ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

کار BBC به تحریف سخنان رهبر انقلاب رسید.

 کار BBC به تحریف سخنان رهبر انقلاب رسید.

 

سایت اینترنتی بی.بی.سی فارسی در گزارشی در مورد وضعیت آرش میراسماعیلی نقل قولی را از رهبر انقلاب ذکر کرده که از اساس فاقد صحت و احتمالا حاصل تخیلات پیچیده خبرنگار این رسانه بریتانیایی است.

خبرنگار این شبکه در ابتدای این گزارش آورده است: «آرش میراسماعیلی، کسی که پنج سال قبل به زعم آیت‌الله خامنه ای، رهبر ایران، یار و همراه مسلمانان سراسر جهان بود و مدال طلایش را از "دست حضرت مهدی دریافت می کرد"، اینک حتی اجازه ورود به مجمع انتخاباتی فدراسیون جودو را هم ندارد.»

این خبرنگار برای مستندسازی گزارش خود و یا احتمالاً استفاده ناشیانه از تاکتیک پاورقی‌نویسی برای نقل خود از رهبر انقلاب در پی‌نویس این گزارش بخش‌هایی از متن سخنان رهبر انقلاب در یکشنبه 25 مرداد 83 در دیدار با مسئولان وزارت امور خارجه و نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور را اینگونه آورده است:‌ «مسابقه ندادن آرش میراسماعیلی مقابل حریف رژیم اشغالگر قدس، نمونه ای بدیع در تاریخ اسلام است. آقای میراسماعیلی به عنوان یک ورزشکار مسلمان باعث سرافرازی ملت ایران شد. او قطعا در جوار حضرت حق، از دست ملائکه مدال طلا خواهد گرفت. بنده از طریق آقای مشکینی اطلاع حاصل کردم که این جوان ورزشکار به پاس خدمتی که به اسلام کرده است، مدال طلای خود را از دست حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه شریف دریافت خواهد کرد.»

این درحالی است که صرف نظر از نامتناجس بودن سخنان نقل شده توسط بی.‌بی‌.سی با سخنان رهبر انقلاب در طول سالیان متمادی، مراجعه به پایگاه رسمی دفتر رهبری نیز حکایت از جعل فاحش سخنان ایشان توسط این بنگاه خبری دارد.

در سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی، در دیدار مسوولان وزارت امورخارجه و روسای نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور، هیچ صحبتی از آرش میراسماعیلی و یا هر قهرمان ورزشی دیگر به میان نیامده و از کل عبارت مورد ادعای بی.بی.سی هیچ اثری موجود نیست.

بنگاه خبری بی.بی.سی که در 30 سال گذشته نقش جدی در فعالیت رسانه‌ای غرب علیه انقلاب اسلامی داشته، تنها 6 ماه قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری دهم اقدام به تاسیس شبکه خبری فارسی نمود. این شبکه با استفاده از تاکتیک‌های پیچیده رسانه‌ای نقش مهمی در شایعه‌پردازی و القای مطالب غیرواقعی به مخاطبان خود در حوادث پس از انتخابات داشت.

با این حال تحریف سخنان رهبر انقلاب به عنوان شخصیت اول کشور که آرشیو سخنان ایشان به‌راحتی قابل دسترس برای عموم علاقمندان می‌باشد، اقدامی بسیار غیرحرفه‌ای و شاخدارتر از دروغ‌های قبلی این رسانه بریتانیایی است.

چند روز قبل شبکه خبری فرانس24 نیز در پی جعل تصویر مربوط به برخورد با اغتشاشگران روز عاشورا و استفاده از تصویری مربوط به قمه‌زنی شیعیان عراق، مجبور به عذرخواهی از بینندگان خود شد.

نظرات 4 + ارسال نظر
فرزند انقلاب چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:25 ب.ظ http://www.sokut-mamnoee.blogfa.com

سلام.
عالی بود
کار بی بی سی از این حرفا گذشته..
به بازی سیاست من سر بزنید.
زنده باد ولایت مداری

معبر چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:48 ب.ظ http://yademandegar.blogfa.com/

جل الخالق!!!

میرباقری پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:50 ق.ظ http://mirbaagheri.blogfa.com

سلام
خدا را چه دیدی ! اینها شاید صحبتهای خودشونو هم یه روز تحریف کردند !

تلنگر شنبه 19 دی‌ماه سال 1388 ساعت 05:24 ق.ظ http://talangor86.blogsky.com

عجب!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد