ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

هاشمی‌ و یزدی پذیرفتند که علیه هم واکنشی نداشته باشند.

سید احمد خاتمی: 

هاشمی‌ و یزدی پذیرفتند که علیه هم واکنشی نداشته باشند. 

 

 

 

 

آیت‌الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در گفت‌وگویی با اشاره به انتشار اخباری به نقل از وی در برخی رسانه‌ها گفت: در بعضی از سایت‌های خبری از تماس اینجانب با رئیس مجلس خبرگان رهبری نقل شده و چون در این رابطه درست و نادرست در هم آمیخته است توضیحاتی را پیرامون آن ارائه می‌کنم.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: آنچه درست است این است که شرایط کشور به گونه‌ای است که باید همگان به سمت وحدت و همدلی حرکت کنند و این ضرورت همیشه انقلاب است.

وی با بیان اینکه بنده وقتی مصاحبه آیت‌الله یزدی و نیز واکنش آیت‌الله هاشمی را دیدم تلاش کردم در جهت بستن پرونده این مشاجرات حرکتی کنم، افزود: به مسئول دفتر آیت‌الله یزدی پیغام دادم که از ایشان می‌خواهم که به این مشاجرات ادامه ندهند و پاسخی به نامه آیت‌الله هاشمی ندهند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از سوی دیگر روز گذشته تماسی با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گرفتم و عین این درخواست را نیز از ایشان داشتم و محضرشان عرض کردم که ادامه این مشاجرات به مصلحت اسلام، نظام، روحانیت و نه به مصلحت مجلس خبرگان رهبری نیست.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه از هاشمی رفسنجانی تقاضا کردم به واکنش خود ادامه ندهند تصریح کرد: آیت‌الله هاشمی فرمود "من از خدا می‌خواهم در جامعه تشاجری نباشد " و با بزرگواری پذیرفتند که به واکنش خود ادامه ندهند.

وی تاکید کرد: این تمام آن چیزی بود که بنده دلسوزانه به این دو بزرگوار گفتم و هر دو نیز پذیرفتند اما متاسفانه کسانی که در پی اختلاف در جامعه هستند این خبر را با سخنان نادرست درآمیختند زیرا من هرگز در این مکالمه تلفنی نگفتم که آیت‌الله یزدی پذیرفته‌اند که اشتباه کرده‌اند.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: آنچه در ذیل خبر دروغ آمده که آیت‌الله هاشمی نپذیرفته‌اند نیز دروغ است زیرا هر دو بزرگوار پذیرفته‌اند که به این نزاع ادامه ندهند.

وی با دعوت آحاد مردم به وحدت و پرهیز از اختلاف گفت: وقتی گامی دلسوزانه در مسیر وحدت برداشته می‌شود نباید آنرا تخریب کرد.

نظرات 6 + ارسال نظر
حمید یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:07 ق.ظ http://hamid-46.blogfa.com

مسابقه آبی و قرمز در جبهه هم بین بچه ها کرکری به همراه داشت

اکبری یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:43 ق.ظ http://www.basijesanati.blogfa.com

اگه با شهدا حرفی داری
بسم الله ...

فرزند انقلاب یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:09 ب.ظ http://www.sokut-mamnoee.blogfa.com

من به روزم.

ماه کنعان یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:00 ب.ظ http://labkhandeyoosef.blogsky.com

سلام
با کارت هوشمند ساندیس به روزم
تا سرتون کلاه نرفته بجنبین
یا علی

میعاد دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:19 ب.ظ http://www.mrenger.blogfa.com

سلام
زیاد با عادی سازی روابط آن هم با ماله کشیدن بر مسائل موافق نیستم ! در هر صورت ...
با مطلب اثبات اصل ولایت فقیه به روز هستم لطفا استفاده کنید و گسترش دهید این لینک مطلب است بهتره در وبلاگتون با همین نام قرار بدید ممنون
http://mrenger.blogfa.com/post-42.aspx
یا علی

نازنین سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:17 ب.ظ http://nazaninvatan.blogsky.com

به نظر من برخی از رسانه ها فقط به ایجاد اختلاف در جامعه می پردازند و پاسخ دادن به مطالب منتشره در آنها به اهداف آن رسانه ها و گسترش اکاذیب کمک می کنند.
هر چند برخی از خواص نیز خود به دنبال ایجاد تشنج در جامعه هستند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد