام
طرح یک ادعا بدون سند ارزشی ندارد.
البته تاحدی ثابت شده که این قتلها نوعی خودزنی سیاسی است.درخت اصلاحات خون میخواست وعده ای باید فدایش میشدند...

میرباقری پنج‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:13 ق.ظ http://mirbaagheri.blogfa.com

ننگ و مرگ بر منافقهای بی غیرت . از هر مقام و مسندی که باشند و برخی خواص باید خجالت بکشند از خودشون از مردم از اسلام .


سلام !
در وبلاگ بلاگفام ، با چند یادداشت به روزم . خوشحال میشم سر بزنید .
وبلاگ دیگرم ، mim.blogsky است .

محمد پای بست پنج‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:13 ق.ظ http://www.paybast.parsiblog.com

سلام. سالروز تولدم نزدیکه ولی چه تولدی؟ رسمه تو جشن تولدها کیک و شیرینی می دن ولی من دوس دارم شعله زرد نذری بدم! رسمه همه تیپ بزنن ولی من دوس دارم لباس مشکی به تنم باشه! رسمه آهنگ شاد بزارن و دست بزنن ولی من دوس دارم روضه امام حسین (ع) بزارم و ذکر حسین حسین بگیرم! رسمه گل و ساعت و سکه کادو بدن ولی من دوس دارم سربند یا حسین، سپاهیان خمینی و فدائیان رهبر کادو بگیرم. رسمه... این هم کیک تولد من:
باز گردید ای تکاورهای جنگ / ای شجاعان ای دلاورهای جنگ
جبهه فرهنگ را احیا کنید / خدعه و نیرنگ را رسوا کنید
رنگ سبز مخملی بس نابجاست / این همان قرآن روی نیزه هاست
ما بسیجی، با ولایت زنده ایم / زنده ایم و تا ابد رزمنده ایم

مجاهد پنج‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:52 ق.ظ http://falaq.blogfa.com

این مسجد جامعی .....لا اله الا الله....
افتخار تبادل لینک میدید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد