ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

جزئیات تازه از ترور "علی موسوی "

جزئیات تازه از ترور "علی موسوی "

 مهاجمان پس از تیراندازی، برای ممانعت از شناسایی خود توسط مردم، بلافاصله از منطقه متواری می‌شوند. در این میان چند نفر از حاضرین در آن منطقه نیز که قصد انتقال او به بیمارستان را داشته‌اند پس از آنکه خواهر زاده موسوی خود را معرفی می‌کند، او را در حوالی یک پارک در خیابان شادمان رها می‌کنند.

                                                                   

 

به گزارش خبرنگار "سرویس فضای مجازی " خبرگزاری فارس، در حالی که موضوع کشته‌شدن خواهرزاده میرحسین موسوی در روز عاشورا همچون پروژه مشکوک قتل ندا آقا سلطان در روزهای آغازین آشوب ها، دستمایه هجمه های تبلیغاتی رسانه های ضد ایرانی علیه کشورمان قرار گرفته است، یک مقام آگاه در گفتگو با شبکه ایران از پروژه فتنه گران پرده برداشت.
این مقام مطلع گفت: برخلاف ادعای آشوبگران مبنی بر کشته‌شدن علی موسوی در جریان تظاهرات و درگیری با ماموران، خواهر زاده موسوی در محیطی خارج از اغتشاشات و با فاصله زیاد از درگیری ها و در جریان یک برنامه کاملا مشکوک به قتل رسیده است.
به گفته وی همزمان با تلاش اغتشاشگران برای ایجاد ناآرامی در تهران و حمله به هیات های مذهبی، چند نفر از افرادی که تاکنون هویت اصلی آنان مشخص نشده، اقدام به تعقیب و هدف قراردادن خواهر زاده موسوی می کنند.
این مقام آگاه افزود: این چند نفر که سوار بر یک خودروی شاسی بلند بوده اند، همانند پروژه قتل ندا آقاسلطان، پس از شناسایی علی موسوی در اطراف منزلش که در یک منطقه خلوت بوده، او را هدف گلوله خود قرار داده اند. گلوله شلیک شده از یک سلاح مخصوص ترور خارج شده که پس از شلیک از فاصله چندین متری به کتف خواهر زاده موسوی برخورد می کند.

وی خاطرنشان کرد: مهاجمان پس از تیراندازی، برای ممانعت از شناسایی خود توسط مردم، بلافاصله از منطقه متواری می شوند. در این میان چند نفر از حاضرین در آن منطقه نیز که قصد انتقال او به بیمارستان را داشته اند پس از آنکه خواهر زاده موسوی خود را معرفی می کند، او را در حوالی یک پارک در خیابان شادمان رها می کنند.
این منبع آگاه گفت: نتیجه تحقیقات به عمل آمده از افرادی که علی موسوی را در همان محل ترک کردند، نشان داد که آنان به دلیل ترس از متهم شدن در این واقعه مشکوک، از انتقال او به بیمارستان امتناع ورزیده اند.
به گفته این منبع مطلع خواهر زاده موسوی با وجود خونریزی در کتف خود، چندین ساعت در این پارک زنده می ماند اما پس از آن و در حال انتقال به بیمارستان سینا از دنیا می رود.
وی همچنین به پیگیری های ماموران امنیتی برای دستیابی به خودروی شاسی بلند مهاجمان و عوامل این قتل مشکوک اشاره کرد و گفت:ماموران پس از بررسی های مختلف اطلاعاتی، مالک این خودرو را شناسایی کردند که پس از آن و با احضار مالک جزئیات تازه تری از این ترور آشکار شده است.
بنابر این گزارش، مالک خودروی مذکور در جلسه بازپرسی عنوان کرده است که ماشین او چند روز پیش از این واقعه به زور ربایش شده و او تاکنون موفق به پیداکردن آن نشده بود.
با این حال از آنجا که مالک خودرو این موضوع را در همان زمان مورد ادعا به مسوولین انتظامی اطلاع نداده بوده ، از سوی مامورین به عنوان متهم بازداشت شده است و هم اکنون در زندان به سر می برد.
این مقام آگاه سلاح مورد استفاده مهاجمان به علی موسوی را غیرسازمانی و مخصوص تیم های ترور اعلام کرد.
همچنین خبرنگار شبکه ایران مطلع شد که نتیجه تحقیقات مذکور درباره ترور علی موسوی در جلسه ای که مامورین امنیتی کشور با میرحسین موسوی داشته اند به اطلاع او رسانده شده که وی نیز پس از اطلاع از جزئیات این پروژه ترور به شدت نگران و متاثر شده است.
پیش از این نیز مسئولان نیروی انتظامی از عدم استفاده پلیس از سلاح گرم در روز عاشورا خبر داده بودند.

نظرات 10 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:50 ق.ظ

آیت الله العظمی جوادی آملی«مدظله» در رابطه با اغتشاشات صورت گرفته در روز عاشورا فرمودند: دو نکته هست که خیلی مهم است: نکته اول اینکه اهانت به مقدسات برای همیشه محکوم است مخصوصا در روز عاشورا و اهانت کنندگان به مقدسات برابر قانون باید مورد مواخذه قرار بگیرند.

دوم این که: در این جریان ها اگر به یک بی گناهی آسیبی رسید، آن هم خسارتش ترمیم بشود. تا برابر آیه «وامتازوا الیوم ایها المجرمون» مجرم از غیر مجرم جدا بشود هر کدام در برابر حکم الهی، به قانون سپرده بشود.

محمدرضا پنج‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:53 ق.ظ http://mramira.blogfa.com

یا علی مدد مدد مولا


میرباقری پنج‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:36 ق.ظ http://mirbaagheri.blogfa.com

سلام .
عجب ...
حالا از کی شنیدید اینو ؟ موثقه ؟

سلام فارس دیگه بابا!

مهندس صنایع ولایی پنج‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:59 ق.ظ http://zero-defect.blogfa.com

سلام دوست عزیز؛
...و جمع 8 نفری امروز ما که همه کارشناس و کارشناس ارشد دانشگاههای تهران بودند 5 نفر کسانی بودند که در 22 خرداد به موسوی رأی داده بودند و اینقدر با شور می گفتند مرگ بر موسوی ...
مطلب روی وبلاگم با عنوان"ملت ما نشان دادند که ..."
امروز موسوی دیگر 13میلیون طرفدار ندارد... وحتی یک میلیون هم ...

امروز بیشتر طرفداران(البته به ظاهر) ساختارشکنان و کسانی هستند که یا نمی دانند دارند به خود ضربه می زنند و یا مغرضند و عده ی کثیری از مغرضین حتی در انتخابات هم نبوده اند!!!... آنها اقلیتند و ملت بزرگ ایران اکثریت...
امروز در تهران جمعیت تماشایی بود. والبته در ایران بزرگ همه جا؛
شعار اصلی تهران: یا علی و یا علی مرگ بر خاتمی
یا حسین یا حسین ، مرگ بر میرحسین

یک کارشناس ارشد مهندسی صنایع دانشگاه علم وصنعت ایران

مریم پنج‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:43 ق.ظ http://barkhiz.blogfa.com

ما نیز از گرد راه رسیدیم
به ما هم سر بزنید

اباصلت ابراهیمی پنج‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:52 ب.ظ http://www.fanoos14.blogfa.com

...عجب صبری خدا دارد...

حمید پنج‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:46 ب.ظ http://hamid-46.blogsky.com

سلام . با عکسی از دختر خانم لبنانی . منتطر نظارات شما هستم

تلنگر جمعه 11 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:08 ق.ظ http://talangor86.blogsky.com

سلام
این خودزنی ها نشانه نهایت پستی این علف های سبز هرز است.

میرباقری جمعه 11 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:14 ق.ظ http://mim.blogsky.com

سلام .

کبریا شنبه 12 دی‌ماه سال 1388 ساعت 06:34 ب.ظ

الحمدلله الذی جعل اعداءنامن الحمقاء

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد